Marzec 23, 2019, 09:13:23 am
Strony: 1 ... 75 76 [77] 78   Do dołu

Autor Wątek: Warszawa  (Przeczytany 131575 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Snake PL_issken

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 541
  • Look behind you, a Three-Headed Monkey!
    • Zobacz profil
Odp: Warszawa
« Odpowiedź #1140 dnia: Marzec 14, 2019, 05:54:13 pm »

No i, no i? Mam dzwonić do Paradoksu i prosić o większy stolik?
Zapisane

Crane

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 27
    • Zobacz profil
Odp: Warszawa
« Odpowiedź #1141 dnia: Marzec 15, 2019, 09:09:04 am »

Napisałem do Jerrego, nic nie odpisał póki co
Zapisane

Marcino

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 213
    • Zobacz profil
Odp: Warszawa
« Odpowiedź #1142 dnia: Marzec 15, 2019, 10:03:57 am »

Snake,

zamów i tak na 6 osób, bo inaczej to będziemy się ściskać jak ostatnio.
Zapisane

Crane

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 27
    • Zobacz profil
Odp: Warszawa
« Odpowiedź #1143 dnia: Marzec 15, 2019, 11:10:16 am »

popieram  8)
Zapisane

Snake PL_issken

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 541
  • Look behind you, a Three-Headed Monkey!
    • Zobacz profil
Odp: Warszawa
« Odpowiedź #1144 dnia: Marzec 15, 2019, 11:27:05 am »

Zadzwoniłem, mamy dostać większy.
Zapisane

Snake PL_issken

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 541
  • Look behind you, a Three-Headed Monkey!
    • Zobacz profil
Odp: Warszawa
« Odpowiedź #1145 dnia: Marzec 15, 2019, 06:59:01 pm »

Marcino, czym zagrasz?

Ja Mishimą. I chyba wezmę drugą talię, ale jeszcze nie zdecydowałem jaką.
Zapisane

Marcino

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 213
    • Zobacz profil
Odp: Warszawa
« Odpowiedź #1146 dnia: Marzec 15, 2019, 07:16:55 pm »

właśnie składam talię :)

na razie skłaniam się ku Capitolowi, ale pomysł z drugą talią podoba mi się :)

może też złożę....
Zapisane

Marcino

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 213
    • Zobacz profil
Odp: Warszawa
« Odpowiedź #1147 dnia: Marzec 17, 2019, 07:07:17 pm »

Dzięki Snake i Crane za grę.

Rozegraliśmy 3 fajne partyjki.
Wszystkie gry były wyrównane.

Snake grał Mishimą 2 gry, a trzecią Najemnikami. Mishima trochę kulała, chyba że Keitoku wszedł, irytujące były Survilence Ship, które skupiły się głównie na mnie :), Najemnicy wygrali trzecią partię

Crane grał Bractwem, pierwsza partia mu nie szła, przetasował się i później już było dobrze, nawet w drugiej partii miał już 39 PZ, ale na ostatniej prostej wyprzedziłem go :)

Ja grałem Capitolem, pomysłem byli Jake Kramer z różnymi ekwipunkami, Żołnierze Wolności w Grzechotnikach, jeszcze w obwodzie Lwy morskie z Chrisem, ale za dużo nie zwojowali.

Jeśli miałbym uznać najlepszą kartę tych gier to chyba Śmiertelna Rana, paru zdjęła, np Keitoku, który w porę wysiadł z Fukimury, Duranda, Hardinga, kogoś z Capitolu chyba Żolnierza Wolności i Kramera w Fukimurze, i jeszcze mniejszych jak Zwiadowcę, czy Keepera i pewnie paru innych ale nie pamiętam.


W każdym razie kolejne miłe spotkanie przy Doomie w Paradoxie.

Szkoda tylko że nie dam rady 30.03.....


tak w ogóle pojawiły się wątpliwości przy zagraniu Podwójnej Powinności.

Pytanie czy jak Podwójna schodzi na placówkę, to że tak powiem źródłowy Woj też idzie na placówkę?
Czy jak tylko Podwójna jest u przeciwnika to można wjeżdżać w puste czy nie?
Pewnie jeszcze inne pytania się nasuną ale mi już nie przychodzi nic do głowy, może chłopaki coś dodadzą od siebie..
Zapisane

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2732
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Warszawa
« Odpowiedź #1148 dnia: Marzec 17, 2019, 07:14:42 pm »

No, Panowie - pograliście, "zazdraszczam"... ;) Kiedy następne spotkanie? Wspomniany wcześniej 30.03? Czy raczej kwiecień? Dajcie znać co by komu pasowało.

Podwójna Powinność - przechodzi na placówkę bo to "ten sam" a nie "taki sam" wojownik  - na tej samej zasadzie "obaj" (tak naprawdę to jeden i ten sam) się ranią np. Wjeżdżać w puste nie można - bo Podwójna Powinność to wojownik, który blokuje taki atak.
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

Kapitan Shinobi

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 224
  • Banzai!!!
    • Zobacz profil
Odp: Warszawa
« Odpowiedź #1149 dnia: Marzec 17, 2019, 10:05:22 pm »

Krótkie pytanko odnośnie Najemników.
W Infernie chyba nr 2 był opis talii na najemnikach, której główna idea sprowadzała się do:
5x Przenośna Mina
5x Dowód Odwagi
+ urządzenie naprowadzające (dla pewności)
No i Pokój do zdobywania PZ.
(+ oczywiście standardy/przeszkadzajki typowe, np Lutki)

Czy to w tym stylu?


Zapisane
Niedobrze, kiedy z jednej rzeczy powstają dwie.
Nie trzeba szukać niczego poza drogą samuraja.
Ona jest jedna i zawsze taka sama.
Jeśli człowiek to pojmie, pozna wszystkie inne drogi...
I będzie coraz lepiej rozumieć tę, która jest jego własną.

Snake PL_issken

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 541
  • Look behind you, a Three-Headed Monkey!
    • Zobacz profil
Odp: Warszawa
« Odpowiedź #1150 dnia: Marzec 17, 2019, 10:46:03 pm »

Bardzo przyjemnie się grało, zwłaszcza trzecią grę. Talia Mishimy ze statkami była zbyt gruba i statki pojawiały się zbyt późno, tzn. kiedy sporo kart chłopaków leżało już na stole.

@Kapitan Shinobi
W zasadach warszawskich Mina jest ograniczona do jednej sztuki, więc miałem tylko jedną. Dowodu nie miałem żadnego, ale przydałby się, dzięki za przypomnienie. Poza Pokojem ważną kartą jest Szef najemników (daje im 5 do WW, S i P i autokilla) i Club Arkadin (+5 dla Szefa i Hardinga na placówce).

@Skoq
Nie jestem pewien, czy wojownik z Double Duty u obu graczy przechodzi na placówkę. Bo niby dlaczego? Jeśli pracuje u mnie i przejdzie, to jest na placówce, ale w turze drugiego gracza powinien wrócić tam, gdzie był ostatnio (do placówki/szwadronu/kohorty).
Wjeżdżać w puste rzeczywiście nie można, ale nie dlatego, że Podwójna Powinność/wojownik blokuje taki atak. Też tak myślałem, ale przecież wojownik jest u gracza, którego jest tura. (Przykład z Pretoriańskim Łowcą z FAQ). Winter wyjaśnił to tak: The warrior will not turn against either employer.
A gdzie jest wojownik z PP, kiedy gramy we trzech i jest tura trzeciego? Nie wiem, pewnie tam, gdzie akurat jest potrzebny i chroni obu przed wjazdem w puchę.
« Ostatnia zmiana: Marzec 17, 2019, 11:05:52 pm wysłana przez Snake PL_issken »
Zapisane

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2732
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Warszawa
« Odpowiedź #1151 dnia: Marzec 18, 2019, 09:19:43 am »

Snake - wojownik przechodzi - tak samo jak się np. ukrywa itd. bo to ten sam wojownik - z thewinternet:

"When I have my opponent's warrior DOUBLE DUTIED, and it's his turn and he is attacking with him, may I play INSPIRED and put my warrior (and therefore his warrior) into cover? How much can I mess with a DOUBLE DUTIED card when it is not my turn?
You can mess with the card as much as you could screw with your own warrior - because he IS your own warrior. If you have a DOUBLE DUTY of another player's Doomtrooper in your Squad, then that DOUBLE DUTY card is no longer a Special card, it has been transformed into the warrior card. And it is your warrior, so you can mess with your warrior as much as you want, and it will just happen to mess with the same guy sitting in your opponent's Squad. Remember, though, that in the situation you describe, the attack will STILL take place. Because the warrior ALREADY attacked, the attacker simply goes into Cover and gains the +3. For more on this see the TIMING section, above."

Co do blokowania - może skrót myślowy ale o to samo nam chodzi - przez PP nie można atakować gracza, nawet "oryginalną kartą" wojownika na którego zagraliśmy PP.

By the way - co do PP - pytania umieszczajmy w wątku o PP w dziale "Karty", tutaj piszemy o grupie warszawskiej ;)
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

Kapitan Shinobi

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 224
  • Banzai!!!
    • Zobacz profil
Odp: Warszawa
« Odpowiedź #1152 dnia: Marzec 18, 2019, 11:24:59 pm »

Krótkie pytanka do Snake'a:
1) Szef w sumie to "cienki Bolek", czym/jak go chronisz (nie mam na myśli bloków specjali typu Skrytobójca, czy tam jakiś inny Pojmany, a raczej taką sytuację - na stole jest Tosiek, Cyryl, Niszczyciel czy cokolwiek innego, co zdejmie go "od szczału", a przecież chcesz by Szefo siedział jak najdłużej)
2) też mam tylko jedną Przenośną Minę więc talie Najemników zawsze omijałem szerokim łukiem. Skoro jednak walczysz nimi, to musisz coś im dać (Najemnik nawet z Szefem +5 to i tak nie za bogato ;)) - Granaty Neurale,
P-piechotne, czy co tam jeszcze można użyć?
3) Czy Szefo daje autokilla sam sobie?
Zapisane
Niedobrze, kiedy z jednej rzeczy powstają dwie.
Nie trzeba szukać niczego poza drogą samuraja.
Ona jest jedna i zawsze taka sama.
Jeśli człowiek to pojmie, pozna wszystkie inne drogi...
I będzie coraz lepiej rozumieć tę, która jest jego własną.

Marcino

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 213
    • Zobacz profil
Odp: Warszawa
« Odpowiedź #1153 dnia: Marzec 19, 2019, 08:21:00 am »

Szef z Miną już jest w miarę bezpieczny.

Poza tym jest jeszcze Mur Obronny. granat neuralny, Lifeguard Armor itp.

Co do statsów Nejamnika to dodaje jeszcze Club Arkadin, dajesz mu jeszcze jakiegoś Nimroda i już jest gość :)
Zapisane

Snake PL_issken

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 541
  • Look behind you, a Three-Headed Monkey!
    • Zobacz profil
Odp: Warszawa
« Odpowiedź #1154 dnia: Marzec 19, 2019, 09:28:36 am »

Tak jest, Szef z Klubem nie jest już cienki! Ma 8/8/11/6, więc goły Tosiek czy Niszczyciel nic mu nie zrobi. Mój miał jeszcze, o ile dobrze pamiętam, Granat neuralny. A wykończyły go chyba Eat this! i rana.

Jako że Mina w Warsaw rulesach jest ograniczona do jednej, grałem większymi najemnikami: Szefem i Hardingiem (18/17/17/9 po dopakowaniu). Małych z podstawki miałem w talii tylko trzech. Do poprawy ich statsów byli Szef i Eva, ale gwiazda nie wyszła, bo Marcino wystawił ją pierwszy. Neuralny miałem w talii jeden, przeciwpiechotnego żadnego.

Szef daje autokilla tylko innym, sam go nie ma.
Zapisane
Strony: 1 ... 75 76 [77] 78   Do góry