Marca 28, 2024, 12:15:40 pm
Strony: 1 [2] 3 4 ... 11   Do dołu

Autor Wątek: Zasady turniejowe  (Przeczytany 58047 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1502
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Zasady turniejowe
« Odpowiedź #15 dnia: Czerwca 25, 2006, 02:44:13 am »

Boskie Natchnienie nie jest anihilowane :?:
Zapisane

Atticus

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 253
    • Zobacz profil
Zasady turniejowe
« Odpowiedź #16 dnia: Czerwca 25, 2006, 07:23:48 am »

Przydało by się poukładać alfabetycznie liste kart w 1 poście --> łatwiej by sie przegladało .

No właśnie . Czy czasem nie brakuje kilku kart na niektórych listach ? Może się nie orientuje ale Owca na Rzeź nie powinna być ograniczona do 1 katrty w decku i anihilowana po użyciu ?
Zapisane

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1502
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Zasady turniejowe
« Odpowiedź #17 dnia: Czerwca 25, 2006, 12:22:57 pm »

A mi tu brakuje jeszcze w zrestrictowanych PRZYWOŁANIA ZAKLĘCIA.
Ta karta jest zgięta, a jeśli można mieć tylko jedno Zamówienie to nie rozumiem dlaczego tychże można mieć 5 :evil:
Zapisane

Atticus

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 253
    • Zobacz profil
Zasady turniejowe
« Odpowiedź #18 dnia: Czerwca 25, 2006, 01:04:53 pm »

Cytat: "Diablerist"
A mi tu brakuje jeszcze w zrestrictowanych PRZYWOŁANIA ZAKLĘCIA.
Ta karta jest zgięta, a jeśli można mieć tylko jedno Zamówienie to nie rozumiem dlaczego tychże można mieć 5 :evil:


Ale to ,to odłużmy do listy pobożnych życzeń  :P  Limit jest tej karty to 5 na deck i rozgoryczenie niektórych graczy raczej nic niezmieni w tym względzie  .

A co do owcy to po prostu nie jestem pewien bo na Enginie jest limit do 1 (z tym anihilowaniem to troche przesadziłem )
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5483
    • Zobacz profil
Zasady turniejowe
« Odpowiedź #19 dnia: Czerwca 25, 2006, 04:37:56 pm »

1. Boskie NAtchnienie nie jest anihilowane :)
2.Owca nie ma żadnych ograniczeń
Takie są zasady pierwszej edycji - nie mam zamiru ich zmieniać :D
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1502
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Zasady turniejowe
« Odpowiedź #20 dnia: Czerwca 26, 2006, 12:41:13 am »

Ktoś jest mi w stanie wytłumaczyć czemu Oko Algerotha można mieć tylko jedno?
Czy tu przypadkiem nie chodziło o Kryształ Wizji?
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5483
    • Zobacz profil
Zasady turniejowe
« Odpowiedź #21 dnia: Czerwca 26, 2006, 04:52:41 pm »

Nigdy nie zwróciłem uwagi na to OKO :) Dziwna sprawa - musze poprzeglądać listy kart zakazanych i sprawdzić o co tu chodzi.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Lord Nozaki

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 53
    • Zobacz profil
Zasady turniejowe
« Odpowiedź #22 dnia: Lipca 14, 2006, 08:59:59 pm »

Mam pytanko, dlaczego "Wędrowny Sokół" jest zbanowany?? Przecież ta karta niewiele zmienia, a już na pewno nie psuje rozgrywki.
Możecie podać jakieś przykłady??
Zapisane
Doom Trooper powraca !!!


Tomasz Feliński - Lord Nozaki, moja strona fotograficzna:
http://nozaki.flog.pl

Nicodemus

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 568
    • Status GG
    • Zobacz profil
    • http://www.doomtrooper.pl
Zasady turniejowe
« Odpowiedź #23 dnia: Lipca 14, 2006, 10:02:25 pm »

dajesz w sokola samodoskonalenie i wojownik juz caly czas bedzie mial podwojone statystyki do tego nietykalnosc i juz nie moze zostac zabity.
Nie znalazlem poteznego wplywu w kartach anihilowanych wiec i to mozna by bylo dac zeby gracz co ture kontrolowal jakiegos innego wojownika. To jest po prostu za dobre - gosc sie robi jak golgotha oswobodzona czy golem z karta specjalna z morta ktorej nazwy nie moge sobie przypomniec - mowiac krotko broken combo :)
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5483
    • Zobacz profil
Zasady turniejowe
« Odpowiedź #24 dnia: Lipca 14, 2006, 10:46:40 pm »

Albo uleczenie obrażeń :D I co turę ma gość dodatkowe zycie. Może ratować siebie lub kumpli, do tego Równe prawa i pozabijaj ich wtedy :P Pozostaje tylko odrzucać ich specjalami.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Lord Nozaki

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 53
    • Zobacz profil
Zasady turniejowe
« Odpowiedź #25 dnia: Lipca 19, 2006, 09:51:08 am »

Cytat: "pretorianstalker"
Albo uleczenie obrażeń :D I co turę ma gość dodatkowe zycie. Może ratować siebie lub kumpli, do tego Równe prawa i pozabijaj ich wtedy :P Pozostaje tylko odrzucać ich specjalami.

Podałeś trudniejszy przykład więc od tego zacznę :D
Wystarczy go zaatakować 2x w turze... i po ptokach, bo dzięki sokołowi karta nie wraca 2x.
Co do samodoskonalenia to nie tragedia... 2x wiecej pkt za ubicie ;)
Niemniej to uleczenie obrażeń mnie przekonuje, nie każdy tak kombinuje z talią, żeby móc atakować 2x w turze i za każdym razem zabijać...
No a najgorsi byliby tacy, którzy mieliby sokola 5x i uleczenie obrażeń 5x... Pozatym przywołanie reliktu 5x...
Jestem przekonany  8)
Zapisane
Doom Trooper powraca !!!


Tomasz Feliński - Lord Nozaki, moja strona fotograficzna:
http://nozaki.flog.pl

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5483
    • Zobacz profil
Zasady turniejowe
« Odpowiedź #26 dnia: Lipca 19, 2006, 11:32:55 am »

Napisałem wyżej, ze do tego dodajemy równe prawa - żeby nie atakowali nas 2x ;)
NAjgorsza i tak moim zdaniem jest kombinacja Sokół + Nietykalnośc.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Nicodemus

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 568
    • Status GG
    • Zobacz profil
    • http://www.doomtrooper.pl
Zasady turniejowe
« Odpowiedź #27 dnia: Lipca 22, 2006, 11:54:46 am »

Cytuj
NAjgorsza i tak moim zdaniem jest kombinacja Sokół + Nietykalnośc.

juz to napisalem ;)
Ale wspomniane przez ciebie uleczenie obrazen + nietykalnosc + przenosna mina + ewentualnie pancerz legendarnego jak by ktos mial wiek katastrof a samoskonalenie jeszcze mozna by dorzucic i gosc to mur nie do przebicia :) w talii dodajemy zaklocenia, luteranskich i odrzucenie do tego nietykalny i juz go nam tak latwo nie odrzuca - dodal bym falszerstwo jak by ktos chcial shillelagh uzyc i tak klaruje sie talia. Na nia zawsze byly by sposoby ale juz o wiele mniej ;)
Zapisane

nman

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 59
    • Zobacz profil
Zasady turniejowe
« Odpowiedź #28 dnia: Lipca 26, 2006, 10:01:52 am »

Uporządkowałem alfabetycznie listy kart:

Karty anihilowane:

CZĘŚCIOWE PRZEJĘCIE KONTROLI
DAR LOSU
PERGAMIN PRZEKLETEJ INKANTACJI
POWIEW WĄTPLIWOŚCI
PRZEJĘCIE KONTROLI
PRZERWANIE LINII DOSTAWCZEJ
SPOSOBNOŚĆ NATANIELA
SZTORM CHAOSU
UKRYTE SIŁY
WIELKA WRÓŻBA
WYMIANA
ZAGUBIENIE
ZAMÓWIENIE

Karty częściowo zakazane:
-ANIHILACJA
-BŁĄD NAWIGACYJNY
-BOSKIE NATCHNIENIE
-CHYTRA ZAGRYWKA
-CIOS DLA KARDYNAŁA
-CIŻEKIE CZASY
-DAR LOSU
-DRUGA SZANSA
-ELIMINACJA
-FALA PRAWOŚCI
-GNIEW ALGEROTHA
-GRABIEŻ
-KOMORA KRIOTECHNICZNA
-NEIWINNA SZTUCZKA
-OKO ALGEROTHA
-OSTATECZNE NATARCIE
-OSZUSTWO
-PŁOMIEŃ OCZYSZCZENIA
-PO NAMYŚLE
-PODAJ DALEJ
-PODWÓJNA POWINNOŚĆ
-POJMANY!
-POWIEW WATPLIWOŚCI
-POWOŁANIE
-PRZEJĘCIE KONTROLI
-PRZENIESIENIE
-PRZEPROGRAMOWANIE
-PRZERWANIE LINII DOSTAWCZEJ
-PRZYKRA NIESPODZIANKA
-SALA OBRAD
-SKRYTOBÓJCA
-SZTORM CHAOSU
-WIELKA WRÓŻBA
-WYBIEG
-WYMIANA
-ZAGINIONY W AKCJI
-ZAMÓWIENIE
-ZŁOTO DLA NAIWNYCH
-ZUŻYCIE

Mort:
-DON’T CALL AGAIN!
-EAT THIS!
-HASTY GETAWAY
-JOKER!
-POUND OF FLESH

Karty całkowicie zakazane:

-BEZLITOSNA EFEKTYWNOŚĆ
-KORPORACYJNE MACHINACJE
-MASKA WESTALEK
-OGRANICZONE ZASOBY
-SAMOBOJCZY ATAK
-WĘDROWNY SOKÓŁ
-WIECZNE PRZEKLEŃSTWO
-ZAGUBIENIE

Mort:
-GOLGOTHA UNLEASHED
-DEAL WITH IT


Nie wiem czemu zakazane są KORPORACYJNE MACHINACJE i SAMOBOJCZY ATAK. Powinny byc częściowo zakazane z anihilacja po użyciu. Zakazywanie całkowite to moim zdaniem przesada. Dziwi mnie też brak częściowego zakazu Ukrytych Sił i Fill Em Up. Ja wiem, że kazdy lubi  zejśc z tali w 3 turze ale to "troche" przegięte jest. Do tego Owca Na Rzeź - brak częściowego zakazu, brak anihliacji po uzyciu (wtf ?) - Biogigant, Mina, Biogigant, Mina ... a i jeszcze Dowód Odwagi - przeciwnik nie jest nam potrzebny możemy grac sami i tak wygramy. Może na kolejnym turnieju nie będzie rozgrywek dwuosobowych tylko jednoosobowe ?? O.o
Zapisane
asady są dla ludzi, nie ludzie dla zasad.

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1502
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Zasady turniejowe
« Odpowiedź #29 dnia: Lipca 26, 2006, 01:00:51 pm »

Co do Owcy się zgadzam (oprócz anihilowania).

Reszta:

Korporacyjne Machinacje i S. Atak - jak przeciwnik ma 39 punktów i zagrasz te karty to jest to bardzo przegięte. Jak masz jeszcze Lutka to nawet nie ma szansy przeciwdziałać.

Ukryte Siły I Fillem Up - Ukryte zawsze można Skraść, Zakłócić, a Fillem Up jest słabe, bo przeciwnik też dobiera. Z Ukrytymi jest z reguły taka sytuacja wkładasz wszystkie karty oprócz 1xZakłócenia pod Archiwa i zagrywasz Ukryte. Jak przeciwnik zakłóci dwa razy to kończysz z 0 kart na ręcę (przy Lutkach Ukryte robią się nieco silniejsze).
Zapisane
Strony: 1 [2] 3 4 ... 11   Do góry