gralem troche imperialem i musze powiedziec ze cieko Ci bedzie utrzymac nicole, maxwela i wodza na miesjcu nawet jak bedziesz sie chowal za murem. Wystarczy niespodziewana inwazja + ropiejace rany i lezysz. Jest to jakis pomysl ale osobiscie uwazam ze raczej kiepski. saperow masz 5 a bohaterow 9 wiec prawie dwa razy wiecej....zrob dokladnie odwrotnie, nicola x 1, maxwel x 2. (zamiast wodza wsadz urzadzenie napr)
Imperial potrzebuje akcji wiec proponuje wywalic caly ekwipunek (moze zostaw niewinna) a zamiast tego dorzucic 4 zakon, wiek katastrof i przejecie po sztuk raz.
ukryte sily jedna dwie zdejmij, beda wisiec na rece odkad masz laske i ujawnienie (chociaz tego drugiego nie widze a jesli nie masz to laska x 5)
Jesli grasz bez przerazajacych znakow to bez sensu wsadzac marsz a zagubione bez banku to tez ryzykowane
4 misje to o dwie za duzo, zamiast jednego kompleksu proponuje podzial obowiazkow a oszustwo mozesz miec jedno :-)
brakuje mi ogolnie takich kart jak wykrycie agentow, play it again, na czarna godzine, przeniesienie...jesli nie masz pancerza leg. zab. to dorzuc sceptycyzm na wszelki wypadek to w koncu tylko korporacja.