Nekropolis - nie jasny jest dla mnie opis: "Możesz natychmiast usunąć dowolne miasto w grze tą kartą i umieścić w swojej Kohorcie Nekropolis". Nie wiem co tak naprawdę można zrobić tą kartą i czy wchodzi ona normalnie do gry jak nie ma w grze miasta. Aha, no i taka uwaga, Legion w zasadzie nie buduje miast, tylko Cytadele. No, ale zawsze mogli zmienić taktykę.
Nekrotechnologia - trochę jakby za silne, jak dla mnie. Jak zlikwidujemy odporność np. Ilianką, to Cyber sobie nie pogra. Ale może powinni się wypowiedzieć bardziej doświadczeni gracze.
Nietykalny - kolejna wariacja na temat Zakłóceń Łączności. Nie wiem czy potrzebna, choć pomysł wydaje się dobry.
Nieustanna Walka - sens karty jest jasny, ale nazwa nie pasuje do Sztuki, to raczej taka typowa specjalka. Chyba bym zmienił nazwę. Działanie Ok.
Niosący Światło - kolejna katana po mieczu z dodatku Apokalipsa. Tam było chyba +4 i zab aut. Nie wiem czy akurat Mishima potrzebuje kolejnej "kosy".
Nosiciel Dusz - pomysł ciekawy, ale nazwa mi nie leży. Nie dam teraz głowy, ale obrazek to chyba Hellblaster, też wtórne.
Obserwator - pomysł ciekawy, ale nie pasuje jako Święty Wojownik. Święci mają swoją kastę elitarnych, najlepszych z najlepszych (oczywiście nie w DT, a w War Zonie) - Łowcy Głów. Ich hełmy są pomalowane na niebiesko, by wyszydzić pokonanych Nefarytów (dlaczego akurat niebieski ich wyszydza, tego podręcznik nie wyjaśnia
). Tak czy inaczej zrobiłbym z tego samodzielną formację. Aha, i w oryginale to chyba był wojownik na Placówkę.
Odkupiciel - nie dam głowy, ale tą nazwę miał chyba jakiś miecz (należący do jakiejś ważnej postaci w Bractwie).
Kolejny Mort - kosiarz, silniejszy niż większość Bohaterów - nie wydaje mi się potrzebny.
Oddział Uderzeniowy - słabe. +2 to nie tak znowu dużo. Spokojnie można dodać "pozostaje w grze", tylko zaznaczyć, że jedna karta działa na jedną formację.
Taktyczny Odwrót - chyba było w DT podobne, Osłona Tłumu czy coś. Jeśli tak to nie potrzebne, jeśli nie - karta ciekawa.
Okore - nie leży mi imię, zwłaszcza bez dopisku "Brat", nie pamiętam teraz, ale kojarzy mi się, że Pielgrzymi to takie zwykłe "cielaki", jak na członka takiej formacji to gościu jest zdecydowanie za mocny. 1A za 5A to też trochę za mocny bonus, jak wojaka, który raczej nie spędza życia "szlifując" Sztukę. Ja raczej coś bym mu zabrał, a dodał coś, co on dodawałby innym Pielgrzymom.
Orka - jak na takiego "kaszalota" Orka daje za silny bonus. Raczej bym obniżył do poziomu +4 - +3. No i nie pasuje to jako Pancerz - na obrazku widać raczej maszynę szturmową na nogach, kompletnie bez opancerzenia dla operatora.
Ja to bym zrobił z tego zwykły pojazd.
Osłaniamy Cię - nie wiem czy takie karty, typu dające +ileś na jedną walkę, są w ogóle potrzebne w DT. i tak się tym nie gra, nie ma miejsca w taliach na takie rzeczy. Ja bym poszedł w kierunku np. dołącz do wojaka w dowolnej i pozost w grze. Gdy atakuje/broni się strzelecko, a na jego obszarze jest ktoś jeszcze, kto może brać udział w walce, to ma +x.
Ostrze Ilian - trochę za słabe (taki kolejny Vassht). Coś bym dodał. Nie koniecznie zab aut, bo to by było za proste (LC ma multum sprzętu z zab aut, a oprócz tego mnóstwo autokilerów). Może np. coś w stylu: wojownik ignoruje modyfikatory P wynikające z umocnień, stref Walki i kart specjalnych przeciwnika.
Otoczony - połączenie Potężnego Ciosu i Zaskakującego Manewru. Nie wydaje mi się potrzebne. Można by iść w kierunku - dołącz do woja. Za każdym razem gdy walczy wręcz, a przeciwnik ma więcej wojowników niż ty w grze, WW i P otoczonego zwiększa się o x.
Padlina - za silny jak na Ożywionego. Chyba Kula Pomniejszych Sług na niego by zadziałała, a to daje 24/6/21. Taki trochę Biogigant z tego wychodzi. Raczej bym obniżył mu cechy, za to zwiększył bonus (te +1 do WW to taka wisienka na torcie). NP. +2 i do wszystkich cech, a cechy bazowe takie, żeby za bardzo nie przerastał Pomiotu Ilian.
Lekki Helikopter Paladyn - ograniczyłbym inne ekwipunki w całości, a nie tylko broń.
Pałka Elektryczna Z Ostrzem - dodałbym, że można dwie na raz - Val wszędzie łazi (i walczy) z dwiema na raz.
Pancerz Hatamoto - nie jest wyjaśnione co z poprzednią przynależnością do formacji bojowej. Np czy wojak przestaje być Samurajem w momencie założenia tego.
Pancerz Kartelu - był Kompozytowy, powielanie nie potrzebne moim zdaniem.
Pancerz Kirasjera - jak u Hatamoto. Generalnie tych pancerzy jest masa, i ze wszystkimi mam podobny problem.
Paolo Saglieli - za słaby moim zdaniem. Jak na dowódcę elitarniaków oczywiście.
Penyon - ciekaw jestem, co się dzieje gdy on spada. Czy posiadacze "niezgodnych" Darów zatrzymują je?
Piechota Okopowa - za słabe. +1 do S nie zrobi różnicy. Rozważyłbym co najmniej +3, a może jeszcze coś dodał. NP. ignorowanie negatywnych modyfikatorów umocnienia.