Grudzień 10, 2018, 08:46:40 pm
Strony: 1 ... 3 4 [5]   Do dołu

Autor Wątek: Reactive Armor Plates  (Przeczytany 6517 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5315
    • Zobacz profil
Odp: Reactive Armor Plates
« Odpowiedź #60 dnia: Styczeń 05, 2015, 09:11:09 pm »

Może gdybyś był na forum nieco dłużej i przeszedł przez więcej podobnych przypadków, dyskusji. Pograł więcej na turniejach - może miałbyś na to nieco inne spojrzenie. Dalej już nic nie piszę bo to nie ma sensu - nikt nikogo nie przekona, ale i nie ma zasadniczo takiej potrzeby. Jak będziesz miał ochotę to zapraszam na turnieje - na samych turniejach o zasadach mówmy tylko tyle ile wymaga tego od nas sytuacja. ;)
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Nekro

  • phpBB Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1986
  • Coś W Dowolnej?
    • Zobacz profil
Odp: Reactive Armor Plates
« Odpowiedź #61 dnia: Styczeń 06, 2015, 03:17:52 am »

Dobra pret podsumowując jak działa RAP bazując na tym co znalazłeś dla:
1. wojownika uważanego za pojazd
2. wojownika wyposażonego w pojazd

oraz przy zagraniu walki w mieście.

Proszę o krótką i konkretna odpowiedź.

Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5315
    • Zobacz profil
Odp: Reactive Armor Plates
« Odpowiedź #62 dnia: Styczeń 06, 2015, 12:34:03 pm »

W każdym z tych wypadków działa tak samo, zgodnie z tym co jest zapisane na RAP.

Jeśli wojownik w pojeździe zostaje odrzucony/zabity to pojazd i RAP spadają razem z nim w tym samym momencie. I tak samo wygląda sytuacja z Robotem i CBG - jeśli któryś z nich ma być odrzucony lub ginie to RAP spada w tym samym momencie. RAP broni natomiast przed Brakiem Paliwa, Przeciwczołgowym Polem minowym i tym co na cel bierze sam POJAZD.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.
Strony: 1 ... 3 4 [5]   Do góry