Lipiec 18, 2019, 03:46:50 pm

Autor Wątek: Karnofag  (Przeczytany 3675 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2762
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Karnofag
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 08, 2012, 11:57:47 pm »

Hehe, jak ja pierwszy raz przeczytałem FAQ o Karnofagu, to też byłem zaskoczony :D Jeżeli nikt nie ma nic przeciwko, to możemy grać wg zapisu karty - dla mnie ryba, ale wypadałoby to tutaj ustalić. Też czekam na głosy innych.
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

Nekro

  • phpBB Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2068
  • Coś W Dowolnej?
    • Zobacz profil
Odp: Karnofag
« Odpowiedź #16 dnia: Marzec 08, 2012, 08:47:41 am »

Z karty nie wynika to jasno (drugie zdanie) - czy kanofag może zjeść sam siebie nawet gdy są inni ranni wojownicy w grze?
Zapisane

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2762
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Karnofag
« Odpowiedź #17 dnia: Marzec 08, 2012, 10:36:57 am »

Może zjeść sam siebie.
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

Snake PL_issken

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 576
  • Look behind you, a Three-Headed Monkey!
    • Zobacz profil
Odp: Karnofag
« Odpowiedź #18 dnia: Lipiec 16, 2013, 04:48:12 pm »

To kiedy sprawdzamy, czy Karnofag spada, w kroku trzecim? Ja jestem za takim rozwiązaniem (można to wyczytać z karty i bez pomocy Wintera), ale nieobowiązkowe zjadanie rannych mi się nie podoba, bo tego nijak z karty wyczytać nie można.
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5428
    • Zobacz profil
Odp: Karnofag
« Odpowiedź #19 dnia: Lipiec 16, 2013, 04:56:28 pm »

Tak, chyba w kroku 3. - zdaje się, że nikt nie protestował.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Kapitan Shinobi

  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 325
  • Banzai!!!
    • Zobacz profil
Odp: Karnofag
« Odpowiedź #20 dnia: Czerwiec 19, 2019, 11:06:16 pm »

Sorki za mieszanie w starym wątku, ale ta karta zawsze mnie intrygowała.
Garść moich wątpliwości (przeczytałem wątek i nadal je mam).

Karnofag tak po prostu zjada rannego (bez żadnej walki czy bez względu na obszar)?.
Czy może zjeść rannego noncombatanta (typu Apostoł/Przywódca)?
Czy karnofag zdobywa za to punkty, a jeśli tak, to czy można w ten sposób wypełnić misję np Dowód Odwagi?
Czy zjedzony bohater może trafić na Cmentarz?
Czy jeśli jedyny ranny wojownik w grze jest mój, to czy mój karnofag musi go zjeść (a jeśli musi to czy coś za to zarabiam)?
Jak się ma zjadanie rannych do kart Zaginiony W akcji, Błąd nawigacyjny, Mur obronny, Nietykalność?
Czy karnofag może "zjeść" wojownika uwięzionego (taka tańsza Cela Śmierci)?
Czy karnofag "zje" rannego Nietoperza (chyba nie, bo nie jest atakującym)?

Czy nie uważacie że ten cały Karnofag to jakieś "chore" combo?
Gracz X ma Grizzliego (lub cokolwiek na sterydach). Wystawiam Karno, daję Granat Ppiechotny i bach. Czołg zraniony. Mój krok 3 - czołg "leci".
W dodatku - Kombos odporny na większość przeszkadzajek - nie wymaga ani specjali ani magii. 3 punkty A i sprzęt.
Zapisane
Niedobrze, kiedy z jednej rzeczy powstają dwie.
Nie trzeba szukać niczego poza drogą samuraja.
Ona jest jedna i zawsze taka sama.
Jeśli człowiek to pojmie, pozna wszystkie inne drogi...
I będzie coraz lepiej rozumieć tę, która jest jego własną.