Sierpień 14, 2020, 09:21:23 am

Autor Wątek: Saladin vs Alakhai  (Przeczytany 261 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Kapitan Shinobi

  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 429
  • Banzai!!!
    • Zobacz profil
Saladin vs Alakhai
« dnia: Styczeń 02, 2020, 11:21:12 pm »

Czy Saladin może się znaleźć na jednej Placówce z Alkiem?
Czy mogą przebywać u jednego gracza, ale jeden w Kohorcie a drugi na Placówce?
Zapisane
Niedobrze, kiedy z jednej rzeczy powstają dwie.
Nie trzeba szukać niczego poza drogą samuraja.
Ona jest jedna i zawsze taka sama.
Jeśli człowiek to pojmie, pozna wszystkie inne drogi...
I będzie coraz lepiej rozumieć tę, która jest jego własną.

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5486
    • Zobacz profil
Odp: Saladin vs Alakhai
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 07, 2020, 09:56:55 pm »

W tym wypadku moim zdaniem zastosowanie będą miały zasady, że Placówka to przedłużenie Szwadronu/Kohorty. Więc nie - nie mogą być razem w grze u jednego gracza.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.