Talia z pierwszego miejsca - "Dywizjon 306"
Wojownicy:
Mercenary x2
Luterański wierny x1
Jadowity nietoperz x1
Nietoperz zwiadowca x1
Ekwipunek:
Niewinna sztuczka x1
Umocnienia:
Bank kardynała x1
Archiwa Bractwa x2
Karty specjalne:
Play it again x1
Wybieg x1
Zamówienie x1
Boskie natchnienie x1
Dar losu x1
Podaj dalej x1
Wykrycie agentów x1
Druga szansa x1
Wymiana x1
Cięzkie czasy x1
Untouchable x1
Joker x1
Zwrot podatku x2
Secret x2
Ujawnienie przeznaczenia x2
Fill'em up x3
Skradzione papiery x5
Ukryte siły x5
Szczęście x5
Inspiracja x5
Na czarną godzinę x5
Zakłócenia łączności x5
Łącznie: 60 kart
Sidebar:
Przerwanie linii dostawczej x1
Wiek katastrof x1
Fala prawości x1
Bank kardynała x1
Grabież x1
Równe prawa x1
Pech x1
Ropiejące rany x1
Secret x1
Zwrot podatku x1
Archiwa bractwa x1
Czwarty zakon x1
Wykrycie agentów x1
Przykra niespodzianka x1
Mercenary x1
Nadwyżki x1
Prawie ci się udało, ale... x1
Biogigant x1
And stay dead! x1
Przenośna mina x1
Oszustwo! x1
Eat this! x1
Reflection x1
Play it again x2
Jak widać niewiele tu jest, talia jednej sztuczki na jak najszybszą wymianę po zwrotach podatku za mercenary. Założeniem jest skończenie w 2, maks 3 turze, albo przegrywasz, bo nawet niezbyt jest tu czym się bronić
. Side bar daje możliwości dostosowania się do przeciwnika w minimalnym zakresie poprzez podmianę 1-2 kart.
Na początku grało mi się tą talią koszmarnie, bo jest dość specyficzna i ma niewielki margines błędu, po dwóch okropnych grach moje morale nie było za wysokie, ale z każdą kolejną czułem się pewniej i lepiej wiedziałem co robić.
Udało mi się nią jednocześnie wygrać turniej i ponieść chyba największą punktowo porażkę w historii, więc sukces podwójny
.
PS. Dzięki dla Bulielma za nazwę talii
PS2. Pozdrawiam Nekro