Grudzień 10, 2018, 04:51:56 am

Autor Wątek: Samobójcza misja a chytra zagrywka  (Przeczytany 1201 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pako

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 579
  • Legionista
    • Zobacz profil
Samobójcza misja a chytra zagrywka
« dnia: Czerwiec 25, 2012, 04:46:01 pm »

Nasz wojownik z Samobójczą misją ginie z ręki wojownika przeciwnika z Chytrą zagrywką.
Dostajemy też PZ za Samobójczą misję?
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 25, 2012, 07:48:13 pm wysłana przez Pako »
Zapisane
Zasady warszawskie

Cytat: Paul Beakley
Beg, borrow or steal every Manifest Destiny you can find (...)

Snake PL_issken

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 510
  • Look behind you, a Three-Headed Monkey!
    • Zobacz profil
Odp: Samobójcza misja a chytra zagrywka
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 25, 2012, 05:37:16 pm »

Chyba chodzi o to, czy dostaje się PZ z Samobójczej Misji, gdy nasz wojownik zginie z ręki (lub od kuli) wojownika z Chytrą.
Moim zdaniem tak.
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5315
    • Zobacz profil
Odp: Samobójcza misja a chytra zagrywka
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 25, 2012, 09:06:42 pm »

Za Samobójczą nie dostajemy PZ jeśli sami zabijemy własnego wojownika - np. poprzez zmuszenie innego własnego wojownika do zaatakowania tego z Samobójczą, lub jeśli np. wsiądziemy do Grabieżcy i sami rzucimy Gniew Algerotha - wtedy tylko PA. Wojownik z Chytrą nadal zdobywa PZ i dostajemy dodatkowo PZ z Samobójczej, bo wojownik zginął w walce z wojownikiem przeciwnika.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.