Maja 22, 2024, 07:58:26 pm

Autor Wątek: Alexander Stewart  (Przeczytany 2435 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Lechu

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 741
    • Zobacz profil
Alexander Stewart
« dnia: Lutego 09, 2012, 11:10:39 am »



Bohater. Dołącz do szwadronu. Jest ŻZ Imperialu i heretykiem LC. Może otrzymywać dary MH i dary Semai. Każdy punkt A wydany przez Stewarta na MH jest wart 2A.

Źródło: sourcebook Capitolu.
« Ostatnia zmiana: Lutego 09, 2012, 04:12:48 pm wysłana przez Lechu »
Zapisane

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2819
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Andrew Stewart
« Odpowiedź #1 dnia: Lutego 09, 2012, 11:40:36 am »

Dla mnie ok - jeszcze z jedna postać typu Korporacja/Legion i można na tym talie tworzyć ;) Dla mnie na tak.
Btw - skąd to płacenie za MH lepsze? Też sourcebook?
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

Lechu

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 741
    • Zobacz profil
Odp: Andrew Stewart
« Odpowiedź #2 dnia: Lutego 09, 2012, 04:14:47 pm »

Btw - skąd to płacenie za MH lepsze? Też sourcebook?

Nie. W sourcebook jest wzmianka, ze jest heretykie 5.poziomu czyli costam pewnie umie, ale zasadniczo chcialem go po prostu odroznic od Stahlera. Stahler moze przechodzic pomiedzy Kohorta a Szwadronem, Stewart dobrze sobie radzi z MH.
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5483
    • Zobacz profil
Odp: Alexander Stewart
« Odpowiedź #3 dnia: Lutego 09, 2012, 04:37:55 pm »

Ok... Nie ma do czego się przyczepić :)
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

wybraniec22

  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 370
  • Znawca Sztuk - Zabijania
    • Status GG
    • Zobacz profil
Odp: Alexander Stewart
« Odpowiedź #4 dnia: Lutego 09, 2012, 07:57:43 pm »

Oby więcej takich kart  ;)
Zapisane

necrobutcher

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 621
    • Zobacz profil
Odp: Alexander Stewart
« Odpowiedź #5 dnia: Lutego 09, 2012, 08:07:04 pm »

Całkiem ok, tylko jeżeli;i on jest w szwadronie to czy może korzystać z kart dołączanych i działających na kohortę?? np. przejechać się czarną wołgą, czy chroni go pałac, komora kriotechniczna??
Zapisane
Non Serviam !

Muleq

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1965
    • Zobacz profil
Odp: Alexander Stewart
« Odpowiedź #6 dnia: Lutego 09, 2012, 08:38:32 pm »

Nie jestem zwolennikiem tego typu wojowników. Karta mnie nie przekonuje ale nie bede specjalnie oponował jeżeli bedziecie chcieli ją wydać.
Zapisane
Konfederacja - 6,81% - WRESZCIE!! :)

Nekro

  • phpBB Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2071
  • Coś W Dowolnej?
    • Zobacz profil
Odp: Alexander Stewart
« Odpowiedź #7 dnia: Lutego 09, 2012, 08:53:02 pm »

Czy mi się wydaje ale ten pan nie jest considered za heretyka więc mimo zapisu należy go traktować jak "heretyka" centuriona. Nawet Erwin ma zapis że jest considered.

Co do karty to średnio mi wygląda ale w sumie jak się zastanowiłem to w końcu semai.
« Ostatnia zmiana: Lutego 09, 2012, 08:54:37 pm wysłana przez Nekro »
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5483
    • Zobacz profil
Odp: Alexander Stewart
« Odpowiedź #8 dnia: Lutego 09, 2012, 09:43:38 pm »

Zapis jest ok - jest heretykiem. Zapis Centuriona to nie zdolność, ale u tego pana to ewidentnie 'zdolność'.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.