Październik 24, 2018, 01:21:35 am

Autor Wątek: Arcyinkwizytor Nikodemus  (Przeczytany 1430 razy)

niua

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 135
    • Zobacz profil
Arcyinkwizytor Nikodemus
« dnia: Listopad 29, 2014, 09:32:04 am »

Czy mogę wyleczyć Nikodemusa za pomocą zdolności zapisanej na jego karcie w sytuacji kiedy jest on jedynym moim ŻZ znajdującym się w grze?
« Ostatnia zmiana: Listopad 30, 2014, 10:11:54 pm wysłana przez Nekro »
Zapisane
... A WTEDY NADEJDĄ WIELKIE GADY I SPUSTOSZĄ ZIEMIĘ OGNIEM I FURIĄ !!!

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Online Online
  • Wiadomości: 5305
    • Zobacz profil
Odp: Archinquisitor Nikodemus
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 29, 2014, 09:43:26 am »

Powiedziałbym, że nie.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

hutnik

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 726
    • Zobacz profil
Odp: Archinquisitor Nikodemus
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 29, 2014, 10:47:39 am »

Jestem w niekomfortowej sytuacji, bo nie mam nawet 1/10 wiedzy i doświadczenia Preta jeśli chodzi o karty DT, tym niemniej chciałbym wtrącić swoje 3 grosze. Wydaje mi się, że Nikodemus może skorzystać ze swojej zdolności mimo braku innych ŻZ.

Skąd taki wniosek?

Zapis na karcie:  “If he's wounded, you may spend 1 action and 5D to heal him and wound another of your Doomtrooper.

Dla mnie wydanie 1 akcji i 5PA jest wymagane dla wywołania dwóch efektów. Pierwszego – uleczenia Nikodemusa. Drugiego – zranienia innego ŻZ gracza, którego kontroluje Nikodemusa. Mamy „and” więc oba efekty są rozpatrywane łącznie. Ale wydaje mi się, że trzeba oddzielić WARUNKI skorzystania z danej zdolności od ich EFEKTÓW. Wydając 1 akcję i 5PA niejako „odpalamy” zdolność, która powoduje uleczenie Nikodemusa. A że nie ma akurat innego ŻZ, to drugi efekt nie zadziała.
Zapisane
SPRZEDAŻ KART DOOM TROOPER - ponad 10 tysięcy polskich kart, wiele unikatów - hutnik2@gmail.com
MOJA OFERTA NA ALLEGRO - https://goo.gl/KSKAXP
CAŁA MOJA OFERTA - https://goo.gl/AYgi3l

necrobutcher

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 728
    • Zobacz profil
Odp: Archinquisitor Nikodemus
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 29, 2014, 11:49:29 am »

Dla mnie ta zdolność to tak trochę jak Skradzione papiery, żeby zagrać to musisz móc skradzionej karty użyć.

Zapisane
Non Serviam !

niua

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 135
    • Zobacz profil
Odp: Archinquisitor Nikodemus
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 29, 2014, 12:32:32 pm »

 hmm co do tego wątku - udowodnienie kto ma racje chyba nie będzie w 100% możliwe-
z resztą nie pierwszy raz się to zdarza - jednakże fajnie by było gdybyście zagłosowali i wybrali
jakieś rozwiązanie żebym wiedział jak grać  ;) bo szczerze mówiąc jest mi zupełnie obojętne która
opcja przejdzie  -
no ale coś trzeba wybrać żeby się nie zawieszać podczas gry  ;)
Zapisane
... A WTEDY NADEJDĄ WIELKIE GADY I SPUSTOSZĄ ZIEMIĘ OGNIEM I FURIĄ !!!

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Online Online
  • Wiadomości: 5305
    • Zobacz profil
Odp: Archinquisitor Nikodemus
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 29, 2014, 03:21:58 pm »

Ja zasadniczo nie widzę dowolności w tym zapisie - jakbym na to nie patrzył ;) Efekt to 'heal and wound'. Inny zapis jest na Krzyżowcu - tam masz 'za trzy akcje możesz odrzucić a, b, c' - tutaj nie musisz odrzucać wszystkiego.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

hutnik

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 726
    • Zobacz profil
Odp: Archinquisitor Nikodemus
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 29, 2014, 06:55:35 pm »

Pewnie macie rację, ale ja myślę, że powinien się w temacie wypowiedzieć Nicodemus. Przecież chyba sam wie, jak działa jego zdolność  ;).
Zapisane
SPRZEDAŻ KART DOOM TROOPER - ponad 10 tysięcy polskich kart, wiele unikatów - hutnik2@gmail.com
MOJA OFERTA NA ALLEGRO - https://goo.gl/KSKAXP
CAŁA MOJA OFERTA - https://goo.gl/AYgi3l

niua

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 135
    • Zobacz profil
Odp: Arcyinkwizytor Nikodemus
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 01, 2014, 08:01:55 pm »

hehe mój kumpel wymyślił kolejne pytanie do Nicodemusa  ;D - niesamowite że każdy dostrzega co innego.

Kto dostanie punkty jeżeli drugi DT z mojego szwadronu zginie poprzez ranę wywołaną leczeniem Nico...
Czy w ogóle ktoś dostanie punkty ? i jakie ?  :o
Zapisane
... A WTEDY NADEJDĄ WIELKIE GADY I SPUSTOSZĄ ZIEMIĘ OGNIEM I FURIĄ !!!

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Online Online
  • Wiadomości: 5305
    • Zobacz profil
Odp: Arcyinkwizytor Nikodemus
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 01, 2014, 08:33:24 pm »

Chyba standardowo dostaniesz PA za swojego.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.