Wrzesień 26, 2022, 11:14:42 pm

Autor Wątek: Urządzenie naprowadzające  (Przeczytany 15625 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5470
    • Zobacz profil
Odp: Urządzenie naprowadzające
« Odpowiedź #15 dnia: Wrzesień 02, 2008, 02:37:59 pm »

Chcialbym zwrócić uwagę, że kontrowanie nie jest zapobieganiem. Kontorwanie rany to Ucieczka, Punch Drunk i inne karty, które zagrywa się po otrzymaniu rany. Karty zapobiegające czemuś to karty, które nie pozwalają czegoś zagrać/użyć zanim zostanie zagran użyte - np Amnesia na wojownika, który miał rzucić sztukę - to nie kontra tylko zapobiegania tak samo jak Dopalacz czy Nietykalnośc.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Marqwitch

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1199
  • Pożeracz Dusz(onek)
    • Zobacz profil
Odp: Urządzenie naprowadzające
« Odpowiedź #16 dnia: Wrzesień 02, 2008, 02:41:56 pm »

No tak zgadza się... W takim razie: NIETYKALNOŚĆ i DOPALACZ chronią najzwyczajniej przed URZĄDZENIEM.
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5470
    • Zobacz profil
Odp: Urządzenie naprowadzające
« Odpowiedź #17 dnia: Wrzesień 02, 2008, 02:44:46 pm »

Więc wychodzi na to, że Urządzenie nie pozwala na używanie:
-Ucieczka, Punch Drunk - jako Counter
-Exorcise wound - jako Heal
-Adamantium Will, Try And Stop Me - jako przeciwdziałanie automatycznemu zabiciu :)

Coś pominąłem?
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Marqwitch

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1199
  • Pożeracz Dusz(onek)
    • Zobacz profil
Odp: Urządzenie naprowadzające
« Odpowiedź #18 dnia: Wrzesień 02, 2008, 02:47:46 pm »

KOORDYNATOR WALKI jeszcze :)

Ale najważniejsze jest źródło rany, której naprowadzony nie może skontrować (czyli ŻZ ze Szwadronu, w którym jest URZĄDZENIE... Chyba się powtarzam) :P
Zapisane

qki

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 22
    • Zobacz profil
Odp: Urządzenie naprowadzające
« Odpowiedź #19 dnia: Wrzesień 02, 2008, 02:51:57 pm »

AFF.


Podsumowujac:

Jeśli karta mówi "wojownik nie zostaje ranny" lub "wojownik nie ginie" (exorcise injuries, narrow escape, punch drunk itd.)
Jesli karta mówi "wojownik natychmiast się leczy" (nie pamiętam czy któraś działa na śmiertelne rany)
Jeśli karta mówi "wojownik nie może zostac zabity" lub "wojownik nie może zostac automatycznie zabity" (to pierwsze dlatego, że jeśli coś zapobiega zabiciu, to również automatycznemu, a adamantiom will o ile kojarzę tylko automatycznemu, nie normalnemu).


Jeśli karta mówi "nie może zostac zraniony", to wojownik nie zostaje zraniony i nie następuje efekt urządzenia.

W takim układzie implanty adrenaliny też nie uratują, a co do nietykalności mam dylemat, bo zapobiega zranieniu i zabiciu (a to drugie podpada pod klauzulę urządzenia). Ostatecznie jednak działa jeszcze przed zadaniem rany, więc przejdzie (i rany nie będzie) więc nie dojdzie do użycia "cannot be killed".

UFF - zakręcone to.
Zapisane

Lapson

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 458
    • Zobacz profil
Odp: Urządzenie naprowadzające with Lotus Blussom
« Odpowiedź #20 dnia: Lipiec 06, 2009, 01:01:39 pm »

Na turnieju w Wa-wie Skoq coś wspominał że urządzenie ma działać tylko w walce. Nigdzie czegoś takiego nie wyczytałem.

Ponadto wychodzi na to że zraniony z urządzeniem wojownik przez granat jest zabijany. Na ENG wersji granatu jest napisane "this warrior may annihilate this card and automatically any warrior in play". Jeżeli mamy uznawać że to granat rani a nie wojownik trzeba zrezygnować z zabijania wojowników z miną i dowodem odwagi (w końcu to mina a nie wojownik zabija :P ) - co dziwne na minie jest napisane że to wojownik zabija a nie mina. Dlaczego więc na jednej karcie przyjmujemy zapis a na drugiej nie?
Zapisane

wybraniec22

  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 370
  • Znawca Sztuk - Zabijania
    • Status GG
    • Zobacz profil
Odp: Urządzenie naprowadzające
« Odpowiedź #21 dnia: Lipiec 09, 2009, 01:08:19 pm »

Z tego co pamietam ustalilismy ze to ekwipunek rani, zabija a nie urzadzenie (w przypadku granatu i miny itp). W przeciwnym wypadku bylo by tak jak mowi Lapson
Zapisane

Lapson

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 458
    • Zobacz profil
Odp: Urządzenie naprowadzające
« Odpowiedź #22 dnia: Lipiec 09, 2009, 05:12:24 pm »

Czyli wtedy teoretycznie nie można wykonać misji - w końcu to nie wojownik zabił wroga.
Zapisane

wybraniec22

  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 370
  • Znawca Sztuk - Zabijania
    • Status GG
    • Zobacz profil
Odp: Urządzenie naprowadzające
« Odpowiedź #23 dnia: Lipiec 09, 2009, 08:42:35 pm »

Cos w tym jest  :). Patrzac z 2 strony to wojownik musi użyć miny i granatu aby mogly one zadzialac (na minie - a warrior may....discarding this card...) (granat - as one action this warrior may annihilate this card...) Wojownik jest na wojnie a przeciwnik siedzi w okopie wiec go nie zabije w "WW bo nie dosiegnie" ale jak rzuci granat to on doleci i zabije przeciwnika. I teraz mozna przyjac ze to tylko granat zabil wojownika lub przyjac ze wojownik zabil  przeciwnika przy pomocy granatu. Patrzac realnie zaden granat ani rakieta ani bomba nie dostaje odznaczenia za to ze zabila ludzi ale zolnierz ktory ich uzył. Czyli za misje nagrode otrzymuje wojownik bo on go zabil tylko sobie pomogl granatem.

Mam nadzieje ze wiesz o co mi w tym chodzi :) ;)
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5470
    • Zobacz profil
Odp: Urządzenie naprowadzające
« Odpowiedź #24 dnia: Lipiec 09, 2009, 08:44:28 pm »

A nie ustaliliśmy, że to jednak wojownik rani/zabija?:> Byly ustalenia, że w takich wypadkach (Granat) nie działa zdolność automatycznego zabijania, ale to nadal wojownik rani/zabija, bo wojownika obowiązują pewne ograniczenia :)
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

wybraniec22

  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 370
  • Znawca Sztuk - Zabijania
    • Status GG
    • Zobacz profil
Odp: Urządzenie naprowadzające
« Odpowiedź #25 dnia: Lipiec 09, 2009, 08:59:28 pm »

Chodzi mi oto ze przy uzyciu tego ekwipunku to on zabija ale zaslugi ma wojownik i otrzymuje punkty za misje. I jezeli jest on nacelowany urzadzeniem to pozwala ono mu zabic automatycznie, ale w tym wypadku skorzysta on z granata ktory tylko rani, urzedzenie nie da granatowi autokilla tylko wojownikowi. A jezeli wojownik nie dostanie punktow za misje to bedzie troche dziwne z punktu realnego.
Zapisane

Zimoli77

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 56
    • Zobacz profil
Odp: Urządzenie naprowadzające
« Odpowiedź #26 dnia: Lipiec 09, 2009, 11:43:01 pm »

Reasumując to wojownika zabijając z przeciwnika miną czy granatem może jednocześnie wykonać misje ... a urządzeniem naprowadzającym zabija się automatycznie z granatem tak ??
Zapisane

wybraniec22

  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 370
  • Znawca Sztuk - Zabijania
    • Status GG
    • Zobacz profil
Odp: Urządzenie naprowadzające
« Odpowiedź #27 dnia: Lipiec 10, 2009, 09:51:04 pm »

Wedlug mnie granat z urzadzeniem nie zabija tylko rani bo urzadzenie nie ma wplywu na granat tylko na wojownika
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5470
    • Zobacz profil
Odp: Urządzenie naprowadzające
« Odpowiedź #28 dnia: Lipiec 10, 2009, 10:30:17 pm »

Urządzenie akurat jest porąbane dość, bo ono nie daje autokilla, tylko daje auto-zgon przeciwnikowi ;) Musze pomyśleć nad tym... Zanim się wypowiem.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Muleq

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1965
    • Zobacz profil
Odp: Urządzenie naprowadzające
« Odpowiedź #29 dnia: Lipiec 11, 2009, 09:51:10 am »

Wg mnie sytuacja wyglada następująco:

Wojownik używając Granatu przeciwpiechotnego zabija namierzonego Urządzeniem przeciwnika ( Na Urządzeniu napisane jest tylko że namierzony wojownik gdy zostanie ranny automatycznie ginie. Nie ma nic o sposobie w jaki ta rane powinien otrzymać, czyli np po Eat this, Kwasie itp. tez by chyba popłynął?! )

Wojownik z autokilem uzywając Granatu wciąz tylko rani przeciwnika bo w tym wypadku stosowany jest zapis na Granacie, a nie zdolność wojownika. Jeśli w wyniku Granatu wojownik zginie pkt sa normalnie przyznawane, a ewentualne misje również wykonane zgodnie z tym o czym pisał Wybraniec. Identycznie rzecz wyglądałaby z Mina. Wyjątek mogłaby stanowić misja Dowód odwagi gdzie napisane jest że pkt przynawane sa za wojownika, który zginie w walce ( "This warrior must kill and survive the combat..." ). Użycie Granatu nie jest walką i dlatego tutaj pkt bym nie przyznawał.
Zapisane
Konfederacja - 6,81% - WRESZCIE!! :)