Październik 22, 2019, 12:45:52 pm

Autor Wątek: WIELKI CZARNY MÓZGOWIEC (relikt)  (Przeczytany 75 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Kapitan Shinobi

  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 353
  • Banzai!!!
    • Zobacz profil
WIELKI CZARNY MÓZGOWIEC (relikt)
« dnia: Czerwiec 20, 2019, 10:24:55 pm »

WIELKI CZARNY MÓZGOWIEC

relikt  Legion Ciemności

WIELKI CZARNY MÓZGOWIEC jest umieszczany bezpośrednio w twej Kohorcie. Pozwala ci zamienić dowolną ilość akcji, nie będących atakami, na akcje ataku. Muszą być one wykonane przez twoich Legionistów Ciemności (każdy atak to samodzielne działanie). WIELKI CZARNY MÓZGOWIEC może zostać odrzucony/anihilowany przy pomocy kart odrzucających/anihilujących wojowników, choć sam nie jest uznawany za wojownika, nie może zostać zraniony ani zabity, nie zdobywa się też za niego punktów.

Uwagi:
1) wiem że dubluje Korpo przywódców, ale LC nie ma nic takiego, a może powinien?
2) z racji że relikt trudniej usunąć (zwłaszcza taki, który leży w Kohorcie, a nie jest noszony przez woja), dodałem furtkę, żeby można się było przed nim bronić nie mając Fałszerstw (chyb atak się nazywała ta specjalka z INQ na relikty).
3) rysunku nie mam, ale wyobrażam sobie to "coś" jako przeróbkę XIX Radnego z War Zone, na tej zasadzie, jak jest
T-32 Wilczy Pazur => Nekroczołg Ogar Piekieł.
4) nie wiem, czy mimo wszystko nie byłoby to za silne. Korpy bardziej ryzykują idąc w Przywódców (booby trap + śmiertelna i 20 "zeta" wpada za (prawie) nic).
Zapisane
Niedobrze, kiedy z jednej rzeczy powstają dwie.
Nie trzeba szukać niczego poza drogą samuraja.
Ona jest jedna i zawsze taka sama.
Jeśli człowiek to pojmie, pozna wszystkie inne drogi...
I będzie coraz lepiej rozumieć tę, która jest jego własną.