Kwiecień 18, 2021, 07:10:32 am

Autor Wątek: Tchórzostwo  (Przeczytany 8825 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1502
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Tchórzostwo
« dnia: Maj 25, 2006, 09:22:07 pm »

Czy te 5 PA trzeba płacić za każdego posiadanego Wojownika czy tylko raz (na każde Tchórzostwo)? Ja uważam, że płacimy 5 PA za wszystkich swoich Wojowników.
« Ostatnia zmiana: Maj 08, 2009, 01:30:11 pm wysłana przez Nekro »
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5465
    • Zobacz profil
Tchórzostwo
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 25, 2006, 09:44:52 pm »

Płaci się raz za wszystkich - czyli 5A wystarczy.
Na forum oficjalnym też był z tym problem.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

koszal

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 237
    • Zobacz profil
Tchórzostwo
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 28, 2006, 11:59:21 am »

Czemu za wszystkich tylko 5PA? A nie 5PA za każdego?
Zapisane

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1502
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Tchórzostwo
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 28, 2006, 01:00:32 pm »

A widzisz na karcie zapis, który mówi, że 5PA za "każdego"? Bo ja nie :P
Czasami nadinterpretacja wychodzi bez zastanowienia, bo myślimy o analogiach z innych kart zamiast przeczytać dokładnie co pisze na danej karcie.
Zapisane

koszal

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 237
    • Zobacz profil
Tchórzostwo
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 28, 2006, 02:04:27 pm »

Faktycznie.
Zapisane

Lechu

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 741
    • Zobacz profil
Tchórzostwo
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 01, 2006, 12:50:00 pm »

tak btw to na angielskiej karcie w ogole nie ma wzmianki o zadnym 5A...
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5465
    • Zobacz profil
Tchórzostwo
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 01, 2006, 01:44:15 pm »

Jest, jest ;) Zakładam, ze masz kartę z serii limited - tam nie ma, ale obowiązują ostatnie wersje kart - czyli UNLIMITED.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Lechu

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 741
    • Zobacz profil
Tchórzostwo
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 04, 2006, 01:20:43 pm »

drobne pytanie: jesli wszyscy wojownicy gracza sa ukryci to czy mozna go (gracza) atakowac?
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5465
    • Zobacz profil
Tchórzostwo
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 04, 2006, 01:23:18 pm »

A niby czemu?? :) Przecież ukrytych się atakuje jak każdego innego - nie przeginajmy już z tymi atakami na gracza. Jak dla mnie gracza można atakować, tylko w tym momencie kiedy nie ma żadnego wojownika, który może brać udział w walce (czyli atakować/być atakowanym).
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

koszal

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 237
    • Zobacz profil
Tchórzostwo
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 10, 2006, 10:41:56 pm »

Przy okazji, czy tchórzostwo przerywa walkę jeśli zagramy je na agresora w fazie zagrywania kart, czy też nie mozna go wtedy uzyć, bo atak już nastąpił?
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5465
    • Zobacz profil
Tchórzostwo
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 10, 2006, 11:03:51 pm »

Można go użyć jak gracz deklaruje atak - wszyscy się chowają i nikt nie może zaatakować. Zagrane podczas walki daje tylko +3 do P :)
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

morgothmaster

  • Offline Offline
  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
Tchórzostwo
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwiec 29, 2006, 11:32:17 pm »

Cytat: "pretorianstalker"
Można go użyć jak gracz deklaruje atak - wszyscy się chowają i nikt nie może zaatakować. Zagrane podczas walki daje tylko +3 do P  


No chyba że ktoś ma napis:,, Nigdy nie może się ukrywać" wtedy może dalej atakować ukrytego przeciwnika z mod +3P :)
Zapisane
ester

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5465
    • Zobacz profil
Tchórzostwo
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwiec 30, 2006, 11:37:33 am »

To +3 do P odnosiło się raczej do atakującego, który może dodać sobie taki bonus do P podczas ataku, kiedy to już walki Tchórzostwo nie przerwie (pomysł Wintera ;) ).
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Atticus

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 249
    • Zobacz profil
Tchórzostwo
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwiec 30, 2006, 04:35:22 pm »

A mnie interesuje , czy tchórzostwo działa  na moich wojowników jak mam w grze Piargi Thadeusa .
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5465
    • Zobacz profil
Tchórzostwo
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwiec 30, 2006, 06:02:58 pm »

Jak są w grze, to nie mozna wykonać akcji UKRYCIA SIĘ. Jeżeli ktoś jest zmuszony to się schować musi. Przyparcie do muru, nie działa na tych, którzy akcji ukrycia się wykonać nie mogą, więc tym samym nie działa jak w grze są Piargi.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.