Kwietnia 28, 2024, 10:04:51 pm

Autor Wątek: Nature's revenge  (Przeczytany 2960 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Lechu

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 741
    • Zobacz profil
Nature's revenge
« dnia: Lutego 09, 2012, 11:06:56 am »



Zagraj poświęcając jedną akcję. Do początku Twojej następnej tury nie można zagrywać ani korzystać z kart ekwipunku i kart umocnień.
Zapisane

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2819
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Nature's revenge
« Odpowiedź #1 dnia: Lutego 09, 2012, 11:09:01 am »

W sumie fajne - można by też wyłączyć Warzones ;) tylko co "used" w przypadku Banku Kardynała np, który wpływa na grę po prostu stojąc? Przez turę nie działa, czy karta na niego nie działa?
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

Lechu

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 741
    • Zobacz profil
Odp: Nature's revenge
« Odpowiedź #2 dnia: Lutego 09, 2012, 11:20:12 am »

Banku korzystasz cały czas (czyli używasz go non-stop), z kompleksu na początku swojej tury, z targeting installation kiedy chcesz poswiecajac jedna akcje. po zagraniu nature's revenge nie mozesz zadnej z powyzszych rzeczy robic.
Zapisane

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2819
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Nature's revenge
« Odpowiedź #3 dnia: Lutego 09, 2012, 11:38:41 am »

Ok, czyli nie działają. A dorzucisz Warzones?
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5483
    • Zobacz profil
Odp: Nature's revenge
« Odpowiedź #4 dnia: Lutego 09, 2012, 04:36:02 pm »

Taka techniczna uwaga - litery w text boxie chyba za duże nieco - nie zawsze tekst musi wypełniać całe miejsce. Karta ok, chociaż w sumie też rodzaj bloku :)
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Marqwitch

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1199
  • Pożeracz Dusz(onek)
    • Zobacz profil
Odp: Nature's revenge
« Odpowiedź #5 dnia: Lutego 09, 2012, 05:09:45 pm »

Moim zdaniem powinniśmy trochę odpuścić EKWIPUNKOM... zgodnie z sugestią Skoqa, uważam, że karta powinna działać na UMOCNIENIA i STREFY WALKI (ale już nie na EKWIPUNKI, bo wtedy za bardzo kojarzy się z MtG, gdzie ZIELONE karty często niszczyły lub przeszkadzały ARTEFAKTOM). Sam zrobiłem kiedyś niemal identyczną kartę o nazwie POWÓDŹ (działała tylko na UMOCNIENIA, ale była zagrywana w dowolnym momencie).
« Ostatnia zmiana: Lutego 09, 2012, 07:22:06 pm wysłana przez Marqwitch »
Zapisane

Nekro

  • phpBB Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2071
  • Coś W Dowolnej?
    • Zobacz profil
Odp: Nature's revenge
« Odpowiedź #6 dnia: Lutego 09, 2012, 07:09:22 pm »

Bardzo fajna karata.
Zapisane

wybraniec22

  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 370
  • Znawca Sztuk - Zabijania
    • Status GG
    • Zobacz profil
Odp: Nature's revenge
« Odpowiedź #7 dnia: Lutego 09, 2012, 07:56:26 pm »

Bardzo fajna karata.

Popieram.

Moim zdaniem powinniśmy trochę odpuścić EKWIPUNKOM...

Jestem za.
Zapisane

necrobutcher

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 621
    • Zobacz profil
Odp: Nature's revenge
« Odpowiedź #8 dnia: Lutego 09, 2012, 08:09:33 pm »

Fajna karta i ja jestem na TAK, ale też bym dodał WZ a odpuścił ekwipunkowi.
Zapisane
Non Serviam !

Muleq

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1965
    • Zobacz profil
Odp: Nature's revenge
« Odpowiedź #9 dnia: Lutego 09, 2012, 08:33:02 pm »

A ja bym zostawił ekwipunek ale tylko ten nie dołączany do wojowników ale do szwadronu albo kohorty. Poza tym karta rewelacyjna.
Zapisane
Konfederacja - 6,81% - WRESZCIE!! :)

Lechu

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 741
    • Zobacz profil
Odp: Nature's revenge
« Odpowiedź #10 dnia: Lutego 09, 2012, 09:51:41 pm »

jeżeli chodzi o dodanie stref walki to jest temu przeciwny. pisalem juz o tym przy okazji innej mojej karty - uwazam, ze musi byc zachowany przede wszystkim sens karty. sens tej karty jest taki, ze natura bierze rewanz na technice stad budynki i ekwipunek maja problem. strefy walki to co innego. jak natura moze wziac rewanz na wenusjanskiej dzungli czy na pustyniach czy innych jaskiniach?!

co do kwestii ekwipunku - obstaje przy tym zeby to zostawic. karta jest bardzo skuteczne przeciwko minie, mozemy spokojnie zabic wojownika z mina po zagrania tej karty, ale nie jest tak grozna jak karty usuwajace ekwipunek. jezeli jednak wiekszosc bedzie obstawala za zmiana zapisu dotyczacego ekwipunku to go zmienie.
Zapisane

Marqwitch

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1199
  • Pożeracz Dusz(onek)
    • Zobacz profil
Odp: Nature's revenge
« Odpowiedź #11 dnia: Lutego 09, 2012, 10:00:49 pm »

uwazam, ze musi byc zachowany przede wszystkim sens karty. sens tej karty jest taki, ze natura bierze rewanz na technice stad budynki i ekwipunek maja problem.
Trąci mi to kiepskim fantasy... no dobra - może nie kiepskim, ale nie takim, jakiego oczekuję od Kronik Mutantów... powiedzmy, że w Magicu takie coś jest jak najbardziej na miejscu, nawet pasuje do Call of Cthulhu (Shub-Niggurath) czy World of Darkness (Wilkołak), ale do klimatu MC nie pasuje. Możnaby zrobić jakiś wpływ Algerotha, który blokowałby ekwipunki i zachowałby klimat, ale po co skoro jest to już przełożone na GNIEW ALGEROTHA i WIEK KATASTROF?!

strefy walki to co innego. jak natura moze wziac rewanz na wenusjanskiej dzungli czy na pustyniach czy innych jaskiniach?!
KLĘSKA ŻYWIOŁOWA.
Zapisane

Muleq

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1965
    • Zobacz profil
Odp: Nature's revenge
« Odpowiedź #12 dnia: Lutego 10, 2012, 05:51:04 pm »

Dlatego żeby zachować sens karty a przy okazji żeby nie była zbyt silna można ograniczyć jej działanie do ekwipunku dołączanego do kohorty lub szwadronu. Wyłącznie działania Umocnień to już jest duży bonus którego jak na razie żadna karta nie dawała.
Zapisane
Konfederacja - 6,81% - WRESZCIE!! :)