Ok, w wielkim bólu prezentuję talię bez nazwy
Talia (155):Wojownicy:
5 Luterański Wierny
5 Fizzylier
1 Mercenary
Karty specjalne:
5 Ukryte Siły
5 Inspiracja
5 Ujawnienie Przeznaczenia
5 Skradzione papiery
5 Szczęście
5 Pech
5 Na Czarną Godzinę
5 And Stay Dead
5 Zakłócenia Lączności
5 Tchórzostwo
5 Precz Z Tej Planety
5 Ucieczka!
5 Umocnienie Strefy Walki
5 Russian Rulette
5 Przerażające Znaki
3 Amnesia
3 Wykrycie Agentów
3 Razem Go!
2 Inicjatywa
2 Zmienny Los
2 Reflection
2 Untauchable
2 Czwarty Zakon
2 Sabotaż
2 Play It Again
2 Niespodziewana Inwazja
2 Żądza Krwii
2 Odporność Psychiczna
2 Podział Obowiązków
1 Boskie Natchnienie
1 Przykra Niespodzianka
1 Podaj Dalej
1 Dar Losu
1 Zamówienie
1 Druga Szansa
1 Grabież
1 Pojmany
1 Błąd Nawigacyjny
1 Przeniesienie (INQ)
1 Tarrorist Attack
1 Gniew Algerotha
1 Skrytobójca
1 Fala Prawości
1 Płomień Oczyszczenia
1 Zaginiony W Akcji
1 Oszustwo
1 Po Namyśle
1 Hasty Getaway
1 Ostateczne Natarcie
1 Wrobienie
1 Joker!
1 Ciężkie Czasy
1 Całkowite Zaćmienie
1 Desperackie Środki
1 Brak Paliwa
Strefy walki:
3 Europa Północno - Zachodnia
Ekwipunek:
1 Mina Przeciwpiechotna
1 Niewinna Sztuczka
1 Urządzenie Przechwytujące
Umocnienia:
3 Kompleks Przemysłowy
2 Archiwa Bractwa
1 Bank Kardynała
Rezerwa (25):Wojownicy:
1 Niszczyciel
1 Biogigant
1 Czołg Bojowy Grizzly
1 Władca Cieni
1 Toshiro
Umocnienia:
1 Bank Kardynała
Karty Specjalne:
2 Nieudany Czar
2 Wstyd
2 Odporność Psychiczna
1 Play It Again
1 Desperackie Środki
1 Błędne Rozkazy
1 Szpieg w Szeregach
1 Inicjatywa
1 Żądza Krwii
Ekwipunek:
2 Działko Automatyczne Myśliwy
2 Amulet Yomury
1 Urządzenie Przechwytujące
1 Cybermech
Strefa Walki:
1 Europa Północno - Zachodnia
Talia polegala na zameczeniu przeciwinika i odebraniu mu checi do gry i zycia. udalo sie to z Nekro, ktory pod koniec pierwszego pojedynku powiedzial "pier* nie gram... masz 2:0"
Gdy wygrywalem to 99:0 (Wrobienie, Kompleksy, Mercenary). Zadnego dwumeczu nie przegralem 0:2
Deck sklada sie z wszystkiego co jest upierdliwe i podeszlo mi pod reke. 155 kart to nowy moj rekord, mysle nad podejsciem pod 200
Mocny patent to nieodpadajace umocnienia strefy walki
Poza tym przeciwnikowi predzej czy pozniej konczyly sie wykrycia agentow (and stay dead mather*fucker! <- kocham te karte), a przeszkadzajek pozostajacych w grze byla masa
Po turnieju widze, ze 30-35 kart jest totalnie bezuzytecznych, mysle, ze bez mich talia bedzie jeszcze lepsza, problem tylko, ze wolalbym ja powiekszyc, a nie uszczuplac