Maj 28, 2020, 09:30:47 am

Autor Wątek: Karnofag  (Przeczytany 4808 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2779
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Karnofag
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 08, 2012, 11:57:47 pm »

Hehe, jak ja pierwszy raz przeczytałem FAQ o Karnofagu, to też byłem zaskoczony :D Jeżeli nikt nie ma nic przeciwko, to możemy grać wg zapisu karty - dla mnie ryba, ale wypadałoby to tutaj ustalić. Też czekam na głosy innych.
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

Nekro

  • phpBB Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2068
  • Coś W Dowolnej?
    • Zobacz profil
Odp: Karnofag
« Odpowiedź #16 dnia: Marzec 08, 2012, 08:47:41 am »

Z karty nie wynika to jasno (drugie zdanie) - czy kanofag może zjeść sam siebie nawet gdy są inni ranni wojownicy w grze?
Zapisane

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2779
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Karnofag
« Odpowiedź #17 dnia: Marzec 08, 2012, 10:36:57 am »

Może zjeść sam siebie.
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

Snake PL_issken

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 607
  • Look behind you, a Three-Headed Monkey!
    • Zobacz profil
Odp: Karnofag
« Odpowiedź #18 dnia: Lipiec 16, 2013, 04:48:12 pm »

To kiedy sprawdzamy, czy Karnofag spada, w kroku trzecim? Ja jestem za takim rozwiązaniem (można to wyczytać z karty i bez pomocy Wintera), ale nieobowiązkowe zjadanie rannych mi się nie podoba, bo tego nijak z karty wyczytać nie można.
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5482
    • Zobacz profil
Odp: Karnofag
« Odpowiedź #19 dnia: Lipiec 16, 2013, 04:56:28 pm »

Tak, chyba w kroku 3. - zdaje się, że nikt nie protestował.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Kapitan Shinobi

  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 424
  • Banzai!!!
    • Zobacz profil
Odp: Karnofag
« Odpowiedź #20 dnia: Czerwiec 19, 2019, 11:06:16 pm »

Sorki za mieszanie w starym wątku, ale ta karta zawsze mnie intrygowała.
Garść moich wątpliwości (przeczytałem wątek i nadal je mam).

Karnofag tak po prostu zjada rannego (bez żadnej walki czy bez względu na obszar)?.
Czy może zjeść rannego noncombatanta (typu Apostoł/Przywódca)?
Czy karnofag zdobywa za to punkty, a jeśli tak, to czy można w ten sposób wypełnić misję np Dowód Odwagi?
Czy zjedzony bohater może trafić na Cmentarz?
Czy jeśli jedyny ranny wojownik w grze jest mój, to czy mój karnofag musi go zjeść (a jeśli musi to czy coś za to zarabiam)?
Jak się ma zjadanie rannych do kart Zaginiony W akcji, Błąd nawigacyjny, Mur obronny, Nietykalność?
Czy karnofag może "zjeść" wojownika uwięzionego (taka tańsza Cela Śmierci)?
Czy karnofag "zje" rannego Nietoperza (chyba nie, bo nie jest atakującym)?

Czy nie uważacie że ten cały Karnofag to jakieś "chore" combo?
Gracz X ma Grizzliego (lub cokolwiek na sterydach). Wystawiam Karno, daję Granat Ppiechotny i bach. Czołg zraniony. Mój krok 3 - czołg "leci".
W dodatku - Kombos odporny na większość przeszkadzajek - nie wymaga ani specjali ani magii. 3 punkty A i sprzęt.
Zapisane
Niedobrze, kiedy z jednej rzeczy powstają dwie.
Nie trzeba szukać niczego poza drogą samuraja.
Ona jest jedna i zawsze taka sama.
Jeśli człowiek to pojmie, pozna wszystkie inne drogi...
I będzie coraz lepiej rozumieć tę, która jest jego własną.

Kapitan Shinobi

  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 424
  • Banzai!!!
    • Zobacz profil
Odp: Karnofag
« Odpowiedź #21 dnia: Grudzień 10, 2019, 11:01:05 pm »

Mam delikatną prośbę - panowie "rzućcie okiem" na moje wątpliwości w sprawie Karnofaga (post powyżej).
Z góry dzięki  :)

PS sorry za post pod postem, ale chyba przeszedł nie zauważony, a bez sensu zakładać drugi wątek na temat Karno (nie zasłużył ;)).
Zapisane
Niedobrze, kiedy z jednej rzeczy powstają dwie.
Nie trzeba szukać niczego poza drogą samuraja.
Ona jest jedna i zawsze taka sama.
Jeśli człowiek to pojmie, pozna wszystkie inne drogi...
I będzie coraz lepiej rozumieć tę, która jest jego własną.

Izzi

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 160
    • Zobacz profil
Odp: Karnofag
« Odpowiedź #22 dnia: Grudzień 11, 2019, 12:47:33 am »

Sorki za mieszanie w starym wątku, ale ta karta zawsze mnie intrygowała.
Garść moich wątpliwości (przeczytałem wątek i nadal je mam).

Cytuj
Karnofag tak po prostu zjada rannego (bez żadnej walki czy bez względu na obszar)?.
Tak, po prostu go zjada i odrzuca.
Cytuj
Czy może zjeść rannego noncombatanta (typu Apostoł/Przywódca)?
Można.
Cytuj
Czy karnofag zdobywa za to punkty, a jeśli tak, to czy można w ten sposób wypełnić misję np Dowód Odwagi?
Nie zdobywa punktów, jest to napisane na karcie, a Dowodu odwagi nie zrobisz, bo nie było walki.
Cytuj
Czy zjedzony bohater może trafić na Cmentarz?
Nie może, bo nie było walki.
Cytuj
Czy jeśli jedyny ranny wojownik w grze jest mój, to czy mój karnofag musi go zjeść (a jeśli musi to czy coś za to zarabiam)?
Musi, nawet jak ostatnim rannym wojownikiem jest twój własny karnofag. Wyjątkiem są nefaryci, bo tych karnofag zjeść nie może.
Cytuj
Jak się ma zjadanie rannych do kart Zaginiony W akcji, Błąd nawigacyjny, Mur obronny, Nietykalność?
Też ich chyba zjada, ale Nietykalność będzie bronić wojownika przed zjedzeniem.
Cytuj
Czy karnofag może "zjeść" wojownika uwięzionego (taka tańsza Cela Śmierci)?
Może i chyba musi jak są to jedyni dostępni ranni.
Cytuj
Czy karnofag "zje" rannego Nietoperza (chyba nie, bo nie jest atakującym)?
Nie zje, bo nie ma walki.

Cytuj
Czy nie uważacie że ten cały Karnofag to jakieś "chore" combo?
Gracz X ma Grizzliego (lub cokolwiek na sterydach). Wystawiam Karno, daję Granat Ppiechotny i bach. Czołg zraniony. Mój krok 3 - czołg "leci".
W dodatku - Kombos odporny na większość przeszkadzajek - nie wymaga ani specjali ani magii. 3 punkty A i sprzęt.
Może combo jest, ale nie zdobywasz PZ...
Zapisane
Sic vis pacem, para bellum

Kapitan Shinobi

  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 424
  • Banzai!!!
    • Zobacz profil
Odp: Karnofag
« Odpowiedź #23 dnia: Grudzień 11, 2019, 10:22:11 pm »

Dzięki, w sumie nie doczytałem karty - mój błąd, faktycznie stoi jak byk że nie ma za punktów.
Ze swej strony dodam, że osobiście to zlikwidowałbym (głównie to, co stoi w największej sprzeczności z moją "doomtrooperową" logiką):
Karno nie powiniem móc zjadać Apostołów (a w sumie żadnych nonkombatantów)
Karno nie powinien być niezależny od obszaru (czyli z Kohorty ma dostęp do szwadronów/kohort, a z Placówki zjada placówkarzy)
Karno nie powinien zjadać Uwięzionych/Zaginionych w Akcji, za Murem schowanych itp. - bo nie ma do nich dostępu.
Ale to tylko takie moje przemyślenia, bo ja to w ogóle przeprojektowałbym Karnofaga na coś bliżej orginału (za takowy uznaję War Zone bitewniaka - chyba Bestie Wojny go wprowadzały).
Zapisane
Niedobrze, kiedy z jednej rzeczy powstają dwie.
Nie trzeba szukać niczego poza drogą samuraja.
Ona jest jedna i zawsze taka sama.
Jeśli człowiek to pojmie, pozna wszystkie inne drogi...
I będzie coraz lepiej rozumieć tę, która jest jego własną.