Lipiec 17, 2019, 07:26:53 pm

Autor Wątek: Karnofag  (Przeczytany 3674 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

necrobutcher

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 728
    • Zobacz profil
Karnofag
« dnia: Kwiecień 20, 2011, 03:55:13 am »

Czy Karnofag zostanie odrzucony gdy w grze nie będzie żadnego rannego wojownika oprócz rannego Nefaryty??
Zapisane
Non Serviam !

Nekro

  • phpBB Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2068
  • Coś W Dowolnej?
    • Zobacz profil
Odp: Karnofag
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 20, 2011, 11:15:46 am »

Karnofag pozostaje w takim przypadku cały czas w grze.
Zapisane

necrobutcher

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 728
    • Zobacz profil
Odp: Karnofag
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 09, 2011, 08:51:28 pm »

Na angielskiej wersji Karnofanga jest zapis:Each Karnophage in your Kohort will automatically kill one wounded warrior of your choice (never a Nepharite) during each of your Discard phases..

Pytanie brzmi: Czy można zagrać ucieczkę na zabijanego/odrzucanego wojownika ??
Zapisane
Non Serviam !

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5428
    • Zobacz profil
Odp: Karnofag
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 09, 2011, 10:07:21 pm »

Tak.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Nekro

  • phpBB Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2068
  • Coś W Dowolnej?
    • Zobacz profil
Odp: Karnofag
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 29, 2011, 01:45:21 am »

Spotkałem się z opinią iż ranny karnofag nie odpada z gry bo są ranni wojownicy czyli on sam. Dla mnie jest to trochę dziwna interpretacja. Czekam na wasze opinie.
Zapisane

necrobutcher

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 728
    • Zobacz profil
Odp: Karnofag
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 29, 2011, 09:45:44 am »

Jak dla mnie ok. Zapis na karcie mówi wyraźnie, że jak nie ma rannych to Karnofag ginie z głodu ;)
Zapisane
Non Serviam !

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5428
    • Zobacz profil
Odp: Karnofag
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 29, 2011, 11:12:35 am »

Ranny Karnofag faktycznie nie będzie discardowany ale za to zostanie zabity przez samego siebie - na jedno wyjdzie.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Lechu

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 744
    • Zobacz profil
Odp: Karnofag
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 08, 2012, 11:00:03 pm »

Ranny Karnofag faktycznie nie będzie discardowany ale za to zostanie zabity przez samego siebie - na jedno wyjdzie.

Do dnia dzisiejszego byłem pewny, że Karnofag musi kogoś zjeść czyli jeżeli w grze jest tylko jeden ranny wojownik - właśnie Karnofag - to musi się zjeść sam. Skoq twierdził (powołując się przy tym na FAQ Wintera), że jest to opcjonalne, tzn, że jeśli gracz chce to Karnofag je, ale może nie jeść i nie jest odrzucany jeśli w grze jest ktoś ranny. Okazuje się, że Winter rzeczywiście tak napisał. Co Wy na to?
Zapisane

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2762
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Karnofag
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 08, 2012, 11:03:56 pm »

Cytat:
"KARNOPHAGE (WZ)

When do I check to see if the KARNOPHAGE is discarded due to no wounded warriors in play?
During each of your Discard phases.

Do I have to discard wounded warriors with my KARNOPHAGE?
No. It is always optional.

May I discard my own wounded warriors with my KARNOPHAGE?
Yes.

If the only wounded warrior in play is a NEPHARITE, is the KARNOPHAGE discarded?
No."


Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5428
    • Zobacz profil
Odp: Karnofag
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 08, 2012, 11:06:49 pm »

Karta moim zdaniem mówi coś innego :) 'Will automatically kill' does'nt really sound like 'may automatically kill' ;) Jak dla mnie bez erraty to sytuacja jak ze Szczęściem wojownika. Automatycznie zbaije nie brzmi jak coś na co możemy wpływać.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2762
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Karnofag
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 08, 2012, 11:12:04 pm »

Z karty rzeczywiście nie bardzo wynika dobrowolność - ale cóż... jest jak jest.
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5428
    • Zobacz profil
Odp: Karnofag
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 08, 2012, 11:14:51 pm »

Nie do końca jest jak jest... Znaczy nie wiem co masz na myśli, ale erraty nie ma, a być powinna jeśli ma być tak jak napisał Winter bo z karty na mój gust ewidentnie NIE wynika to co podał w FAQ. Tyle w temacie :) Pytanie jak gramy, bo można spokojnie podejść do tego jak do Szczęścia Wojownika - trzymamy się karty, bo erraty nie ma, a problemu z Karnofagiem też nie ma zasadniczo i nie było... Przynajmniej nie w kwestii jedzenia.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Lechu

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 744
    • Zobacz profil
Odp: Karnofag
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 08, 2012, 11:34:48 pm »

no dla mnie zapis na karcie jest oczywisty. dlatego nie wierzylem dzis Skoqowi, ze Winter mogl napisac cos takiego, za co przy okazji przepraszam. dla mnie bez roznicy jak gramy, ale chyba rozsadniej grac tak jak jest napisane na karcie.
Zapisane

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2762
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Karnofag
« Odpowiedź #13 dnia: Luty 08, 2012, 11:44:07 pm »

Ja grałem zgodnie z FAQ do tej pory... bo nigdy nie umawialiśmy się, że wyjaśnienie Wintera olewamy w tej kwestii. Tak w ogóle - ciekawe też jest wyjaśnienie z pierwszego zdania - sprawdzanie tylko w kroku 3, czy sa ranni i jak wtedy nie ma, to odrzucamy Karnofaga - a nie w każdym momencie. Innymi słowy tekst karty powinien trochę inaczej brzmieć - z FAQu wynika - Karnofag może zjeść rannego w kroku 3, ale nie musi, ale jak wtedy nie ma już rannych to spada -  w przypadku jak zje właśnie ostatniego, to następne sprawdzenie jest w kolejnym kroku 3. Można przy tym pozostać, można się trzymać sztywno zapisu na karcie... Co robimy?
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5428
    • Zobacz profil
Odp: Karnofag
« Odpowiedź #14 dnia: Luty 08, 2012, 11:49:20 pm »

Dla mnie w ogóle bez sensu jest, że może nie zjeść, ale jak nie ma kogo jeść to spada :) WTF? Co do tego kiedy sprawdza się czy są ranni - tutaj były spory. Kiedyś dawno tak się grało - znaczy, że sprawdza się w kroku 3. chociaż niekoniecznie wynika to z karty. Ja bym grał możliwie zgodnie z tym co pisze na karcie skoro nie ma erraty :) Zasadniczo Wintera nie olewamy, ale są przypadki gdzie poniosła go fantazja, a kart nie poprawiono - szczęście wojownika mam tu na myśli. Więc jeśli pojawiają się wątpliwości - Winter rozwiewa... Co do Karnofaga w tych kwestiach zasadniczo nie spotkałem się z tym, żeby ktoś się zastanawiał czy karnofag może nie jeść... Czekam na zdanie innych.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.