PISKLAK
Stwór Ogólny
0/0/0/0
Umieść PISKLAKA bezpośrednio na swej Placówce, kosztem jednej akcji. W dowolnej chwili, z wyjątkiem walki, możesz zastąpić jego kartę dowolnym STWOREM (lecz nie wojownikiem uznawanym za STWORA), wybranym ze swej kolekcji.
Musisz natychmiast wyposażyć w niego odpowiedniego (swojego) wojownika. PISKLAK jest usuwany z gry.
UWAGI:
1) nie wiem czy w ogóle ta karta ma jakiś sens, w pierwszej wersji było zastępowanie za akcję, ale to chyba za drogo, no bo co tak naprawdę mamy ze stworów sensownego? Wół Artyleryjski żeby rzutem na taśmę machnąć 3 brakujące PZ do wygranej? Jedyna zaleta, że Pisklak nie zapycha ręki, bo może wejść nawet jak nie mamy na stole woja.
2) nazwa pewnie wyda wam się infantylna, ale jej geneza jest (mocno) osobista, więc tego nie zmienię
.