Sierpień 14, 2018, 06:16:29 pm

Autor Wątek: Billy + Dotknięty Światłem  (Przeczytany 1260 razy)

Calesto

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 23
    • Status GG
    • Zobacz profil
Billy + Dotknięty Światłem
« dnia: Luty 20, 2013, 02:44:45 pm »

pytanie czy billy dotkniety swiatlem moze nadal otrzymac dary aspostoa za 5a ???
« Ostatnia zmiana: Luty 21, 2013, 08:22:30 am wysłana przez Nekro »
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5294
    • Zobacz profil
Odp: billy + dotkniety swiatlem
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 20, 2013, 10:24:28 pm »

Powiedziałbym, że nie. Bo to zasadniczo odbywa się wg normalnych zasad zsyłania daru, a na żz nie można darów zsyłac.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Calesto

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 23
    • Status GG
    • Zobacz profil
Odp: billy + dotkniety swiatlem
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 21, 2013, 08:22:12 am »

zdrowa logika podpowiada wlasnie takie rozwiazanie, ale czesto zasady turniejowe przecza jakiejkolwiek logice a juz w szczegolnosci zdrowej.
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5294
    • Zobacz profil
Odp: Billy + Dotknięty Światłem
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 21, 2013, 09:40:38 am »

Nie wiem co dokładnie masz na myśli, ale sam Billy ma zapis, że odbywa się to na normalnych zasadach z tym wyjątkiem, że płaci 5PA za dar apostoła. Wg normalmych zasad na ŻZ darów nie zsyłamy :) Tak ja to widzę. Jeśli ktoś ma jakieś argumenty, że jest inaczej to chętnie poczytam.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.