Październik 20, 2019, 03:31:28 pm

Autor Wątek: Mroczne przywołanie  (Przeczytany 791 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

niua

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 135
    • Zobacz profil
Mroczne przywołanie
« dnia: Lipiec 18, 2014, 05:03:04 am »

Czy mogę za pomocą tej karty przywołać hellblastera i przyłączyć go do posiadanego pojazdu ?
Niby logika wskazuje że tak i moje zdanie jest takie że mogę ... ale chciałem mieć 100% pewności bo
w sumie hellblastera dołączam do pojazdu a nie do wojownika. Fakt że pojazd jest już własnością wojownika ale
mimo wszystko chciałem zapytać mądrzejszych o zdanie...   ;D
« Ostatnia zmiana: Lipiec 20, 2014, 04:45:43 pm wysłana przez Nekro »
Zapisane
... A WTEDY NADEJDĄ WIELKIE GADY I SPUSTOSZĄ ZIEMIĘ OGNIEM I FURIĄ !!!

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5450
    • Zobacz profil
Odp: Dark Summoning / Mroczne przywołanie
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 18, 2014, 11:13:38 am »

Powiedziałbym, że może. Dodanie Hellblastera moim zdaniem nadal będzie akcją EQUIP WARRIOR. Nie ma informacji, że ekwipunek musi być bezpośrednio do niego dołączony. Chociaż można się spierać...
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

niua

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 135
    • Zobacz profil
Odp: Dark Summoning / Mroczne przywołanie
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 18, 2014, 07:54:13 pm »

z resztą podobna sytuacja miałaby miejsce w przypadku np granatnika lub celownika laserowego  itp przyłączanego do broni, taki wojownik korzysta zarówno z granatnika jak i z broni do której jest on dołączony i podobnie jest myśle z hellblasterem, do tego zarówno broń strzelecka typu karabin plazmowy jak i pojazd typu czarna wdowa musi być własnością wojownika a nie jak np ważka (być dołączanym do szwadronu), więc raczej powinno to działać w ten sposób
Zapisane
... A WTEDY NADEJDĄ WIELKIE GADY I SPUSTOSZĄ ZIEMIĘ OGNIEM I FURIĄ !!!