Kwiecień 18, 2021, 07:26:34 am

Autor Wątek: Wytropienie  (Przeczytany 494 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Snake PL_issken

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 613
  • Look behind you, a Three-Headed Monkey!
    • Zobacz profil
Wytropienie
« dnia: Wrzesień 13, 2019, 08:07:27 pm »

Czy wytropiony może zaatakować w tej samej turze? A worrior may not attack on the same turn it exits cover, a wytropiony nie przeprowadza akcji exit cover.
Zapisane

Kapitan Shinobi

  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 434
  • Banzai!!!
    • Zobacz profil
Odp: Wytropienie
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 13, 2019, 10:53:35 pm »

Moim zdaniem nie może - nie przeprowadza akcji exit cover, bo zostaje zmuszony wbrew swej woli do wyjścia z ukrycia (zwykle w momencie, w którym nie ma akcji do dyspozycji, więc nawet choćby chciał, to nie ma jak wyjść legalnie, za akcję), a efekt ten sam - wojak wychodzi z ukrycia.

PS.
Snake, Wytropienie i Mortisy w talii? Gracie jakiegoś drafta czy coś takiego ;)?
Zapisane
Niedobrze, kiedy z jednej rzeczy powstają dwie.
Nie trzeba szukać niczego poza drogą samuraja.
Ona jest jedna i zawsze taka sama.
Jeśli człowiek to pojmie, pozna wszystkie inne drogi...
I będzie coraz lepiej rozumieć tę, która jest jego własną.

Snake PL_issken

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 613
  • Look behind you, a Three-Headed Monkey!
    • Zobacz profil
Odp: Wytropienie
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 14, 2019, 09:33:18 am »

Tak, zagraliśmy z kolegą drafta :) Było jak w 1995, pachniało nowymi kartami, a pancerz = 6 był wysoki, że ho ho.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 14, 2019, 09:37:55 am wysłana przez Snake PL_issken »
Zapisane