Kwietnia 24, 2024, 08:45:54 pm

Autor Wątek: Boska Przemiana  (Przeczytany 849 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Kapitan Shinobi

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 474
  • Banzai!!!
    • Zobacz profil
Boska Przemiana
« dnia: Stycznia 14, 2019, 11:10:18 pm »

A teraz coś z zupełnie innej beczki.

BOSKA PRZEMIANA
Szt BR

SZTUKA WYKLINANIA. OSOBISTE ZAKLĘCIE BOJOWE. Koszt początkowy: 5P. Czarodziej nie może w tej walce zostać zraniony ani zabity.

Uwagi:
1) wiem że dubluję trochę Nietykalność, więc dla urozmaicenia zrobiłem z tego O. Z. B.  :)  - w sumie jest słabsze i za punkty, ale Wyklinanie i tak cierpi na brak sensownych czarów, a zawsze to coś powyżej Przegnania Choroby itp.
Co do punktów, można negocjować.

2) zapis z kosztem pocz. - nie jest stosowany w DT - zaczerpnąłem go bodajże z Dark Edenu. Podoba mi się.
No i można zrobić karty wpływające na koszt początkowy twoich czarów - co uważam za dodatkową "atrakcję".

3) nie do końca jestem zadowolony z nazwy, ale znów brak weny, a "włączenie trybu God Mode" bardziej mi pasuje na jakiś specjal CY dla Kirasjera/Eradicatora 
Zapisane
Niedobrze, kiedy z jednej rzeczy powstają dwie.
Nie trzeba szukać niczego poza drogą samuraja.
Ona jest jedna i zawsze taka sama.
Jeśli człowiek to pojmie, pozna wszystkie inne drogi...
I będzie coraz lepiej rozumieć tę, która jest jego własną.

Nekro

  • phpBB Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2071
  • Coś W Dowolnej?
    • Zobacz profil
Odp: Boska Przemiana
« Odpowiedź #1 dnia: Stycznia 15, 2019, 11:46:06 am »

Nie dla dublowania kart. Proszę nie używaj skrótów bo nie każdy może ogarniać.
Zapisane

Kapitan Shinobi

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 474
  • Banzai!!!
    • Zobacz profil
Odp: Boska Przemiana
« Odpowiedź #2 dnia: Stycznia 15, 2019, 10:41:57 pm »

Ok rozumiem - zrezygnuję ze skrótów.
Jednakowoż mam takie wrażenie, że ci nieliczni, co tu zaglądają, znają te skróty bardzo dobrze, ewentualnie wywnioskują z kontekstu. ;)

A jeszcze takie pytanko, DT ze swoim 1000 (z groszami) wzorów kart jest strasznie ubogi, jak dla mnie.
Czemu w takim MTG "nadmiar" wzorów kart nikomu nie przeszkadza? xx Edycji, xx dodatków, pewnie wiele kart ma nawet po kilka wersji. I jest to (podobno) najpopularniejsze CCG (kolekcjonerska gra karciana) na świecie.   
« Ostatnia zmiana: Stycznia 15, 2019, 11:03:06 pm wysłana przez Kapitan Shinobi »
Zapisane
Niedobrze, kiedy z jednej rzeczy powstają dwie.
Nie trzeba szukać niczego poza drogą samuraja.
Ona jest jedna i zawsze taka sama.
Jeśli człowiek to pojmie, pozna wszystkie inne drogi...
I będzie coraz lepiej rozumieć tę, która jest jego własną.

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5483
    • Zobacz profil
Odp: Boska Przemiana
« Odpowiedź #3 dnia: Stycznia 16, 2019, 01:01:26 am »

DT jakos strasznie ubogi nie jest. Przy takim Magicu to bym powiedział, że bardzo złożony i dużo ciekawszy. Tam są tysiące wzorów, ale te wzory prawie niczym się nie różnią, a jak już się ktoś rozpędzi to zaczyna się różnić, ale jest totalnie pokręcone i mocno z du** jeśli chodzi o działanie... Tak ze skrajności w skrajność. Nie dość, że masa kart ma tam po kilkanaście przedruków, to jeszcze znajdą się dziesiątki kart o inne nazwie ale prawie identycznym działaniu. Temat rzeka - gra jest mocno upośledzona w porównaniu do DT, ale jest to zabieg celowy, żeby trafić do jak największej rzeszy graczy i to jak najmłodszych.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Kapitan Shinobi

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 474
  • Banzai!!!
    • Zobacz profil
Odp: Boska Przemiana
« Odpowiedź #4 dnia: Stycznia 17, 2019, 10:24:31 pm »

Może moje podejście jest nieco spaczone przez War Zone bitewnego.
Jakiś czas temu dostałem w łapki 1. edycje (podstawka, i dwa dodatki), no a tam np.:
każda korpo ma CKM (w DT tylko Imperial i Cyber doczekali się takich)
każda korpo ma snajperke (w "Inq" weszły tylko dwie)
każda korpo ma karabin typu LKM (do DT chyba żaden nie trafił)
każda korpo ma Wyrzutnię Rakiet (w DT tylko Capitol i Imperial)
i tak dalej, i tak dalej (aż do porzygu ;)).

Rozumiem, że według ogółu graczy tworzenie takich samych lub zbliżonych dubli nie ma sensu, i dotyczy to wszystkich rodzajów kart. Całe szczęście, że nie ja jestem twórcą DT, bo mielibyście drugiego Magica. ;)
Począwszy od łańcuszka:
jednostka + Bohater (dający +x) +bohater (dający autokilla) + bohater (dający first strike, usuwanie po zabiciu i odpornosć na Mroczną H. - minus to co szeregowcy mają w standardzie)

Skończywszy na Stworach dla każdej korporacji. 
Zapisane
Niedobrze, kiedy z jednej rzeczy powstają dwie.
Nie trzeba szukać niczego poza drogą samuraja.
Ona jest jedna i zawsze taka sama.
Jeśli człowiek to pojmie, pozna wszystkie inne drogi...
I będzie coraz lepiej rozumieć tę, która jest jego własną.