Sierpień 14, 2018, 10:01:43 pm

Autor Wątek: Jake Kramer  (Przeczytany 691 razy)

madrav

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 602
    • Zobacz profil
Jake Kramer
« dnia: Wrzesień 12, 2014, 01:17:40 pm »

5/6/5/6 PERSONALITY. Kramer may be given any non-Dark Legion Equipment. Kramer may use two actions to Attack and gain +5 to F, S and A.

Czy zapis o ekwipunku odnosi się jedynie do przynależności czy także do ekwipunku, który można dać tylko konkretnemu wojownikowi - np. czy Kramer może używać kart typu Dead Maze albo Myśliwiec Ikar?
Zapisane
Wyznawca Ilian.
Ci mizernej postury słudzy mają pokręcone, zdeformowane ciała i bezustannie bełkocą.

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2636
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Jake Kramer
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 12, 2014, 02:45:44 pm »

W tym zapisie chodzi tylko o przynależność - Koordynatora Walki, czy Ikara już nie użyje.
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D