Sierpień 16, 2018, 05:00:39 am

Autor Wątek: Inspiracja  (Przeczytany 11114 razy)

Diablerist

  • Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Inspiracja
« dnia: Czerwiec 23, 2006, 12:51:56 am »

1. A ja mam takie pytanie: Powiedzmy, że zaczyna się moja Tura, a mam na ręcę Inspirację. Zagrywam ją w mojej Turze, ale jeszcze przed dobraniem kart. Czy muszę te 3 akcje wykonać natychmiast czy mogę dopiero po do dobraniu kart?

2. Czy Ujawnienie Przeznaczenia można zagrać podczas pierwszej tury (jeśli zaczynam)? W "drugiej" (jeśli zaczynał przeciwnik) raczej można, bo posiada się normalny Krok 1.
Zapisane

bulielmo

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 179
    • Zobacz profil
Inspiracja
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 23, 2006, 11:30:02 am »

A czy można inspiracje rzucić w czasie walki???
Zapisane
Papierowa peleryna w rolce = Pancerz Legendarnego Zabójcy :-)

Diablerist

  • Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Inspiracja
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 23, 2006, 01:36:29 pm »

Można.
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5295
    • Zobacz profil
Inspiracja
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 23, 2006, 02:30:01 pm »

NIE - jak zagrasz Inspirację to w tym konkretnym momencie dostajesz 3 akcje. Jak zagrałeś przed dobraniem to masz 3 akcje przed dobraniem - proste. Inaczej możnaby zagrać inpirację i trzymać jej efekt do tury przeciwnika :)

Ujawnienie zagrywasz na początku kroku1. Pierwszy krok1. zaczyna się i wtedy obydwaj gracze dobierają karty - nie można teraz zagrać Ujawnienia, bo to już nie początek. Dopiero w drugiej turze się to uda.
Jeżeli jedziesz jako 2. to się to uda, bo masz już normalny krok1.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 04, 2009, 09:13:44 pm wysłana przez Nekro »
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Troublestarter

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 544
    • Zobacz profil
s......lanie na placówke
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 21, 2007, 09:24:08 pm »

czy jezeli zaatakowałem woja to  gracz moze zagrac inspiracje i uciec wojem na placówke tym samym przerywając walke ?
Zapisane
może do następnego turnieju coś w końcu mądrego wymysle

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5295
    • Zobacz profil
s......lanie na placówke
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 21, 2007, 09:40:57 pm »

Tak. Nie ma zasady tego zabraniającej. Wydaje się to potwierdzać również karta Przegrupowanie z paradise'u - nie można jej zagrać podczas walki, prawdopodobnie właśnie powodem jest przerywanie walki. Podobnie zresztą jest z Mistrzem Valpurgiusem.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Lechu

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 743
    • Zobacz profil
Odp: Inspiracja
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 27, 2007, 07:40:47 pm »

Czy mógłbym np. jeśli ktoś mnie atakuje w mojej turze zagrać podczas walki inspiracje, ukryć się a po zakończeniu walki użyć reszty tych akcji by np. rzucić boskie?
« Ostatnia zmiana: Sierpień 04, 2009, 09:24:23 pm wysłana przez Nekro »
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5295
    • Zobacz profil
Odp: Inspiracja
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 27, 2007, 07:44:34 pm »

Nie. WYkorzystujesz akcje w tym momencie, w którym efekt wchodzi do gry. JAk efekt wchodzi - to gra się zatrzymuje i masz czas na wykonanie swoich 3 akcji. Jeżeli rzucasz Insp w czasie fazy modyfikacji to walka nie pójdzie dalej dopóki nie przjedzie faza modyfikacji. Jak natomiast efekt wchodzi już po walce - bo Lutek zniknął, to masz 3 akcje po walce.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Lapson

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 470
    • Zobacz profil
Odp: Inspiracja
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 03, 2008, 11:40:15 am »

A co się dzieje gdy zagram inspirację w turze przeciwnika? Jest przerwa na moje 3 akcje czy akcja za akcję?
No i jak już zagram inspirację czy od razy mogę wykonać kolejne działanie (np zagrać kolejną kartę) czy muszę pozwolić przeciwnikowi na jego akcję i potem dalej  wciąż wykonujemy akcję za akcję?
Zapisane

Lechu

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 743
    • Zobacz profil
Odp: Inspiracja
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 03, 2008, 12:52:37 pm »

jest przerwa na Twoje 3 akcje, ale przeciwnik nadal moze grac karty zagrywane w dowolnym momencie.
Zapisane

panczen

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 24
    • Zobacz profil
Odp: Inspiracja
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 26, 2009, 09:23:03 pm »

Przeczytałem wątek i chciałbym się upewnić - jest walka, wybrany agresor i obrońca, taktyka, podliczone ww,s oraz p i ja sobie teraz rzucam inspiracje i daję szybko swojemu wojakowi np. jakiś pancerz, broń czy relikt lub moc ki, kończe 3 akcje i podliczamy w tym momencie na nowo współczynniki?
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5295
    • Zobacz profil
Odp: Inspiracja
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 26, 2009, 09:35:49 pm »

Jeśli rzucisz Inspirację w fazie modyfikacji - tak...
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Nekro

  • phpBB Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1983
  • Coś W Dowolnej?
    • Zobacz profil
Odp: Inspiracja
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 26, 2009, 09:46:47 pm »

... ale pamiętaj iż nie możesz już korzystać z broni które przekażesz wojownikowi.
Zapisane

Qlig

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 794
  • Władca Pechów
    • Zobacz profil
Odp: Inspiracja
« Odpowiedź #13 dnia: Lipiec 23, 2009, 02:06:27 am »

Przeciwnik zagrywa inspiracje, może natychmiast wykonać 3 akcje, ale przed tym są dowolne momenty, więc ja w moim DM zagrywam inspirację, przeciwnik jej nie kontruje, kto pierwszy wykonuje akcje z inspiracji ?

PS. Pijany Harry ma dziwne problemy, oczywiste jest, że akcje z inspiracji wykonuje ja, ale jako, że się założyliśmy czekam na odpowiedz.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 23, 2009, 02:08:11 am wysłana przez Qlig »
Zapisane
ktoś będzie miał przerażającego pecha...

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5295
    • Zobacz profil
Odp: Inspiracja
« Odpowiedź #14 dnia: Lipiec 23, 2009, 10:50:31 am »

Był kiedyś taki temat ze schematem :) Ostatnia inspiracja jest rozgrywana pierwsza - to samo gdyby np zagrac Podaj dalej na inspirację - inspiracja z podaj dalej leci pierwsza.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.