Grudzień 13, 2019, 08:13:05 am

Autor Wątek: bunt  (Przeczytany 1859 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

koszal

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 237
    • Zobacz profil
bunt
« dnia: Czerwiec 13, 2006, 10:06:28 pm »

1. Czy atak wykonany przez "zbuntowanego" wojownika legionu ciemności jest traktowany jak walka?
2. Jeśli jest walką (choć wydaje mi się, że to tylko kwestia nieprecyzyjnego sformułowania na karcie- znowu) to czy Grinder (odwiedziny ciemności) zaatakuje czterorkotnie (w sumie nawet gdyby był to atak, to karta buntu nie mówi o akcji ataku, więc wydaje mi się, że z Grinderem tak by nie przeszło)?
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5478
    • Zobacz profil
Odp: bunt
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 13, 2006, 10:55:50 pm »

Karta Buntu opisuje tutaj dokładną sytuację od początku do końca i nie ma tu raczej walki :) W świetle zasad to chyba wygląda tak: zagraj na wojownika i zyskaj połowę jego W.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

necrobutcher

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 728
    • Zobacz profil
Odp: bunt
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 19, 2011, 07:54:32 am »

Czy można zagrać bunt w pierwszej turze??

Czy bunt mogę zagrać tyle razy ile mam akcji ataku??

Zapisane
Non Serviam !

Snake PL_issken

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 598
  • Look behind you, a Three-Headed Monkey!
    • Zobacz profil
Odp: bunt
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 19, 2011, 10:45:29 am »

W pierwszej nie. W końcu to akcja ataku, której nie możesz wtedy wykonać.
W każdej następnej możesz buntować tyle razy, ile masz akcji ataku.
Zapisane

Snake PL_issken

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 598
  • Look behind you, a Three-Headed Monkey!
    • Zobacz profil
Odp: bunt
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 26, 2019, 04:10:15 pm »

Czy jeśli buntuję Kuratora z Koordynatorem, to przeciwnik może powiedzieć, że nie używa Koordynatora? Raczej nie, bo to nie walka.
A Heretyk z harmonią dodającą do W? Jeśli wierzyć Winterowi, mógłby nie użyć harmonii, więc trzeba by wcześniej pytać. My chyba gramy, że jeśli ma, to używa, tak?
« Ostatnia zmiana: Listopad 26, 2019, 04:12:14 pm wysłana przez Snake PL_issken »
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5478
    • Zobacz profil
Odp: bunt
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 26, 2019, 07:00:27 pm »

My gramy zgodnie z zapisem - możesz to możesz, masz na stałe to masz na stałe. Piekielna moc np. jest na stałe. Koordynator też. Nie jest bronią - broni używasz podczas walki. Reszta zgodnie z opisem.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.