Sierpień 12, 2022, 09:12:16 pm

Autor Wątek: Talie Turniejowe Kraków 2012 (Mulqkon)  (Przeczytany 1906 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

necrobutcher

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 621
    • Zobacz profil
Talie Turniejowe Kraków 2012 (Mulqkon)
« dnia: Maj 30, 2012, 11:07:17 am »

Pozwolę sobie wpisać swoją talię jako pierwszy bo chciałbym ją rozmontować i coś nowego poskładać.

Proszę o przesuniecie mojej talii kiedy inni dodadzą swoje talie.

Miejsce III:

Blutdurst für Kuratoren aka Nowohucka masakra mit combat koordinatoren :)

71 kart

Kurator x5

Czarna brama x1

Wywołanie bólu x1

Koordynator walki x5
Niewinna sztuczka x1
Nasgaroth x1
Przenośna mina x1

Archiwa bractwa x2

zakłócenie łączności x5
Ukryte siły x5
Inspiracja x5
Szczęście x5
Ujawnienie przeznaczenia x4
Owoce wojny x4
Na czarną godzinę x3
Play it again x2
Amnesia x2
Inicjatywa x1
And stay dead x1
Skradzione papiery x1
Podaj dalej x1
Druga szansa x1
A nasty suprise x1
Zamówienie x1
Dar losu x1
Czwarty zakon x1
Wykrycie agentów x1
Fala prawości x1
Joker x1
Złe zaopatrzenie x1
Przeniesienie x1
Pod kontrolą x1
Niespodziewana inwazja x1
Oszustwo x1
Grabież x1
Ostateczne natarcie x1

Sidebar 25 kart:

Herold dnia sądu x4
Alakhai x1
Nekroczołg "Ogar piekieł" x3
Sen x2
Helblaster x2
Nimrod Autocannon x1
Legion - Sojusz x2
Nieudany czar x2
Reflection x1
Przejecie przez woga x1
Biogigant x1
Rozkład x1
skrucha x1
Zawodna harmonia x1
Amulet Yomury x1
Sabotaż x1


Szykując się na Mulqon testowałem inne talie, natomiast nie działały za dobrze z różnych powodów.

Na dzień przed turniejem przeglądając karty natrafiłem na koordynator walki.Z braku lepszego pomysłu skleciłem coś takiego jak widać powyżej.

Zdaję sobie sprawę, że pomysł absolutnie nie oryginalny, natomiast okazał się dość skuteczny.

Aby nie przeciągać zamieszczam krótki opis tego co się działo:

- Pierwsza gra. Moja skromna osoba vs Wybraniec. Zaczynam ja, i na stół wychodzi Kur#@tor :) + owoce wojny + koordynator.Mina przeciwnika wskazuje na to że nie jest ciekawie.
Wybraniec wystawia bodajże Znawcę i rzuca Anihilacje, która wymiata mojego Kuratora.Potem wystawiam podobny zestaw (Kurator + Koordynator) i zabijam Niszczyciela.
Później Wybraniec przeniósł mi wojownika do talii i zatłukł mnie Mercenarym.

- Gra ze Snake'iem. Miał Bractwo. W zasadzie obawiałem się że zarzuci minie Sztuką, ale bądź co bądź nie takie Bractwo straszne jak się je zanihiluje.

- Trzeci pojedynek z Mulqiem. Co ja mogę powiedzieć... jest 4 Mulqon, jak to bywało na poprzednich edycjach prowadzę jakoś do 30 PZ albo więcej, mam przestój jednej tury a wtedy jemu karta dochodzi.
Muleq Ty farcisz a nie grasz ;)

- Pojedynki z Pako i Madravem były najszybszymi chyba na całym turnieju. Świetne dojście miałem, przeciwnik troszeczkę gorsze.

- Grając z Nekro pomyślałem że go rozweselę przed grą to straci czujność ;). I tak dowcip o "Ślinie" był moją wunderwafe (taki killing joke). A tak na poważnie Nekro miał świetną talie, powiem tylko tyle że super sie grało i że gdyby nie weszło moje ostatnie Play it again to pewnie miałbym pozamiatane.

- Z Krukiem jak zwykle gra przyjemna ale mu nie doszły karty.

- Bałem się gry z Quligiem, będąc świadomym że jak rozbuduje Czerwoną Gwardie to będzie słabo. Jego gra ze Skoqiem zasiała we mnie ziarno niepewności. Ale wyszło zupełnie co innego, Kuratorzy znowu byli szybsi.

- Ostatnia gra. Moi Kuratorzy postanowili się zakraść na placówkę w poszukiwaniu dobrej koniny na obiad. Niestety zabierali się do tego zbyt ospale ( wojownik doszedł coś ok 5 tury, a Skoq zdązył rozmnożyć swoją stadninę).

Zostałem zadręczony, stratowany, salami końskiego nie było ... i przegrałem ostatnią grę.


« Ostatnia zmiana: Czerwiec 03, 2012, 12:13:17 pm wysłana przez Nekro »
Zapisane
Non Serviam !

Muleq

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1965
    • Zobacz profil
Odp: Talie Turniejowe Kraków (26/27.05.2012/) Mulqkon vol 4
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 01, 2012, 08:01:49 pm »

IV miejsce - Pustynne skorpiony

Pustynny skorpion x5
Sierżant x1
Generał Michael Kell x1

DPAT  x3
Urządzenie przechwytujące x1
Przenosna mina x1

Pancerz legendarnego zabójcy x2
Rozkaz ataku x1

Sojusz Capitol x1

Linia McCraiga x1

Zabójstwo x1

Kompleks przemysłowy x1
Mur obronny x1
Archiwa bractwa x1
Urzadzenie naprowadzające x1

Zakłócenie łącznosci x5
Skradzione papiery x5
Ukryte siły x5
Szczęscie x3
Inspiracja x3
Na czarną godzinę x3
Ujawnienie przeznaczenia x2
Play it again x2
Przyparcie do muru x1
Ucieczka x1
Przeniesienie x1
Tchórzostwo x1
Fala prawosci x1
Hasty Getaway x1
Dar losu x1
Zamówienie x1
Przykra niespodzianka x1
Boskie natchnienie x1
Druga szansa x1
And stay dead x1
Ciężkie czasy x1
Smiertelna rana x1
Eat this x1
Podaj dalej x1
Joker x1
Oszustwo x1
Wykrycie agentów x1
Ostateczne natarcie x1
Oh yeah?! x1
Przewaga taktyczna x1
Złe zaopatrzenie x1

Side bar:
Wielki Bob Watts x1
Wyspiarz Mitch Hunter x1
Mercenary x1
Pancerz Legendarnego zabócy x1
Niewinna sztuczka x1
Uszkodzenie x1
Nieudany czar x3
Sceptycyzm x1
Untouchable x1
Odpornosc psychiczna x1
Zawodna harmonia x1
Desperackie srodki x1
Pod kontrolą x1
Wstyd x2
Amulet yomury x1
Szpieg w szeregach x1
Skrucha x1
Ghost in the machine x1
Pole przeciwczołgowe x1
Wykrycie agentów x1
Przegrupowanie x1
Tchórzostwo x1

Pomysł talii zrodził się przy okazji dyskusji o Warczących pająkach. Zawsze wydawało mi się że nie da sie stworzyć sensownej talii na Skorpionach wiec postanowiłem cos z tym zrobić ;). Talia jak widać jest "for fun" , utrzymana w klimatach pustynnego krajobrazu Marsa. Mimo to okazało się że była również skuteczna na turnieju.
Pierwszy pojedynek z Madravem okazał się falstartem. Nie doceniłem Jego triangulatorów, które zrobiły miazgę z biednych Skorpionów. Następna gra z Bucherem układała się fatalnie dla mnie ale chwila Jego nieuwagi diametralnie odwróciła losy pojedynku. Dobrze zagrana Fala wymiotła Kuratorów z gry. Ty to nazywasz fartem, a ja strategią ;). Skoro to już czwarty raz z rządu to chyba jednak jest w tym cos więcej niż szczęscie ;). Kolejny pojedynek z Nekro, tym razem bez historii. Jeżeli na cos ta talia była nieodporna to na pewno na czarujące Bractwo. Pojedynek z Krukiem o mały włos nie zakończył się tak jak z Madravem. Krukowi brakło chyba jednego skutecznego ataku w puste żeby zakończyć grę. W kolejnej turze Zabójstwo na Pretora pozwoliło mi odetchnąć z ulgą. Z Wybrańcem pojedynek był całkiem ciekawy a miejscami nawet wyrównany. Przeważyły dwie karty: Anihilacja która zdjęła Kella i sierżanta oraz Wiek katastrof który odciął mnie od DPATów. Bez tego wsparcia Skorpiony były bezbronne jak dzieci we mgle ;). Na szczęscie od tego pojedynku wszytskie następne udało mi się wygrać. Najpierw z Pako, który podobnie jak Kruk grał Pretorami. Po długiej grze udało mi się go zamęczyć choć łatwo nie było. Mortyfikatorzy Snaka nie zagrozili zbytnio Skorpionom byc może dlatego że nie chcieli specjalnie czarować ;). No i na koniec zostały mi pojedynki ze Skoqiem i Qligiem. Okazuje się że krakowska klątwa wciąż ciąży na Skoqu, który od dłuższego czasu nie może mnie pokonać na moim boisku ;). Pojedynek był długi, a kluczowym zagraniem było odcięcie Skoqa od Ujawnień. Chyba pierwszy raz to ja grałem dłużej z 10 kartami na ręce niż on ;). Na koniec zostawiłem sobie Qliga, który przez cały turniej nie mógł sie doczekać pojedynku ze mną, który miał mu poprawić humor i statystyki ;). Okazało się jednak że w starciu z nowoczesną technologią Capitolu jego czerwono gwardzisci wyglądali jak armia radziecka w 1920 ;). W desperacji Qliq sięgnął po Biogiganta, który dostarczył mi brakujących 20 punktów ;).

Podsumowując jestem bardzo zadowolony z wyniku jak i z samej talii. Okazuje się że Skorpiony nie sa tak nie grywalne jak sie wczesniej wydawało i z pewnoscia jeszcze dam im kiedys szansę. 
Zapisane
Konfederacja - 6,81% - WRESZCIE!! :)

Nekro

  • phpBB Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2070
  • Coś W Dowolnej?
    • Zobacz profil
Odp: Talie Turniejowe Kraków 2012 (Mulqkon)
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 03, 2012, 01:58:06 pm »

Wybaczcie że tak długo kazałem na siebie czekać ale mam teraz ostanio młyn.

I miejsce:
PRAWOSŁAWNI KILERZY czyli ATAK NA Z GÓRY UMOCNIONE POZYCJE

Draw pile (79 kart):

WOJOWNICY:
Kardynał Durand
Wielki Wieszcz Kastor
Znawca Sztuki x2
Soldat Szturmowy x3
Flamen Soldat x2

UMOCNIENIA:
Mur Obronny x2
Archwia Bractwa

STREFY WALKI:
Europa Wschodnia x3

EKWIPUNEK:
Blitztank
Falisty Ogon x3

SZTUKA:
Repudiate x4
Potężny Wpływ
Equilibrium
Anihilacja
Przywołanie Zaklęcia x5
Sposobność Nataniela x2

KARTY SPECJALNE:
Wykrycie Agentów
Ujawnienie Przeznaczenia x4
Zakłócenia Łączności x5
Inspiracja x5
Szczęście x5
Oszustwo!
Przejęcie
Ucieczka
Na Czarną Godzinę x3
Przeniesienie
Odporność Psychiczna
Czwarty Zakon
Niespodziewana Inwazja!
Wanna Play?
Skradzione Papiery x5
Druga Szansa
Ukryte Siły x5
Hesty Getaway
Dar Losu
Boskie Natchnienie
Reflection

Side bar (25 kart):
EKWIPUNEK:
Ta6500 Cybermech
Niewinna Sztuczka
Autowtryskiwacz
Przenośna Mina

KARTY SPECJALNE:
Reflection
Skrucha
Desperackie Środki
Bluff
Ghost In The Machine
Klęska Żywiołowa
Listen Up!
Untouchable
Fałszerstwo
Zawodna Harmonia
Strategiczne Bombardowanie
Przekazanie Danych
Play It Again
Wstyd
Bombardowanie Planetarne
Robbed Blind
Air-To-Ground Missile
Fala Prawości
Przeciwczołgowe Pole Minowe
Przejęcie Przez Wroga

UMOCNIENIA:
Bank Kardynała

Tali polegala natym iż na placówce stacjonował soldat w pojeździe gdzie dodatkowo się bronił w strefie walki. "Prawosławny" :D Duron negował wszelaką odporność na sztukę a znawcy zapuszczali potężny Wpływ. Ot i cala filozofia. Z drugiej jednak strony muszę przyznać że moi wojownicy byli chyba najczęściej atakowania w tym turnieju i kto mi zarzuci że nie była to talia na walkę? ;) Poza tym nie miałem jakiś samodoskonaleń itp. Flameni mieli atakować wroga ponieważ mieli wyższe statystyki a szturmowcy przyjmowali przeciwników w obrnie i ich anihilowali. To teraz może przejdę do opisu gier.

wybraniec - Przed gra widziałem że ma niszczyciela więc włozymem do talii skruchę. ;D Przez pierwszą połowę gry atakował mnie na czysto i doszedł do 30-0 a Ja schodziłem z kart niemiłosiernie jak tylko mogłem. W połowie mojej tali doszedł mi wojownik ufff.... Wtedy to potoczyło się juz z górki. Ostatnia deską ratunku był dl Niego Toshiro z miną no ale przejęcie załatwiło sprawę i musiał popełnić rytualne harakiri. Ogólnie to chyba był pierwszy turniej od bardzo dawna gdzie nie wiedzieliśmy czym gramy.
necrobutcher - Mimo skilowania kilku koordynatorów to Jemu lepiej szło. A Ja jakoś nie mogłem złapać "wiatru w żagle". Anihilacja pomogła na krótką metę, kuratorzy atakowali okrótnie.
Qulig - Piękna gra. Nie mogłem pozwolić mu się rozbudować jak tylko zobaczyłem na stole ożywionego. Mimo dobrego początku wykorzystałem atuty bractwa na maxa i dało radę. Kto to miał Saladina w sajdzie aby go wykorzystać w walce tobą?
Skoq - Jak na początku anihilowałem kilku fizylierów to już wiedzialem że będzie OK bo koniny się nie bałem a na tchórzostwa byłem "odporny" bo miałem wojów w pojazdach. Fajnie się grało.
Muleq -  :o Jak zobaczyłem czym grasz to byłem w szoku bo nie wiedzialem na czym ta talia polega. Przypominają mi sie teraz rozgrywki z moim bratem jak Mnie uczył grać w DT i zawsze nimi wymiatał.
Snak'e - W pamięci utkwiło mi zabicie promocyjnego huntera. Zabiłem go pierwszy raz w historii. ;)

Po tygoniu reszta pojedynków jakoś mi umkneła niestety ale dzieki Panowie za grę.
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5470
    • Zobacz profil
Odp: Talie Turniejowe Kraków 2012 (Mulqkon)
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 03, 2012, 02:44:41 pm »

Pierwsze miejsce Soldaci? :D Czego to ludzie nie wymyślą ;) Szkoda, ze tego nie widziałem.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

wybraniec22

  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 370
  • Znawca Sztuk - Zabijania
    • Status GG
    • Zobacz profil
Odp: Talie Turniejowe Kraków 2012 (Mulqkon)
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 10, 2012, 10:01:08 am »

Ja niestety nie mam teraz czasu aby zrobic spisu tali :( - praca. Ale we wtorek postaram sie juz go zrobic

W koncu chwila czasu aby zrobic spis. Talia została przerobiona z innej pod ten turniej.

WOJOWNICY:
Local Thug x 2
Cyryl Dent
Toshiro
Mercenary
Znawca sztuki x2


EKWIPUNEK:
przenosna mina


SZTUKA:
Anihilacja
Pacyfizm

Umocnienia:
Archiwa bractwa

KARTY SPECJALNE:
Wykrycie Agentów x2
Zamownienie
Ujawnienie Przeznaczenia x4
Zakłócenia Łączności x5
Inspiracja x5
Szczęście x5
Na Czarną Godzinę x3
Przeniesienie
Skradzione Papiery x5
Druga Szansa
Ukryte Siły x5
Hesty Getaway
Dar Losu
Boskie Natchnienie
Reflection
Grabież
Ciezkie czasy
Podaj dalej
Fala prawosci
And stay dead
Rosyjska ruletka x 2
Zaginiony w akcji
Powołanie
Po namysle
Skrytobojca
Joker
Przykra niespodzianka
Idealne trafienie
Uduszenie
Zrównanie z ziemia
Całkowite zaćmienie
Dont call again
Przeprogramowanie
Płomien oczyszczenia
Gniew algerotha
Play it again x 2

Side bar (25 kart):
EKWIPUNEK:
Niewinna Sztuczka
Granat neuralny


KARTY SPECJALNE:
Reflection
Skrucha x2
Desperackie Środki x 2
Fałszerstwo x 1
Zawodna Harmonia
Przekazanie Danych
Play It Again
Air-To-Ground Missile
Brak paliwa
Wiek katastrof
Pojmany
Wykrycie agentow
Skepticism
Rosyjska ruletka

WOJOWNICY:
Demnogonis - plugawiec
Władca cieni
Herold dnia sadu
Biogigant
Grizzli
Niszczyciel
Robot zabójca

« Ostatnia zmiana: Czerwiec 18, 2012, 06:30:22 pm wysłana przez wybraniec22 »
Zapisane