Maj 25, 2018, 11:00:48 am

Autor Wątek: Ograbienie zwłok  (Przeczytany 1142 razy)

Offline Snake PL_issken

  • ****
  • Wiadomości: 507
  • Look behind you, a Three-Headed Monkey!
    • Zobacz profil
Ograbienie zwłok
« dnia: Luty 19, 2011, 01:31:48 pm »
Czy ta karta pozwala wyposażyć takiego na przykład Lwa Morskiego w, powiedzmy, Ogara Piekieł?
Napisane jest: The affiliation of the new owner is irrelevant.

Offline pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 5278
    • Zobacz profil
Odp: Ograbienie zwłok
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 19, 2011, 03:38:15 pm »
Skoro tak napisali to widoczocznie tak jest :) Ale generalnie to wolę Chrisa Jacksona ;) Łatwiejszy chyba sposób.
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Offline Snake PL_issken

  • ****
  • Wiadomości: 507
  • Look behind you, a Three-Headed Monkey!
    • Zobacz profil
Odp: Ograbienie zwłok
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 19, 2011, 04:04:58 pm »
Zdecydowanie łatwiejszy, tylko że Chris nie pozwala Lwom używać ekwipunku Legionu.

Offline Jasieq

  • **
  • Wiadomości: 259
  • Czyste Zło
    • Zobacz profil
Odp: Ograbienie zwłok
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 02, 2015, 05:08:31 pm »
Tak z ciekawości, ograbienie nie pozwala przypadkiem zabrać gościowi granatu neuralnego przed jego odpaleniem? Na ograbieniu widnieje "natychmiast po", którego to zapisu nie ma na granacie neuralnym, ergo nie powinno ono oddziaływać pierwsze?
Bringer of Light | Pan Nienawiści ;)

Offline pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 5278
    • Zobacz profil
Odp: Ograbienie zwłok
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 03, 2015, 11:59:27 am »
Wydaje mi się, że nie do końca można to wykonać. Granat nie jest używany po walce tylko po rozwiązaniu walki. Czyli po ustaleniu wyniku i po ewentualnym kontrowaniu rany. Jeśli wojownik z granatem ma zginąć i w fazie kontrowania rany ta rana skontrowana nie zostanie wtedy odpala granat. Jeszcze przed fazą przyznawania punktów. Tu jest problem z nazewnictwem trochę, bo podczas walki w oryginalnym MOACB pada hasło 'now combat is finished' co można by uznać za koniec walki, ale procedura MOACB nadal trwa aż do momentu przyznania punktów. Były też problemy z tym dokąd trwa efekt Cornered czy tam Think again. Uznaliśmy, że do końca walki czy do końca procedury MOACB. A więc zasadniczo karty zagrywane PO WALCE są zagrywane po ostatnim punkcie MOACB (tym zmienionym, bo zasadniczo tego chyba używamy żeby uniknąć bzdur związanych z nierównoczesnym atakiem: http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=158.0 ). O ile się nie mylę to po tych zmianach nie było żadnych problemów z kartami zagrywanymi po walce. Niestety nie mam teraz do tego głowy więc nie zgłębiam jakoś tematu strasznie - możliwe, że przeoczyłem coś ważnego co stoi w sprzeczności z tym co napisałem, ale nie mam teraz czasu na przestudiowanie sprawy :D

Ja powiedziałbym, że Granat przy obecnych zasadach będzie zagrany kilka faz wcześniej niż Ograbienie zwłok.
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.