Witam Państwa!
Jeśli jeszcze nie macie żadnych planów na luty to ponownie zapraszam do Raciborza. Tym razem na imprezę praktycznie wyłącznie nastawioną na sesje RPG/ planszówki/ karcianki - NERDa 2016.
Co oferujemy: na 100% salę do waszej dyspozycji i jakieś drobne nagrody (impreza trochę mniejsza niż Goblikon więc na pewno będzie tego mniej niż na nim ale coś się znajdzie).
Co do np ewentualnych zniżek na wejściówki - możemy negocjować ale na pewno organizator turnieju wchodzi za darmo.
Więcej informacji na:
https://grupanerd.wordpress.comA jeśli się zdecydujecie piszcie do koordynatora (głównego i programowego)
Beniamin „Whirl” Schroeder
beniamin.schroeder@wp.pl
albo do mnie
kuwit@poczta.onet.pl
Innej okazji na przyjazd do Raciborza w tym roku może nie być ze względu na to, że prawdopodobnie chwilowo zawiesimy konwent Goblikon.
Pozdrawiam!
Lista uczestników:
1. pretorianstalker
2. Qba
3. Jasieq
4. madrav
5. Cyberedd
6. Nemo
7. bulielmo
8. Izzi 50%
Wejściówka 15zł
Limity kart:
1) Obowiązują listy kart O / A / Z z STR + dodatkowo:
a) karty całkowicie zakazane:
- Podwójna powinność
- Wyspiarz Grinder
- Przerwanie linii dostawczej
b) karty częściowo zakazane:
-błąd nawigacyjny
-pojmany
c) Do wyboru jedna z kart:
- Wielka Wróżba
- Pound of Flesh
- Przejęcie kontroli
- Częściowe przejęcie kontroli
- Burza chaosu
- Powiew wątpliwości
- Wybieg
2) Karty promocyjne zakazane.
Zasady:
Zasady zgodne, z STR:
http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=161.30 - wersja w oryginale eng
http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=161.msg1167#msg1167 - wersja pl
Wyjątki poniżej:
- Zakaz palenia kart,
- Gracz może posiadać jedne Archiwa Bractwa w szwadronie,
- Herold/Untouchable chroni przed Repudiate
- Bez “dziwnych” zasad ws. pojazdów
- Gramy na przenoszenie się zdolności - Heretycka Diana może leczyć Legionistów, Legioniści mogą korzystać z Uleczenia Obrażeń i Przywołań itp.
- Dług w Banku Bauhausu jest automatycznie spłacany w pierwszej kolejności jeśli gracz przekroczył 40 PZ.
- Zasady forumowe:
http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=858.0- W trakcie walki zakazane jest przenoszenie biorących w niej udział wojowników pomiędzy Szwadronem/Kohortą a Placówką
Mechanika turnieju:
- Dowolna ilość ataków za PZ w turze.
- Gra toczy się do 40 PZ.
- W przypadku zdobycia lub przekroczenia granicy 40 PZ przez jednego gracza, gra się natychmiast kończy. Jeśli pozostały dodatkowe ataki za karty specjalne, umiejętności wojowników, zdolności ekwipunku czy inne to nie są one już brane pod uwagę.
- Zwycięstwo w rozgrywce - 3 pkt
- Remis ze wskazaniem na gracza, który wypracował przewagę punktową - 2pkt, gracz z mniejszą ilością małych punktów w rozgrywce remisowej otrzymuje 1 pkt
- Nie można zdobyć więcej niż 100 PZ w jednej rozgrywce. Kolejne zdobyte PZ są zamieniane na PA.
- Podczas ustalania końcowej kolejności w przypadku remisu „dużych punktów”, podlicza się małe punkty.