Najpierw co do Pancerzy- uważam, że wojownik musi używać ich zawsze, właśnie ze względu na pancerną skorupę (a jeśli nie to dajmy pancerną skorupę i zdolność przemiany jednemu wojownikowi i jest naprawdę twardy). Co do innych kart w rodzaju darów: "piekielna moc" itp- uważam, że z kart modyfikujących cechy, o działaniu stałym (czyli Np: +5 do WW, S, p, i W) wojownik musi korzystać zawsze (oprócz pojazdów), właśnie ze względu na to, że to zwiększone W jego przeciwnik otrzymać powinien.
Co do MOACB:
Faza ustalenia agresora/obrońcy i kolejna: ustalenia taktyki walki. Czasem przecież dopiero po ustaleniu taktyki walki decydujemy się na to, czy warto walczyć czy nie (a wynikać może z kart w ręku, nie tylko z kart na stole). Jak dla mnie bardziej pasowałaby mi opcja pozwalająca ponownie zmienić obrońcę po ustaleniu taktyki.
Nazwy 6ej i 9ej fazy są zbyt podobne i trochę to myli. Zamiast ustalenie rezultatu walki w 6ej fazie dałbym po prostu porównanie współczynników podstawowych.
Co do fazy przerywania walki- jest/ zawsze była kłopotliwa. Mam nadzieję, że umieszczenie jej w tym miejscu oznacza również, że walka może zostać przerwana gdziekolwiek wcześniej "po drodze". Zastanawiam się też, czy dobrym rozwiązaniem na przerywanie walki nie jest stwierdzenie, że momentem w którym walki przerwać już nie można jest ustalenie, że wojownik został/ nie został zraniony. Zaś wcześniej gdziekolwiek można przerywać. Przetestuję jednak zaproponowaną wyżej Twoją opcję- zobaczy się.