Luty 18, 2019, 05:06:40 pm

Autor Wątek: Czołg Bojowy "Grizzli"  (Przeczytany 17062 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

necrobutcher

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 728
    • Zobacz profil
Odp: Czołg Bojowy "Grizzli"
« Odpowiedź #30 dnia: Lipiec 19, 2011, 07:35:06 am »

Pytam z czystej ciekawości: Czy mając dwóch dragonów w szwadronie, można wystawić czołg z kolekcji, czy trzeba go mieć na ręce??
Zapisane
Non Serviam !

Snake PL_issken

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 520
  • Look behind you, a Three-Headed Monkey!
    • Zobacz profil
Odp: Czołg Bojowy "Grizzli"
« Odpowiedź #31 dnia: Lipiec 19, 2011, 10:21:51 am »

Zdecydowanie trzeba mieć go na ręce. Add as one action, a dodaje/wystawia się z ręki.
(Czasem można inaczej, ale wtedy jest to opisane, jak np. na Przywołaniu Żołnierza).
Zapisane

Snake PL_issken

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 520
  • Look behind you, a Three-Headed Monkey!
    • Zobacz profil
Odp: Czołg Bojowy "Grizzli"
« Odpowiedź #32 dnia: Luty 16, 2016, 12:44:10 am »

Na http://www.thewinternet.com/doomtrooper/rules/global_questions.html#relics znalazłem taką informację: ARMOR Relics may not be used with VEHICLES.

A na http://www.thewinternet.com/doomtrooper/rules/card_questions.html jest napisane tak:
Can the GRIZZLY be given Relics like the ARMOR OF THE TRUE ASSASSIN?
Yes, since the Relic is not considered Equipment, and there is not specific ARMOR restriction on the GRIZZLY. GRIM!

Przyznam, że zaskoczył mnie ten zakaz. Gramy, że może, czy nie?
Zapisane

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2722
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Czołg Bojowy "Grizzli"
« Odpowiedź #33 dnia: Luty 16, 2016, 11:21:11 am »

Grizzly może używać Pancerza Legendarnego - w tym pierwszym linku przeczytaj cały tekst:

"RELICS

Because Relics are not considered Equipment, may I give ARMOR and WEAPON Relics to a warrior in a VEHICLE, or one who is considered a VEHICLE, or affected by another card that doesn't allow Equipment to be used?
Tricky! Actually, yes, you may! Because Relics are NOT Equipment, and since most VEHICLES restrict Equipment cards, the Relic may use used. However, ARMOR Relics may not be used with VEHICLES and such that specifically restrict ARMOR, since this card is designated as ARMOR. Enjoy that one! I common scheme is to give a GRIZZLY BATTLE TANK the ARMOR OF THE TRUE ASSASSIN. Ugly!
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

Snake PL_issken

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 520
  • Look behind you, a Three-Headed Monkey!
    • Zobacz profil
Odp: Czołg Bojowy "Grizzli"
« Odpowiedź #34 dnia: Luty 16, 2016, 02:21:59 pm »

Zbaraniałem w nocy...
A o co chodzi z tym zakazem używania pancerza razem z pojazdem? Nie ma takiej zasady i chyba nie ma pojazdów, które zakazują używania pancerzy.
Zapisane

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2722
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Czołg Bojowy "Grizzli"
« Odpowiedź #35 dnia: Luty 16, 2016, 03:14:02 pm »

Nie, nie ma takich  - to tylko opis ewentualności na kolejne dodatki, które nie nastąpiły... ;)
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D