Luty 17, 2018, 10:09:46 pm

Autor Wątek: Zasady pojazdów  (Przeczytany 15730 razy)

Offline Nekro

  • phpBB Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 1975
  • Coś W Dowolnej?
    • Status GG
    • Zobacz profil
Odp: Zasady pojazdów
« Odpowiedź #45 dnia: Styczeń 06, 2015, 03:20:08 am »
Co by znowu nie szukać po różnych tematach za jakiś czas:

"A warrior with the VEHICLE designation or "Considered a VEHICLE" is always assumed to be inside, and may never exit."

Jeszcze raz - z oficjalnej strony dla niedowiarków.

Offline Nekro

  • phpBB Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 1975
  • Coś W Dowolnej?
    • Status GG
    • Zobacz profil
Odp: Zasady pojazdów
« Odpowiedź #46 dnia: Maj 16, 2015, 02:15:35 am »
Pytanie:
Rozumiem, ze wedlug zasad Eradicator Deathdroid nie moze miec Armor of the True Assassin (ani zaden inny armor) tak?
Odpowiedź:
No nie do końca. Jaką konkretnie zasadę masz na myśli? Nie ma niestety ogólnej zasady mówiącej, że POJAZD nie może używać PANCERZY, więc w świetle zasad niestety może używać.

Offline Muleq

  • *****
  • Wiadomości: 2134
    • Zobacz profil
Odp: Zasady pojazdów
« Odpowiedź #47 dnia: Maj 16, 2015, 07:48:10 am »
Z tej samej oficjalnej strony:

"However, ARMOR Relics may not be used with VEHICLES and such that specifically restrict ARMOR, since this card is designated as ARMOR. Enjoy that one! I common scheme is to give a GRIZZLY BATTLE TANK the ARMOR OF THE TRUE ASSASSIN. Ugly!"


Więc pytanie Pietrza jak najbardziej aktualne.
KORWiN - 4,76% - a jednak naprzód!! :)

Offline Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Wiadomości: 2623
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Zasady pojazdów
« Odpowiedź #48 dnia: Maj 16, 2015, 11:46:06 am »
Aktualne i już dostał odpowiedź. Eradicator może używać Pancerza Legendarnego Zabójcy.
Berta Builder v 8.7 :D

Offline pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 5266
    • Zobacz profil
Odp: Zasady pojazdów
« Odpowiedź #49 dnia: Maj 16, 2015, 12:50:52 pm »
Cytuj
However, ARMOR Relics may not be used with VEHICLES and such that specifically restrict ARMOR

Jeśli POJAZD nie pozwala używać ekwipunku to można używać reliktów, ale jeśli POJAZD nie pozwala używać pancerzy to ARMORoTTA nie będzie mógł być użyty i nie ma znaczenia, czy jest reliktem czy ekwipunkiem - zasadniczo dość oczywiste.
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Offline Pietrzu

  • Wiadomości: 14
    • Zobacz profil
Odp: Zasady pojazdów
« Odpowiedź #50 dnia: Maj 16, 2015, 06:46:41 pm »
Obiecalem sobie, ze juz nie napisze - ale jakas kompletna bzdura z tego Twojego tlumaczenia jest.

Czyli ze jesli nie pozwala uzywac ekwipunku - moze uzywac reliktow.
Jesli nie pozwala uzywac pancerzy - nie uzyje tez ARMORottTA
Ale gdzie jest napisane ze moze uzywac tego pancerza reliktu bedac pojazdem, skoro oficjalna wykladnia mowi, ze nie mowi.

ps. ostrzegano mnie przed Toba - rozpetasz juz burze, ze smiem sie nie zgadzac z Toba?

Offline Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Wiadomości: 2623
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Zasady pojazdów
« Odpowiedź #51 dnia: Maj 16, 2015, 10:09:48 pm »
Może dodam pełną wypowiedź w kwestii wyposażania Pojazdów w relikty (w tym AotTA):

"RELICS

Because Relics are not considered Equipment, may I give ARMOR and WEAPON Relics to a warrior in a VEHICLE, or one who is considered a VEHICLE, or affected by another card that doesn't allow Equipment to be used?
Tricky! Actually, yes, you may!
Because Relics are NOT Equipment, and since most VEHICLES restrict Equipment cards, the Relic may use used. However, ARMOR Relics may not be used with VEHICLES and such that specifically restrict ARMOR, since this card is designated as ARMOR. Enjoy that one! I common scheme is to give a GRIZZLY BATTLE TANK the ARMOR OF THE TRUE ASSASSIN. Ugly!"

Winter nawet sugeruje używanie Armor of the True Assasin z Grizzlim ;) Zdanie od "however..." dotyczy sytuacji, gdzie Pojazd ma napisane, że nie może używać pancerzy - gdyby był taki zapis, to nie mógłby używać również i AotTA (bo ten jest pancerzem).
Berta Builder v 8.7 :D

Offline pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 5266
    • Zobacz profil
Odp: Zasady pojazdów
« Odpowiedź #52 dnia: Maj 17, 2015, 12:10:59 am »
Obiecalem sobie, ze juz nie napisze - ale jakas kompletna bzdura z tego Twojego tlumaczenia jest.

Czyli ze jesli nie pozwala uzywac ekwipunku - moze uzywac reliktow.
Jesli nie pozwala uzywac pancerzy - nie uzyje tez ARMORottTA
Ale gdzie jest napisane ze moze uzywac tego pancerza reliktu bedac pojazdem, skoro oficjalna wykladnia mowi, ze nie mowi.

ps. ostrzegano mnie przed Toba - rozpetasz juz burze, ze smiem sie nie zgadzac z Toba?

Z mojego tłumaczenia "nie jest bzdura" bo moje tłumaczenie to jest dokładnie to co Ty zacytowałeś, tylko nieco szerzej i w języku polskim. W czym nadal masz problem? Zacytowałeś oficjalną wykładnię, która mówi, że można dać Pancerz Grizzliemu. Pytasz o Eradicatora - a więc sytuacja jest identyczna bo te karty akurat niczym się nie różnią jeśli chodzi o bycie wojownikiem/pojazdem z opcją używania takich czy innych kart. Eradicator pewnie sztuki nie może rzucać, ale to nie jest tematem tej dyskusji. A więc zacytowałeś odpowiedź na własne pytanie, ja potwierdziłem pisząc po polsku jak sytuacja wygląda, co jeszcze można zrobić? Dla mnie sprawa jest jasna. Jeśli nic wojownikowi nie zabrania używać PANCERZA to nie musi być zasady mówiącej, że dany wojownik może używać tego PANCERZA. Grasz zgodnie z zapisem na karcie - GIVE TO ANY DOOMTROOPER, nie ma ograniczeń wynikających z bycia POJAZDEM innych niż ekwipunek, to dajesz PANCERZ bo to relikt a nie ekwipunek i tyle.

A co do ostrzegania - w ogóle mnie to nie obchodzi :) Ja tu nie jestem od robienia burzy tylko od pilnowania porządku. Od początku wydaje Ci się, że jesteś atakowany, bo miałem inne zdanie w kwestii przykładowo japońskich kart. O co tu w ogóle chodzi? Piszę tak spokojnie jak potrafię, a Ty co chwila się oburzasz, coś Ci nie pasuje. Nie ma obowiązku bycia członkiem forum - możesz grać bez tego. Jeśli masz bluzgać i się unosić to może odpuść - szkoda Twojego zdrowia. Mnie akurat mniej już obchodzić nie mogą tego typu problemy i to czy moje zdanie jest inne niż Twoje i czy "ośmielasz się" je wyrażać. Skoro zacytowałeś fragment, z którym ja się zgadzam w 100% to myślałem, że mamy identyczne zdanie, ale widzę, że tu już nie chodzi o zasady tylko próbujesz właśnie jakąś burzę rozpętać. Podejdź do sprawy na spokojnie i pisz jak masz dobry humor. Na innych forach dostałbyś już kilka ostrzeżeń za zakładanie dziwnych tematów z bluzgami w tytule, a może czasowego bana. Jak widzisz tutaj tylko tematy połączono/pozamykano żeby był porządek - to tyle.
« Ostatnia zmiana: Maj 17, 2015, 12:14:13 am wysłana przez pretorianstalker »
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.