Październik 23, 2018, 09:59:44 pm

Autor Wątek: Wystawianie w ukryciu - ERROR  (Przeczytany 9374 razy)

Marqwitch

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1199
  • Pożeracz Dusz(onek)
    • Zobacz profil
Wystawianie w ukryciu - ERROR
« dnia: Czerwiec 05, 2006, 09:11:48 am »

Przykład:

Gracz1 - Poświęcam trzy akcje na wystawienie wojownika w ukryciu (nikt jeszcze nie wie że jest to Eva Valmonte - hihaha).

Gracz2 - Poświęcam trzy akcje na wystawienie wojownika w ukryciu (nikt jeszcze nie wie że jest to Eva Valmonte - buahaha).

Gracz3 - Odpalam Wichry Obłędu za pomocą moich pięciu Opętanych Legionistów!!!

Co się dzieje z Evkami?
« Ostatnia zmiana: Luty 19, 2009, 04:43:10 pm wysłana przez Nekro »
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5305
    • Zobacz profil
ERROR - wystawianie w ukryciu
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 05, 2006, 12:32:07 pm »

Żeby nikt nie czuł się pokrzywdzony, czy nierówno traktowany, proponuje: (wariantów mam kilka :P )
1.Odrzucić obydwie Evy
2.Sprawdzić na początek czy obydwaj gracze mogą zapłacić - jak jakaś Eva spadnie to już nie ma problemu.
3.Odkrywanie wojowników w kolejnośći: gracz aktywny/gracz po jego lewej itd, zgodnie z rychem wskazóek zegara - pierwsza odkryta Eva zostaje opłacona i pozostaje, w tym momencie druga Eva siłą rzeczy spada :)
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Nicodemus

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 592
    • Status GG
    • Zobacz profil
    • http://www.doomtrooper.pl
ERROR - wystawianie w ukryciu
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 05, 2006, 12:55:57 pm »

Mi natomiast wie wydaje oczywiste, ze zostaje eva gracza ktory pierwszy ja wystawil.
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5305
    • Zobacz profil
ERROR - wystawianie w ukryciu
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 05, 2006, 01:33:17 pm »

A jak są 2 Evy i pierwsza się ujawni wystawiona jako druga to co??
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

koszal

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 237
    • Zobacz profil
ERROR - wystawianie w ukryciu
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 05, 2006, 09:43:13 pm »

Ale kwas  :shock: !
I w zasadzie to wszystkie rozwiązania mi pasują. Najbardziej jednak skłaniam się ku:
1. Zostaje na stole pierwsza zidentyfikowana ( i opłacona, bo jeżeli opłacona nie jest to spada, a drugi Gracz ma szansę opłacić swoją później) Eva.
2. Jeżeli identyfikacja jest jednoczesna to nie ma bata-  ktoś poszkodowany będzie. Nawet jak odrzucimy obie Evy to poszkodowany jest gość, który wywołał wichry obłędu i nic z tego nie ma. Jednak przy identyfikacji jednoczesnej sugerowałbym odrzucenie obu Evuniek nazraz w myśl zasady: "w grze nie mogą uczestniczyć dwaj tacy sami bohaterowie jednocześnie". Każda z EV jest tutaj bowiem kontr-Evą dla drugiej w tym samym momencie. Niestety Gracz od wichrów zostaje bez punktów, jak w sytuacji, kiedy wojownik nie mógłby zostać opłacony.
Zapisane

Nekro

  • phpBB Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1984
  • Coś W Dowolnej?
    • Zobacz profil
ERROR - wystawianie w ukryciu
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 06, 2006, 10:21:44 am »

A co zrobić jeśli któraś z evek lub obydwie zaczęły szpiegować i dało to jakiś pozytywny skutek . W następnej zaś kolejce jeden gracz ktrego evka szpiegowała musi odkyć swą przez działanie wytropienia i akurat inni gracze pozbawili go pkt. akcji i nie ma jej czym opłacić.

Chodzi mi tu o szpiegowanie które się odbyło i miało skutek. Ewki przecież miały wpływ na grę a teraz jedna musi odpaść. No i co zrobić teraz z skutkiem szpiegowania tej odżuconej evki  :?: [/code]
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5305
    • Zobacz profil
ERROR - wystawianie w ukryciu
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 06, 2006, 10:40:56 am »

Jak chcesz zacząć szpiegować to musisz Evę ujawnić :) Nie może szpiegować nieopłacona bo i tak kążdy już wie kto to. Płacisz za nią kasę i wtedy chyba spada ta druga :P Ale na dobrąsprawę to nie wiadomo co należałoby zrobić.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2655
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
ERROR - wystawianie w ukryciu
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 06, 2006, 02:40:25 pm »

a tak rozwiązał to Winter:
"ADD WARRIOR IN COVER

How do you handle if someone brings a personality into play in cover, and the next player brings the same personality into play in the open?
In this instance, if you add a personality in cover, and the opponent does not know what it is, and then that opponent puts the same personality into play, then you must announce that you already have the personality in play, and show the card (and pay the D cost). Your personality is still in cover, your opponent’s personality is PUT BACK INTO HIS OR HER HAND, and all D spent to Add the warrior is returned to the player. Treat the situation as if the Add Warrior action never took place, and the opponent gets the action back as well. In the instance when the same personality is added IN COVER by two or more players, the first one to show it’s face is the “real” one, and the other personalities are put back in their owner’s hands (since no D was spent, none is given back, but the players do lose the actions they spent adding the warrior).
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5305
    • Zobacz profil
ERROR - wystawianie w ukryciu
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 06, 2006, 03:18:37 pm »

Ale nie ma nic na temat jednoczesnego ujawniania :/
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Diablerist

  • Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
ERROR - wystawianie w ukryciu
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 06, 2006, 04:31:12 pm »

W takim razie trzeba by przyjąć, że odsłaniamy z ruchem wskazówek zegara. Lub na odwrót :> Ważne, żeby ustalić jedną wersję i się jej trzymać. Taka sytuacja i tak ma minimalne szanse na wystąpienie w prawdziwej grze.
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5305
    • Zobacz profil
ERROR - wystawianie w ukryciu
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 06, 2006, 04:50:46 pm »

Możemy przyjąć, że efekt rozpatrujemy właśnie zgodnie z kolejnością graczy - tak chyba będzie najlepiej. Po prsotu ten co siedzi po lewej od rzucającego Wichry ma lepszą sytuację :P

Nie sądzę aby ktoś protestował :)
Jeżeli nikt nie ma lepszego rozwiązania, a pewnie nie ma (rozpatrywanie musi być i tak  wpewnej kolejności, bo zranieni wojownicy nie mogą ginąć jednocześnie - każdy musi mieć możliwości ratowania się ucieczką), to temat zamykamy i uznajemy za zakończony.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5305
    • Zobacz profil
Odp: Wystawianie w ukryciu - ERROR
« Odpowiedź #11 dnia: Listopad 26, 2009, 02:18:23 pm »

Nowa sprawa - czy można wystawić wojownika w ukryciu jako jedynego wojownika u danego gracza? :) Niby nie ma zasady, która by tego zabraniała - po prostu będzie chyba musiał wyjść w pierwszej dostępnej akcji... Co wy na to?
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Lapson

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 470
    • Zobacz profil
Odp: Wystawianie w ukryciu - ERROR
« Odpowiedź #12 dnia: Listopad 26, 2009, 04:15:44 pm »

Przeczytałem owcę na rzeź i jest tam stwierdzenie że jest to traktowane jak wystawianie wojownika przez przeciwnika - dlatego sądzę że jednak z tej karty nie można wystawić wojownika w ukryciu.
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5305
    • Zobacz profil
Odp: Wystawianie w ukryciu - ERROR
« Odpowiedź #13 dnia: Listopad 26, 2009, 05:17:47 pm »

Ale ja nie mówię o Owcy, tylko o wystawianiu jedynego własnego wojownika w ukryciu - mam puste pole i wystawiam ukrytego wojownika za 3 akcje. W następnej turze wychodzę z ukrycia.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Muleq

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2143
    • Zobacz profil
Odp: Wystawianie w ukryciu - ERROR
« Odpowiedź #14 dnia: Listopad 26, 2009, 09:02:18 pm »

Wg mnie propozycja Pretora jest sensowna. Innym rozwiązaniem byłoby zakazanie wystawienia wojownika w ukryciu a skoro nie ma takiej zasady to po co ją tworzyć.
Zapisane
KORWiN - 4,76% - a jednak naprzód!! :)