Październik 22, 2019, 01:53:19 pm

Autor Wątek: natychmiast po  (Przeczytany 5943 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Atticus

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 257
    • Zobacz profil
natychmiast po
« dnia: Czerwiec 21, 2006, 09:44:05 am »

Karty , które trzeba użyć zaraz po czymś tam , mozna użyć tylko RAZ . Jeżeli ktoś dajmy na to zakłuci działanie takowej karty to NIE MOŻNA po tym użyć takiej samej karty. Spytacie dlaczego ?

Ponieważ (wezme przykład Vendetty ale tak działa to z innymi kartami) kojfnął nam mishmak -- zagrywamy Vendettę , przeciwnik zakłuca  a my musimy sie zgodzić (brak zakłucenia lub Repuitade) . Od kojfnięcia woja wydarzyły się już 2 karty , czyli możemy teraz użyć najwyżej karte , którą można rzuciż natychmiast po zakłuceniu :P .
Straciliśmy ten cenny moment , rozciągający się od zabicia naszego woja  przez przeciwnika do naszego przeciwdziałania .

Nie wiem , czy jasno się wyraziłem :P ale mam nadzieje , że nikomu nie sprawi problemu prześledzenia mojego toku rozumowania. 8)
Zapisane

Izzi

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 155
    • Zobacz profil
Odp: natychmiast po
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 07, 2006, 11:26:49 pm »

Czyli mozna rzucic np. druga Ucieczke po tym jak pierwsza zostala zaklocona?? Jak tak to mnie znowu zalatwili podczas gry :/
Zapisane
Sic vis pacem, para bellum

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5450
    • Zobacz profil
Odp: natychmiast po
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 07, 2006, 11:49:15 pm »

Nie mozna rzucać 2 razy karty, która ma być zagrana natychmiast. Jeżeli coś jest zagrywane natychmiast po czymś, to jeżeli zostanie zakłócone, to można bronić to już tylko zakłóceniami, luterańskim lub repudiate. Inaczej do gry weszły karty po karcie zagrywanej "natychmiast po" i już nie można takicj kart więcej zagrać.
Przykład:
graczA: wystawia wojownika
graczB: zagrywa Booby trap
graczA: zakłócenia
graczB: zakłócenia (ma na ręcę drugi booby trap, ale nie bedzie go mógł zagrać bo tylko pierwszy jest zagrany natychmiast)
graczA: zakłócenia - wojownik wchodzi do gry i nie jest narazony na drugi booby trap

drugi przykład - bardziej złośliwy :)
graczA:wystawia Morskiego lwa
graczB:zagrywa Dziecko szczęscia żeby dostać pkt za wojownika przeciwnika :D
graczA: trafia go szlag bo sam chciał zagrać dziecko, a już nie może ;)
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

bogus

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 107
    • Zobacz profil
Odp: natychmiast po
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 06, 2006, 05:07:46 pm »

takie pytanie , czy tekst wystawianie wojownika jest rownoznaczne z zaplaceniem za wojownika  ;)  dolkadnie chodzi mi o to czy po nieudanym zagraniu polapki mona zagrac zloto dla naiwnych , czyli czy najpierw wystawiamy potem placimy , czy tego sie nie rozdziela ?
Zapisane

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: natychmiast po
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 06, 2006, 05:18:56 pm »

Można zagrać tylko jedną kartę "natychmiast po". Nawet jeśli zostanie Zakłócona to moment "natychmiast po" przepada bezpowrotnie. Co do wystawiania i płacenia to jest to jedna czynność bez przerw.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 08, 2009, 08:57:35 pm wysłana przez Nekro »
Zapisane

necrobutcher

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 728
    • Zobacz profil
Odp: natychmiast po
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 15, 2010, 01:05:08 pm »

Wystawiam bądź mam już w grze obóz i w swoim dowolnym momencie wystawiam wojownika, chciałbym zarobić na dziecku szczęścia dodatkowo, ale mój przeciwnik wykonuje swój dowolny moment a na "dziecku" jest napisane zagraj natychmiast po wystawieniu wojownika.

Tak więc przejdzie combo czy nie?
« Ostatnia zmiana: Grudzień 16, 2010, 10:03:49 pm wysłana przez Nekro »
Zapisane
Non Serviam !

date

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 234
    • Zobacz profil
Odp: natychmiast po
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 15, 2010, 01:25:41 pm »

tez mialem ostatnio podobny problem "radosc zwyciestwa vs smiertelna"
gdzies widzialem na forum info ze karty ktore maja scisle okreslona faze zagrywania wchodza przez "any time"

dajcie znac panowie jak to dziala
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5450
    • Zobacz profil
Odp: natychmiast po
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 15, 2010, 03:31:56 pm »

Najpierw karty zagrywane w tym konkretnym momencie - ale na początek te od przeciwników :) Potem te zagrywane NATYCHMIAST po własne, potem ANY TIME przeciwników i ANY TIME własne.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.