CAIRATH PRZYWODZICIEL
wojownik Legion Ciemności
2/2/12/7
WYZNAWCA DEMNOGONISA. CAIRATH. Odporny na działanie Sztuki. Ignoruje negatywne modyfikatory do WW, S, P i W wynikające z kart/zdolności wykorzystujących znaczniki. Nigdy nie może zostać automatycznie zabity (rana jest zamieniana na zwykłą). Jeżeli twój Legionista zrani (nie zabije) Żołnierza Zagłady/wojownika Plemiennego, możesz go uwięzić (umieść ofiarę pod nim lub inną przeznaczoną do tego kartą). Kosztem jednej akcji Cairath może anihilować 1 więźnia, za co dostaniesz 4A. Po odrzuceniu Przywodziciela, więźniowie (pod nim) są uwalniani.
Uwagi:
1) w DT brakuje ujednoliconych zasad więzienia. Stąd każda karta związana z łapaniem ma przydługi opis
Moja propozycja: standardowe zasady dotyczące pojmania wrogich wojaków:
a) uwięziony może zostać tylko Żołnierz Zagłady, wojownik Plemienny lub Heretyk. Legioniści inni niż Heretycy nie mogą być więzieni (kto przy zdrowych zmysłach próbowałby uwięzić Nefarytę? Albo Behemota?
).
b) karty dołączone do ofiary (więźnia) są odrzucane (rozwiązuje to wiele problemów z grą), jeśli są chronione przed tym (np. Harmonia, jak gracz ma Kamień H., to stosujemy zasadę jak przy Całkowitym Zaćmieniu - odwracamy i brak wpływu na grę)
c) wojownik uwięziony nie może być celem ataku, chronić przed atakiem, nie może korzystać ze swych zdolności specjalnych (nic nie działa), ale wciąż pozostaje w grze (czyli bohatera się nie zdubluje).
d) jeśli karta gromadząca więźniów zostanie odrzucona, więźniowie uciekają - czyli powracają do swoich macierzystych obszarów. Oczywiście, z wyjątkiem przypadku, gdy konkretna karta stanowi inaczej
e) więzić można tylko w obrębie obszarów - gliniarz BA w Szwadronie nie może uwięzić wrogiego ŻZ, który stacjonował na Placówce. A gdy zostanie wysłany na Placówkę, ŻZ w Szwadronie przeciwnika są bezpieczni.
f) jeśli coś pominąłem - poprawcie
2) Obrazek - użyłbym grafy z War Zone - Ofiary Wojny (fajna!, choć nasz "rodzimy" Cairath też wbija w fotel
)
3) rozrzut cech - glutek jest mało mobilny, natomiast jak już kogoś pochwyci to "zjada". A zdrugiej strony - jest piekielnie odporny na wszystko (wg opisu z WZ) - stąd wysokie P.
4) Demnodonisy są pokrzywdzone - w INQ każdy coś fajnego dostał, Semaie - Zdobywcę ("ober" Intruz), Muasy - Miszcza Mordu ("ober" Soulslayera), Ilianka - Pomiota pod Kulę (12/15/12), itd. Demnosi zostali poczęstowani padliną typu Siewca Zagłady - słabo, więc od czegoś trza zacząć.