Maj 21, 2019, 05:10:23 pm

Autor Wątek: Okiełznany  (Przeczytany 738 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Snake PL_issken

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 558
  • Look behind you, a Three-Headed Monkey!
    • Zobacz profil
Okiełznany
« dnia: Lipiec 20, 2012, 12:32:27 pm »

Czy Okiełznany może zdobywać PZ za wjazdy w puchę?
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5413
    • Zobacz profil
Odp: Okiełznany
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 20, 2012, 01:26:01 pm »

Nie może. Drugie zdanie jest tylko uzupełnieniem pierwszego w konkretnym przypadku. Generalna zasada - nie zdobywa PZ.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.