Luty 23, 2018, 03:09:00 pm

Autor Wątek: Podstawy zasad.  (Przeczytany 1067 razy)

Offline anomst

  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
Podstawy zasad.
« dnia: Kwiecień 17, 2015, 09:25:00 pm »
Witam, wracam do gry po niemal 20 latach przerwy, dokupiłem trochę kart i namawiam kumpli do gry :)
Ale niestety czas zrobił swoje i wiele zasad z głowy uleciało i mam kilka pytań, dosyć błahych.

1. Przypomnijcie mi proszę o co chodziło z kartami sojuszy. Czy należy je wtasować do talii i wystawić, a wówczas zyskuje się przywileje zapisane na nich?

2. Czy w talii można mieć więcej niż jednego tego samego bohatera? Czy tylko wystawić można jednego, a w talii można mieć kilku.

3. Czy jak jest dar semai to tylko wyznawca semai może używać tego czaru?

4. Analogiczna sytuacja jest z kartami sztuki, czyli jak dany wojownik może korzystać z mocy np. przywołań to tylko takimi kartami można ich obdarzać (czy sojusz to zmienia)?

5. Karty mrocznej harmonii i sztuki najpierw wystawiam do wojownika poświęcając na to jedną akcje (chyba że zapisane jest inaczej), a później dopiero mogę ich używać, czy mogę wykładać z ręki jak karty specjalne?

Przepraszam za infantylne pytania, będę wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam

Offline pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 5266
    • Zobacz profil
Odp: Podstawy zasad.
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 17, 2015, 11:18:51 pm »
Na portalu w dziale download w zakładce Inne jest PDF z zasadami, który wyjaśni wszystkie podstawowe pytania dotyczące zasad - to tak na przyszłość.

1. Wystawiasz w dowolnej chwili i zyskujesz zapisane korzyści. Karty nie można odrzucić (można tylko anihilować), nie można mieć dwóch Sojuszy w grze i nie możesz wystawić takiego samego Sojuszu jaki wystawił inny gracz.

2. W talii możesz mieć do 5szt tego samego bohatera, ale w grze może być tylko jeden na raz.

3. Tak, chociaż czasami inne karty pozwalają wojownikom używać darów innych niż dary apostołów, których są wyznawcami.

4. Tak jak wyżej - Sojusz Bractwa powoduje, że każdy twój wojownik Bractwa może używać całej sztuki.

5. Mroczna harmonia - dołączasz za jedną akcję i dar pozostaje dołączony. Może być używany tak długo jak jest przy wojowniku.
Sztuka - zagrywasz jak karty specjalne. Działanie jednorazowe (chyba, że karta mówi inaczej).
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Offline anomst

  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
Odp: Podstawy zasad.
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 18, 2015, 11:12:58 am »
Bardzo dziękuję za wyjaśnienie.
Jeszcze tylko celem doprecyzowania:
Mogę mieć więcej niż jeden taki sam sojusz w talii, żeby przyszedł wcześniej?
A co do kart sztuki, to rozumiem, że muszę je trzymać w ręce i zagrywać z ręki (chyba, że na karcie napisane jest inaczej), czy tak?

Offline pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 5266
    • Zobacz profil
Odp: Podstawy zasad.
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 18, 2015, 11:16:46 am »
W talii możesz mieć nawet 7 Sojuszy po 5 sztuk każdy, ale w grze tylko jeden w danej chwili. A co do sztuki - tak, zawsze zagrywasz z ręki - tutaj nigdy nie ma odstępstw, chyba, że używasz Wędrownego Sokoła. Nic innego nie przychodzi mi do głowy.
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.