Grudzień 12, 2018, 05:49:40 am

Autor Wątek: Szósty zmysł Kanji  (Przeczytany 4755 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Atticus

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 246
  • SideBar Master
    • Zobacz profil
Szósty zmysł Kanji
« dnia: Maj 31, 2006, 12:12:05 pm »

"-może on negować działanie każdej karty specjalnej która zostanie zagrana bezpośrednio na niego (lub karty z których korzysta).-"

To znaczy , że może negować karty zagrane tylko na niego ? Czy też na niego również oddziałowywujące ? Np. zrównanie z ziemią , Sabotaż  czy Po Namyśle - może je negować ?
Zapisane

bulielmo

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 181
    • Zobacz profil
Re: Szósty zmysł Kanji
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 31, 2006, 12:14:11 pm »

Cytat: "Atticus"


To znaczy , że może negować karty zagrane tylko na niego ?


sam soboe odpowiedziałeś. Nie może negować kart działających globalnie lub na walkę jak Po Namyśle
Zapisane
Papierowa peleryna w rolce = Pancerz Legendarnego Zabójcy :-)

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2676
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Szósty zmysł Kanji
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 31, 2006, 12:54:24 pm »

Zmysłem Kanji negujesz tylko karty zagrane  - tak jak jest napisane - bezpośrednio na woja i karty, z których korzysta - a więc na np zrównie z ziemią ta zdolność nie działa.... - to raczej proste.
Pozdrawiam
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5316
    • Zobacz profil
Szósty zmysł Kanji
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 12, 2006, 08:09:55 pm »

Ostateczne rozwiązanie tej kwestii:
Można negować jedynie karty typu: ZAGRAJ NA WOJOWNIKA, inne karty nie są traktowane jako karty zagrywane bezpośrednio na wojownika. Gdyby mógł negować Falę prawości zagraną wyłącznie na niego to i Sabotaż mógłby zanegować gdyby był jedynym czlonkiem danej organizacji - tej na którą Sabotaż zagrano.
Negujemy więc tylko karty typu: zagraj na wojownika.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Qba

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 208
  • po namyśle:D
    • Zobacz profil
Szósty zmysł Kanji
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 31, 2006, 02:39:03 pm »

To w końcu jak z tym jest działa fala na takiego woja i skrytobójca czy nie bo już sam po tym dyskursie nie wiem. A wojownik z aurą jest jeszcze bardziej pozamiatany :/
Zapisane
"JASZCZOMP" BRACTWA:D

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5316
    • Zobacz profil
Szósty zmysł Kanji
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 31, 2006, 02:52:04 pm »

Osobiście uważam, że takiego goscia można spokojnie zdjąć zarówno falą jak i skrytobójcą, bo tych kart nie zagrywa się na wojownika, podczas gdy na szóstym zmyśle napisano:
[...]this warrior may negate any Special card played DIRECTLY on it (or its attachement) if it spends 6D after the card is played.

DIRECTLY nie próbowałem wcale podkreślać, tak to rzeczywiście wygląda na karcie :) Fala bynajmniej DIRECTLY nie jest i podobnie wyglada Skrytobójca, gdyż nie pisze na nim: PLAY ON ANY DOOM TROOPER etc. - ja tylko taki zapis traktuje jako zagrywanie kart DIRECTLY on a warrior ;)
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: Szósty zmysł Kanji
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 01, 2008, 01:32:52 am »

To przed kartami typu "attach to any warrior..." też nie można się tym bronić?
Zapisane

Lapson

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 470
    • Zobacz profil
Odp: Szósty zmysł Kanji
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 01, 2008, 02:26:51 pm »

Sądzę że karta "attach to any warrior..." jest DIRECTLY w końcu jej efekt obejmuje tylko jednego konkretnego wojownika.
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5316
    • Zobacz profil
Odp: Szósty zmysł Kanji
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 10, 2008, 03:11:45 pm »

Moim zdanie jeśli celem jest konkretny wojownik to tak. Play on any/Attach to any itp jest wycelowane w jednego wojownika.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Snake PL_issken

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 510
  • Look behind you, a Three-Headed Monkey!
    • Zobacz profil
Odp: Szósty zmysł Kanji
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 23, 2012, 03:09:52 pm »

Skrytobójca też jest wycelowany w jednego - i tylko jednego - żołnierza: You may only use this card against one Doomtrooper.
Tak więc chyba przed nim można się obronić Szóstym zmysłem.
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5316
    • Zobacz profil
Odp: Szósty zmysł Kanji
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 23, 2012, 09:48:35 pm »

Jeśli karta jasno o tym mówi mimo zapisu PLAY ON ANY itp. to i tak się łapie moim zdaniem :)
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.