Ja nie widzę związku pomiędzy rozkładaniem w czasie efektu permanentnego, a natychmiastowym efektem permanentnym. Najważniejsze jest iż jest to właśnie efekt permanentny i już. Degradacja wypłynęła w związku z dołączaniem kart, które jest sporym ułatwieniem w grze. Do tego mamy karty typu Ujawnienie i Szaleństwo nekromutantów - tutaj sprawa jasna, w związku z tym, że zostają w grze po ich odrzuceniu przestają działać, bo nie ma nigdzie uwagi, że jest to efekt nieodwracalny - osobiście rozróżniłbym zdanie ze słowem permanent i reminder of the game. To pierwsze kładzie nacisk, na to, że efektu tego nie móżna się pozbyć, podczas gdy to drugie mówi tylko o tym, że efekt jest stały. Jeśli zaczniemy zmieniać Degradację to zaraz okaże się, że może zmienimy np Zabójstwo -bo jak zginie cel misji to misja zostaje w grze tylko nie ma żadnego znaczenia. Ktoś uzna, że to bez sensu i będziemy dyskutować co z tym zrobić. Tylko po co?