Grudnia 05, 2024, 02:41:50 pm
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11   Do dołu

Autor Wątek: Zasady turniejowe  (Przeczytany 68572 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Atticus

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 253
    • Zobacz profil
Odp: Zasady turniejowe
« Odpowiedź #45 dnia: Marca 30, 2007, 02:50:20 pm »

To jak jest z ilością takich samych umocnień w grze ??
Zapisane

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2821
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Zasady turniejowe
« Odpowiedź #46 dnia: Marca 30, 2007, 02:56:40 pm »

A jak ma być? normalnie - 5szt , chyba że karta mówi inaczej.... Wszelkie udziwnienia - typu jedne archiwa naraz itd zależą tylko od organizatora turnieju ;)
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1502
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: Zasady turniejowe
« Odpowiedź #47 dnia: Marca 30, 2007, 03:42:22 pm »

A dla mnie 5 Archiwów to jest dopiero udziwnienie. Zrypane decki można w ten sposób składać, tak że w 1 turze schodzimy z całej talii, a przeciwnik się tylko gapi i nudzi! Ja mówię nie wszelkim tego rodzaju "chytrym" zagrywkom.
Zapisane

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2821
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Zasady turniejowe
« Odpowiedź #48 dnia: Marca 30, 2007, 10:08:11 pm »

5 archiwów w grze to normalna gra zgodna z zasadami - ograniczanie ich to udziwnienie - a takiego rodzaju talii jakoś na turniejach póki co nie spotykamy ;D .....(mozliwe że pojawią się w najbliższym, no chyba że organizator ograniczy do 1 szt na stole lub nawet 1 szt w talii - i to będzie udziwnienie, a nie odwrotnie Diablerist).
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1502
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: Zasady turniejowe
« Odpowiedź #49 dnia: Marca 30, 2007, 10:21:12 pm »

No to w takim razie grajmy na 5 Błędów Nawigacyjnych, bo to też nie jest oficjalna zasada.
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5483
    • Zobacz profil
Odp: Zasady turniejowe
« Odpowiedź #50 dnia: Marca 30, 2007, 10:25:25 pm »

Po co komu byłyby zapisy o tym, że możesz mieć tylko jedną kartę danego umocnienia w grze? Takich zapisów jest cała masa - miasta, katedry, Pałac Stahlera i inne. Nie wiem jaki był zamysł twórcy gry - na GE zrobili jak zrobili, ale mnie to niewiele obchodzi. NIe powoduje to żadnych dziwnych sytuacji. Jak komuś Archiwa nie odpowiadają, to niech bierze do talii Terrosist attack, albo więcej Skradzionych papierów. Poza tym jest to w sumie kolejna bezsensowna dyskusja, na temat czegoś co ludzi drażni, a ludziom jakoś nie chce sie temu zaradzić w grze - widzieliście żeby ktoś kiedyś miał większą ilość kart przeciwko umocnieniom w grze? Bo mi się nie zdarzyło. Jak się komuś tyle Archiwów nie podoba, to brać karty co je zniszczą, albo skradzione - wtedy nikt tak szybko talii nie przewinie. Podobnie było z Grinderem - zakazać go, bo atakuje w puste. MOże lepiej zabezpieczyć się przed atakami w puste? Mi na turneiju zdarzyło się dwa razy żeby ktoś mi w puchę wjechał - i to na ostatnim :P Ale nigdy nie był to Grinder. Przykładów możnby mnożyć - Trening chociażby - zakazać bo nikomu nie chce się składać mieszanych talii :/

Co do błędów - jak zorganizujesz turniej, to daj tylko wcześniej znać - zagramy na 5 błędów. Tylko, żeby wszyscy wiedzieli wcześniej i mogli to wykorzystać ;)
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Atticus

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 253
    • Zobacz profil
Odp: Zasady turniejowe
« Odpowiedź #51 dnia: Marca 31, 2007, 09:05:28 am »

Mi na turneiju zdarzyło się dwa razy żeby ktoś mi w puchę wjechał - i to na ostatnim :P Ale nigdy nie był to Grinder.


Tylko dlatego ci niewjechałem Grinderem w puste (co raczej niestanowiło by problemu) , bo dzięki archiwom jeszcze szybciej cię rozpykałem Shadow masterem wspomaganym przez Nozakiego . 

Nie przesadze tu jak powiem , że Archiwa w większej ilości to karta wygrywająca gre . (dziwi mnie sposób w jaki lekceważycie dosyć istotne problemy , przymkanie oczu nic niepomoże  ) W/g mnie Gra na 5 archiw lub też (o zgrozo!) 5 błędów nawigacyjnych sprawia ,że przeciwniik staje się biernym obserwatorem naszych działań.
« Ostatnia zmiana: Marca 31, 2007, 09:12:30 am wysłana przez Atticus »
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5483
    • Zobacz profil
Odp: Zasady turniejowe
« Odpowiedź #52 dnia: Marca 31, 2007, 11:46:14 am »

Zauważ tylko, że przeciwnika obowiązują te same ograniczenia - uważajcie więc, żeby nie stać się biernymi obserwatorami ;) Jak chcesz to możemy pograć na GE i pokazesz mi jak to mnie niszczysz Archiwami ;)
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Atticus

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 253
    • Zobacz profil
Odp: Zasady turniejowe
« Odpowiedź #53 dnia: Marca 31, 2007, 11:58:24 am »

No pewnie - mam nawet taką talie składającą sie z :

58x Archiwa bractwa
1x Grinder
1x Inicjatywa

Wygrywa jeszcze przed dobraniem kart przez przeciwnika  :P

A tak serio -- swoje powiedziałem a co z tym zrobicie to już inna broszka .
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5483
    • Zobacz profil
Odp: Zasady turniejowe
« Odpowiedź #54 dnia: Marca 31, 2007, 12:23:03 pm »

Ja do tej pory nie odkryłem nadprzyrodzonych sił Archiwów - z doswiadczenia wiem, że mogą również nieźle naszkodzić właścicielowi. Zresztą - co tu dużo gadać na turniejach i tak organizator ustala zasady. Nie ma zadnego oficjalnego zapisu o umocnieniach i nie uważam, żeby psuło to grę więc specjalnie się tym nie martwię. Błąd nawigacyjny jest dość oczywisty - wszystkie tego typu karty były ograniczone, a że do PL nie było listy ograniczyonych, to ja go ograniczyłem na dwom turnieju - ludzie uznali, że im to pasuje i tak gramy. Jak ktoś będzie chciał zagrać 5 na turnieju i będzie organizatorem to i tak się go nie powstrzyma :)
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2821
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Zasady turniejowe
« Odpowiedź #55 dnia: Marca 31, 2007, 01:45:07 pm »

Taaa jasne Atti - archiwa to rzeczywiście niezmiernie istotny problem (śmiech) - moi zdaniem dużo gorsi są szefowie korporacji i ich zdolności - ale nie ma co jęczeć bo sa jacy sa i tyle - zgadzam się z Pretem że archiwa nadprzyrodzonych zdolności nie mają raczej - no i zawsze można je unieszkodliwić -  czyli po prostu trzeba byc przygotowanym. Unieszkodliwić je można np całkowitym zacmieniem - ale ale   - przecież trzeba je zakazać bo jest za dobre - i nieważne że jest to broń obusieczna.... Ogólnie ta dyskusja nie ma większego sensu - organizator ma zasady standardowe i dalsze ograniczanie i zakazywanie leży juz tylko w jego gestii - ograniczenie błędu i pojmanego jest tylko konsekwencją ograniczenia MIA, Don't Call Again, i innych tego typu kart - i pewnie dlatego wszyscy się z tym ograniczeniem zgadzają - stąd na każdym turnieju gramy z jednym błędem i pojmanym - a reszta ograniczeń  to już wolna amerykanka organizatora ;D Atti, Diabler - jak zorganizujecie turniej, lub przekonacie organizatora do swoich pomysłów to ok - można na tym turnieju grać z jednym archiwum - ale standardowe zasady turniejowe sa inne - i nie wszyscy organizatorzy będą brać Wasze pomysły za prawdy objawione (lubię ten tekst ;) ) i jedyne słuszne ograniczenia...
I to tyle - a BTW - ja bym najchętniej grał bez throwingów i co najwyżej z jednym treningiem - reszta standardowo (oczywiście z jednym błędem i pojmanym) - dla mnie im mniej jest niestandardowych ograniczeń tym lepiej ;D 
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1502
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: Zasady turniejowe
« Odpowiedź #56 dnia: Kwietnia 22, 2008, 03:12:12 pm »

W pierwszym poście jest napisane, że Kolekcja to również karty na ręku. A wg mnie niezupełnie. Nie można Grabieżą ani Pergaminem wystawić kogoś z ręki :)
Zapisane

Nicodemus

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 568
    • Status GG
    • Zobacz profil
    • http://www.doomtrooper.pl
Odp: Zasady turniejowe
« Odpowiedź #57 dnia: Kwietnia 22, 2008, 03:13:49 pm »

Hmm, a dla czego nie ? w konucu to kolekcja, tylko nikt tego nie robi bo i po co :D
Zapisane

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1502
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: Zasady turniejowe
« Odpowiedź #58 dnia: Kwietnia 22, 2008, 03:33:39 pm »

Z Doom Trooper Wiki:

Accessing the Sidebar

So, how do you access the cards in your sidebar? Besides being your sidebar, it is also a part of your collection. So any cards that let you pick from your collection also let you pick from your draw pile, discard pile and sidebar (not hand, annihilated pile or cards in play).

W tym względzie raczej nie ma różnicy między 1Ed i 2Ed.
Zapisane

Nekro

  • phpBB Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2071
  • Coś W Dowolnej?
    • Zobacz profil
Odp: Zasady turniejowe
« Odpowiedź #59 dnia: Kwietnia 22, 2008, 07:19:30 pm »

Jeśli ta zasadę znalazłeś gdzieś w zasadach 2ed to mnie to nie przekonuje. Wiadomo przecież że oni w 2ed zmieniali przecież. Tak więc w tej kwestii mam takie samo zdanie jak niko.
Zapisane
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11   Do góry