Kwietnia 26, 2024, 03:21:25 am

Autor Wątek: Przymusowy marsz i Inspiracja  (Przeczytany 1500 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5483
    • Zobacz profil
Przymusowy marsz i Inspiracja
« dnia: Czerwca 14, 2006, 01:16:39 pm »

Cytuj
koszal:
Rzecz wygląda tak: Zagrywam trzy przymusowe marsze na koniec mojej tury. rozpoczyna się tura przeciwnika i zagrywa on inspirację. Pytanie: Może atakować, czy nie może? Inspiracja pozwala wykonać trzy nie związane z walką akcje ale na przymusowym marszu nie jest napisane, które akcje przeciwnik traci, czy podstawowe, czy te dodatkowe. Co o tym myślicie?

Nekromagus:
To chyba jasne że podstawowe akcje traci, bo za inspirację zawsze ma się tylko gratisowe. A on nie ma już swojej tury i nie może dobierac kart a tym bardziej atakować.

Daiblerist:
Najpierw traci 3 podstawowe, które ma w momenice rzucania Marszów. Inspirację rzuca dopiero w swojej turze. Więc ataków raczej nie ma. Nekromagus: Oczywiście, że ma swoją turę. Pozbawienie akcji nie uniemożliwia mu ciągnięcia czy odrzucania kart.

pretorianstalker:
Przeciwnik traci 3 podstawowe akcje swojej tury. Z inspiracji może wykonać 3 dodatkowe akcje, nie będące akcjami taktycznymi.

koszal:
Tak. Tylko że przymusowy marsz dotyczy akcji, które Gracz dopiero wykorzysta, a nie tych które posiada w momencie zagrywania przymusowego marszu, bo wówczas to nie dysponuje żadną akcją. Acje uzyskuje dopiero we własnej turze. Dopiero wówczas może je zatem utracić. Zgadzam się z opinią, że w pierwszej kolejności powinien stracić akcje podstawowe, ale z przymusowego marszu to nie wynika.

Nekromagus:
To się zagalopowałem, oczywiście że może dobrac i odrzucak karty ale reszta jest ok. Tury swojej się nie ma po tym jak ktoś zagra na nas zagubienie.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.