Grudzień 12, 2018, 03:28:58 am

Autor Wątek: Stronghold  (Przeczytany 2133 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5316
    • Zobacz profil
Stronghold
« dnia: Grudzień 01, 2015, 04:06:40 pm »



Dodaj do placówki. Możesz przenieść jednego wojownika (ale nie ostatniego) z placówki do Stronghold za jedną akcję. Ten wojownik nigdy nie może atakować, być zaatakowany, chronić gracza przed atakiem, lub opuścić Stronghold. Jeśli ta karta zostanie odrzucona wojownik również zostaje odrzucony.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2676
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Stronghold
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 01, 2015, 04:23:15 pm »

Powstają dwa pytania - czy schowany Luterański Wierny może się anihilować i co zrobić z wojownikiem po Bombardowaniu Planetarnym? Anihilować czy odrzucić, czy zostawić?

Ja na NIE.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 01, 2015, 04:28:33 pm wysłana przez Skoq »
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5316
    • Zobacz profil
Odp: Stronghold
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 01, 2015, 04:25:21 pm »

Anihilowanie nie oznacza chyba opuszczenia. Więc może - moim zdaniem. Co do Bombardowania - wojownik zostanie odrzucony chyba. Na wszelki ja jestem na NIE. :D
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Izzi

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 149
    • Zobacz profil
Odp: Stronghold
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 01, 2015, 04:26:02 pm »

Myśle, że lutek dalej może się odjebać w kosmos, co do Bombardowania to raczej wój spada, bo nie ma zasady mówiącej, że też ma zostać zanihilowany.

Ogólnie to jestem na nie, nie podoba mi się ta karta.
Zapisane
Sic vis pacem, para bellum

Qlig

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 794
  • Władca Pechów
    • Zobacz profil
Odp: Stronghold
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 01, 2015, 04:28:57 pm »

nie
Zapisane
ktoś będzie miał przerażającego pecha...

Jasieq

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 264
  • Czyste Zło
    • Zobacz profil
Odp: Stronghold
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 01, 2015, 04:30:28 pm »

Mi sie podoba, tak.
Zapisane
Bringer of Light | Pan Nienawiści ;)

madrav

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 608
    • Zobacz profil
Odp: Stronghold
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 01, 2015, 05:24:09 pm »

Tak. Coś jak MUR, tylko taki zza którego już się nie wychodzi. :)
Zapisane
Wyznawca Ilian.
Ci mizernej postury słudzy mają pokręcone, zdeformowane ciała i bezustannie bełkocą.

Muleq

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2145
    • Zobacz profil
Odp: Stronghold
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 01, 2015, 08:29:47 pm »

NIE, zbyt dużo wątpliwości.
Zapisane
KORWiN - 4,76% - a jednak naprzód!! :)

Nekro

  • phpBB Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1992
  • Coś W Dowolnej?
    • Zobacz profil
Odp: Stronghold
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 02, 2015, 09:22:31 am »

Wojownik nie może atakować ale rozumiem że może wykonywać akcje ataku? Co do luta to uważam że może się anihilować a po bombardowaniu zostanie odrzucony jak na opisie samego strongholda.
Zapisane

necrobutcher

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 728
    • Zobacz profil
Odp: Stronghold
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 04, 2015, 11:13:07 am »

Dla mnie jest wszystko jasne. Lutek może się anihilować bo jest napisane, że wojownik nie może atakować być atakowany i chronić gracza. TAK
Zapisane
Non Serviam !

Nekro

  • phpBB Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1992
  • Coś W Dowolnej?
    • Zobacz profil
Odp: Stronghold
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 06, 2015, 08:25:03 am »

Problem w tym czy gość z czaszkami będzie się mógł za tm schować i czaszkować bo Mi się wydaje że tak.
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5316
    • Zobacz profil
Odp: Stronghold
« Odpowiedź #11 dnia: Grudzień 06, 2015, 09:26:23 am »

Ja bym powiedział, że nie, bo jeśli nie może atakować to jest równoznaczne, że nie może wykonać akcji ataku.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

hutnik

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 726
    • Zobacz profil
Odp: Stronghold
« Odpowiedź #12 dnia: Grudzień 07, 2015, 08:34:03 pm »

NIE
Zapisane
SPRZEDAŻ KART DOOM TROOPER - ponad 10 tysięcy polskich kart, wiele unikatów - hutnik2@gmail.com
MOJA OFERTA NA ALLEGRO - https://goo.gl/KSKAXP
CAŁA MOJA OFERTA - https://goo.gl/AYgi3l

Nekro

  • phpBB Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1992
  • Coś W Dowolnej?
    • Zobacz profil
Odp: Stronghold
« Odpowiedź #13 dnia: Grudzień 08, 2015, 07:55:02 am »

Jest już cień. NIE.
Zapisane

Troublestarter

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 547
    • Zobacz profil
Odp: Stronghold
« Odpowiedź #14 dnia: Grudzień 08, 2015, 08:47:44 pm »

nie
Zapisane
może do następnego turnieju coś w końcu mądrego wymysle