No ja nie powiem, że Twój ANIOŁ jest niegrywalny, ale mój podoba mi się ZNACZNIE bardziej.
walczy wręcz więc ma wysoką walkę wręcz.
U mnie też walczy wręcz.
Druga zdolność kompletnie niejasna - może przerywać walkę czy o co chodzi?
Jak pisałem wcześniej - muszę ją jakoś dokładniej i prościej opisać, ale nie mam pomysłu. Walkę przerwiesz tylko w sytuacji, gdy 'sparaliżowany' wojownik jest jedynym wojownikiem, którym przeciwnik może zaatakować, a sam nie posiadasz innych wojowników, poza paraliżującymi go ANIOŁAMI.
Jednorazowa zdolność o przerywaniu walki też bez zastosowania bo nikt nie poświęci na to 3 akcji.
Dodatek, nad którym pracuję i z którego pochodzi ANIOŁ, opiera się właśnie na wystawianiu w ukryciu (wprowadza na przykład karty PUŁAPEK). Chciałbym po prostu wspomóc (a nawet zmodyfikować i usprawnić) tą zasadę, bo wydaje mi się ciekawa.
W Twojej wersji na moje oko karta zupełnie niegrywalna.
No i cechy - przy tych zdolnościach i WW i S, W wydaje się być mocno zawyżona.
To karta jest niegrywalna czy przegięta? Zdecyduj się.
Zdolność jest bardzo grywalna - pozwala kontrolować sytuację w grze... każdy ANIOŁ będzie odganiał od siebie tego przeciwnika, który jest dla niego najbardziej niebezpieczny (wyharmonizowany odgoni od siebie wojownika odpornego na MH... ANIOŁ z OSTRZEM odgoni dobrego strzelca itd.)...
Natomiast cechy zrobiłem mu takie, jakich nie ma żaden inny wojownik i jego
W nie przewyższa
W Neferyty (w trzeciej edycji WZ, ANIOŁ ma
W=48, a Neferyta ma
W=50... nie pamiętam jak jest w pierwszej, ale wydaje mi się, że też mają tam zbliżoną
W, jeśli Neferyta nie ma większej - w końcu to Neferyta jest szefem armii, a ANIOŁ tylko komandosem od brudnej roboty).
No i nie wiadomo czemu Anioł jest takim czołgiem - P=9?
Trzecia (jedyna słuszna) edycja WZ.
A tutaj kawałek, którego słuchałem, gdy robiłem ANIOŁA:
http://www.youtube.com/watch?v=xwjfEuLygEg