Marca 28, 2024, 01:40:26 pm

Autor Wątek: Wymyślamy karty (na wesoło)  (Przeczytany 23301 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Atticus

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 253
    • Zobacz profil
Wymyślamy karty
« Odpowiedź #45 dnia: Grudnia 23, 2006, 06:37:57 pm »

Cytat: "Nekromagus"
Poniżenie


A co to ma wspólnego z poniżeniem ?
Zapisane

Lord Nozaki

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 53
    • Zobacz profil
Wymyślamy karty
« Odpowiedź #46 dnia: Grudnia 23, 2006, 08:05:43 pm »

Cytat: "Atticus"
Cytat: "Nekromagus"
Poniżenie


A co to ma wspólnego z poniżeniem ?


Cytat: "Nekromagus"
Ciało legionisty zostaje rozerwane a z jego wnętrzności


Pewnie chodziło o to, że wnętrzności są rozrywane na poziomie Poniżej pasa  :P
Zapisane
Doom Trooper powraca !!!


Tomasz Feliński - Lord Nozaki, moja strona fotograficzna:
http://nozaki.flog.pl

cthulhu

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 254
    • Zobacz profil
Wymyślamy karty
« Odpowiedź #47 dnia: Grudnia 23, 2006, 08:56:17 pm »

ZUPKA CHIŃSKA (ekwipunek/mishima)
Może z niej korzystać tylko NAJEMNIK MISHIMA. Powoduje NIESCESCIE.

Ziupa z kota



NIESCESCIE (specjalna/mishima)
Zagraj poświęcając 3 Akcje. Może ją wykorzystać każdy twój NAJEMNIK MISHIMY wyposażony w ZUPKE CHIŃSKĄ. Anihiluj dowolnego ŻŻ znajdującego się w grze. Zdobywasz za to punkty. Po użyciu NIESCESCIE oraz ZUPKA CHINSKA są usuwane z gry.

Aż strach pomyśleć co by było gdyby była gorąca...
Zapisane

Nekro

  • phpBB Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2071
  • Coś W Dowolnej?
    • Zobacz profil
Wymyślamy karty
« Odpowiedź #48 dnia: Grudnia 23, 2006, 10:17:54 pm »

Cytat: "Atticus"
A co to ma wspólnego z poniżeniem ?


Hmm poprawie tekst by bylo to jaśniejsze  :D

Nozi to wie gdzie się zaczynają reakcje łańcuchowe  :mrgreen:
Zapisane

dhkamil

  • Offline Offline
  • Wiadomości: 14
    • Zobacz profil
Wymyślamy karty
« Odpowiedź #49 dnia: Grudnia 26, 2006, 03:15:38 am »

Kardynał Paetz Wojownik/Bractwo

10
2
10
10

Uważany za KARDYNAłA. Może rzucać wszystkie czary sztuki. Każdy PA wydany na rzucenie czaru SAMOZADOWOLENIE jest traktowany jak 2 PA. Gdy jest w grze, WW wszystkich twoich SłOWIKóW KARDYNAłA zwiększa się o 4. KARDYNAł PAETZ nigdy nie może zostać UWIęZIONY (chyba że w grze znajduje się Gliniarz Bauhausu) .



Słowiki Kardynała Wojownik/  Bractwo

3
3
3
3

Ukryj Słowika Kardynała by zmusić dowolnego wojownika bractwa do ukrycia. Po tej Akcji Słowik Kardynała jest uważany za ZMALTRETOWANEGO i do końca tury nie moze wykonywać żadnych akcji.



Batuta Paetza     Relikt/ Bractwo


Posiadacz Batuty Peatza może poświecając jedną akcje przenieść do swojego szwadronu Slowika Kardynała należącego do dowolnego gracza.



Styl Samoborony     Specjalna/ ogólna

Daj dowolnemu Zż w sowolnym momencie. Wojownik ten może poswięcając jedna akcję ZALICZYć Błogosłwioną Westalke Laurę, Pam Afton, Doktor Diane, Wlakirie, Eve Velmonte lub Niccole Branachan. ZALICZONY wojownik przechodzi do twojego szwadronu. Za każdego Zaliczonego wojownika wartość posiadacza tej karty rośnie o jeden.



Odpwidż na karty powodujące masowe ataki dzieci ilian :)



Zero Tolerancji     Specjalna/ ogólna

Dołącz do gry poświęcając dwie akcje i płacąc 20 PA. Gdy znajdują się w grze, wszystkie Dzieci Ilian nie mogą wykonywać akcji sabotażu, ani uzywać ekwipunku.


Trójka Giertycha      Specjalna /ogólna

Dołącz do gry w dowolnym momencie, pozostaje w grze. Jeżeli w twoim szwadronie znajduje się Gliniarz Bauhausu i Rewizor, zaś w kohorcie Kurator, wszystki Dzieci Ilian w grze sąuznawane za Niewalczące



I coś z innej beczki


Tanie Państwo    Specjalna / Bauhaus

Dołącz do gry poświęcając jedną akcje. Pozostaje w grze. Wszyscy gracze mają w ciagu ruchu jedną akcję mniej.
Zapisane

Fungus

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 190
  • Box'o maniak
    • Zobacz profil
Wymyślamy karty
« Odpowiedź #50 dnia: Grudnia 26, 2006, 10:25:00 am »

Kombo z Paetzem jest świetne + niezła krytyka polityki obecnie rządzących.!!!
Zapisane
Marzy mi się talia po Francusku. Już prawie to spełniłem.

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5483
    • Zobacz profil
Odp: Wymyślamy karty
« Odpowiedź #51 dnia: Sierpnia 13, 2007, 11:05:22 pm »

"Zagioniony w Mikołowie"
Zagraj w dowolnej chwili na Żołnierza Zagłady korzystającego z Pojazdu. Wojownik musi natychmiast opuścić Pojazd, a następnie grę. Do gry powraca po 3 godzinach. Do tego czasu nie ma żadnego wpływu na grę, ani żadne karty nie mogę mieć wpływu na niego.

"Jedziesz, jedziesz!..."
Zagraj w dowolnej chwili. Od tej pory możesz zagrywać dowolne karty w dowolnym momencie bez kosztu nie bacząc na zasady i innych graczy. Efekt ten przestaje działać kiedy conajmniej 3 osoby zwrócą ci uwagę na łamanie zasad.

"Srogo!"
Zagraj podczas walki. Srogi atak zawsze kończy się sukcesem. Tej walki nie można przerwać, a twój wojownik zawsze ją wygrywa i zdobywa 2 razy tyle punktów ile przewidują zasady.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1502
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: Wymyślamy karty
« Odpowiedź #52 dnia: Sierpnia 13, 2007, 11:12:30 pm »

Zaginiony jest spoks ;D

Errata "Srogi atak można zagrać tylko raz na turę i zagrywający nie może zaatakować więcej niż raz w tej turze. Może jednak zaatakować w turze przeciwnika jeśli zezwolą mu na to inne karty"
Zapisane

Kati

  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
Odp: Wymyślamy karty
« Odpowiedź #53 dnia: Sierpnia 27, 2007, 10:01:33 pm »

Kopytko   specjalna/ogólna

Możesz zagrać tą kartę w dowolnym momencie, bez poświęcania akcji, w ogóle nie musisz nic poświęcać. Karta pozostaje w grze. Gdy zagrywasz tą kartę wszyscy wojownicy przeciwnika znajdujący się w grze zamulają się i nie są zdolni do wykonywania żadnych czynności w tym i atakowania. Wojownicy przeciwnika, którzy nie zostali jeszcze wystawieni, zamulają się także i nie mają ochoty wychodzić na stół.






MAO ZOSTAO     specjalna/ ogólna
Zagraj tą kartę w momencie gdy cały alkohol graczy się skończy. Gracze zostają zmuszeni do bezwarunkowego udania się do pobliskiego baru i naprawienia swego błędu. Grę przegrywa gospodarz, który nie zadbał o pełny barek (możecie rozdzielić między siebie jego karty)
Zapisane

Nekro

  • phpBB Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2071
  • Coś W Dowolnej?
    • Zobacz profil
Odp: Wymyślamy karty
« Odpowiedź #54 dnia: Sierpnia 27, 2007, 11:24:48 pm »

Podniecenie sięgnęło zenitu !!
specjalna/ogólna
Może zostać użyta jedynie w rozgrywce turniejowej (turniejowej - drużynowej), raz podczas całego turnieju przez każdego z graczy. Nie działa na nią karty sztuki, "luterański wierny" oraz karty ekwipunku.
Można ją zagrać w dowolnym momencie gdy twój przeciwnik ma min. dwa razy więcej punktów zwycięstwa od ciebie przy czym wykazuje się odruchami takimi jak: buraczkowy kolor na twarzy, przyśpieszony oddech, pocące się ręce, nie pozwala ci cofnąć akcji, zaczyna się jąkać, wjeżdża na czysto Dzindzersem tobie w klatę - no po prostu prawie wygrał !
Zagranie tej karty powoduje zamianę twoich PZ z jego PZ, anihilację wszystkich kart będących w grze, anihilację twoich kart na ręku, anihilację jego górnych trzech kart z drawpile oraz sidebar oraz anihilacje twojego stosu kart odrzuconych. Ponadto przez 2 następne tury nie można się atakować ani zmuszać kogokolwiek do ataku, za pośrednictwem żadnych kart zmniejszać ani dodawać akcji sobie i przeciwnikowi oraz zagrywać karty "Przerwanie linii dostawczej".
Karta "Podniecenie sięgnęło zenitu" nie może zostać zagrana jeśli chociaż jednym z grających jest istota płci odmiennej gdyż grozi to ruchawką zniszczenia i poźogi.
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5483
    • Zobacz profil
Odp: Wymyślamy karty
« Odpowiedź #55 dnia: Sierpnia 27, 2007, 11:26:22 pm »

Już myślałem, że MAO będzie przywódcą Mishimy czy coś :P

Cytuj
przyśpieszony oddech, pocące się ręce, nie pozwala ci cofnąć akcji, zaczyna się jąkać, wjeżdża na czysto Dzindzersem tobie w klatę
Ciekawe obserwacje :) I jakie prawdziwe ;) Zwłaszcza z tym "nie pozwala cofnąć akcji" jest fajne. Dopóki ktoś jest wyluzowany i wydaje mu się, że wygra bez problemu to nie zwraca uwagi na cofanie akcji... jednak w sytuacjach gdzie wszystko może się diametralnie zmienić zaczyna zasłaniać się zasadami typu "Karta-stół" :D
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 27, 2007, 11:29:05 pm wysłana przez pretorianstalker »
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Father

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 107
    • Zobacz profil
Odp: Wymyślamy karty
« Odpowiedź #56 dnia: Września 02, 2007, 05:49:32 pm »

Podniecenie sięgnęło zenitu !!
specjalna/ogólna
Może zostać użyta jedynie w rozgrywce turniejowej (turniejowej - drużynowej), raz podczas całego turnieju przez każdego z graczy. Nie działa na nią karty sztuki, "luterański wierny" oraz karty ekwipunku.
Można ją zagrać w dowolnym momencie gdy twój przeciwnik ma min. dwa razy więcej punktów zwycięstwa od ciebie przy czym wykazuje się odruchami takimi jak: buraczkowy kolor na twarzy, przyśpieszony oddech, pocące się ręce, nie pozwala ci cofnąć akcji, zaczyna się jąkać, wjeżdża na czysto Dzindzersem tobie w klatę - no po prostu prawie wygrał !
Zagranie tej karty powoduje zamianę twoich PZ z jego PZ, anihilację wszystkich kart będących w grze, anihilację twoich kart na ręku, anihilację jego górnych trzech kart z drawpile oraz sidebar oraz anihilacje twojego stosu kart odrzuconych. Ponadto przez 2 następne tury nie można się atakować ani zmuszać kogokolwiek do ataku, za pośrednictwem żadnych kart zmniejszać ani dodawać akcji sobie i przeciwnikowi oraz zagrywać karty "Przerwanie linii dostawczej".
Karta "Podniecenie sięgnęło zenitu" nie może zostać zagrana jeśli chociaż jednym z grających jest istota płci odmiennej gdyż grozi to ruchawką zniszczenia i poźogi.
a próbowałeś upchnąć ten cały zapis na kartonik?
Zapisane

Nekro

  • phpBB Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2071
  • Coś W Dowolnej?
    • Zobacz profil
Odp: Wymyślamy karty
« Odpowiedź #57 dnia: Września 02, 2007, 10:38:57 pm »

Wystarczyłoby usunąć co zbędne i było by git. Możemy tą wersję nazwać roboczą  8) Ewentualnie można zgłaszać poprawki.
Zapisane

Kati

  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
Odp: Wymyślamy karty
« Odpowiedź #58 dnia: Września 04, 2007, 02:03:03 pm »

Ja proponuję taką poprawkę

Podniecenie sięgnęło zenitu !!
specjalna/ogólna
Karta "Podniecenie sięgnęło zenitu" MOŻE zostać zagrana jeśli chociaż jednym z grających jest istota płci odmiennej gdyż powoduje to  ruchawkę zniszczenia i pożogi.  ;D  8)
Zapisane

Kapitan Shinobi

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 474
  • Banzai!!!
    • Zobacz profil
Odp: Wymyślamy karty (na wesoło)
« Odpowiedź #59 dnia: Grudnia 07, 2018, 12:17:09 am »

Proca EK LC

Daj dwolnemu Wyznawcy Ilian nie będącemu Dzieckiem Ilian.
Proca służy do karmienia tych Dzieci, które są na tyle szpetne i złośliwe, że nawet
Nefaryci i Templariusze nie chcą do nich podchodzić.
Kosztem jednej akcji możesz nakarmić swe Dziecko Ilian.
Dostaje ono +3 do cech bojowych oraz zdolność first strike.
Efekty działają do początku twej następnej tury.
Dziecko można karmić tylko raz na pełną turę (przekarmienie spowoduje wybuch i anihilację karty Dziecka).

Pomiot Kritany. W LC 9/5/9/9

BOHATER. WYZNAWCA ILIAN oraz ALGEROTHA. Dziecko Kritany i Alakhaia Przebiegłego.
Odporny na działanie Sztuki. Zabija automatycznie zranionych przez siebie wojowników.
Może być obdarzany zarówno Darami Ilian, jak i Darami Algerotha (w tym Darami zastrzeżonymi dla Nefarytów).
Azogar daje mu +5 do WW, a nie +3.
Pomiot nie jest uznawany za Nefarytę, choć niewiele mu brakuje.
Nigdy nie może atakować Kritany ani Alakhaia ("czcij ojca swego i matkę swoją").
Oni mogą go normalnie atakować ("ty tępy bachorze, poczekaj tylko niech stary wróci z roboty, jak mu powiem co narobiłeś to ci da popalić" - "a co dziś robi tata" - "a nie wiem w sumie, chyba napieprza z jakimiś Behemotami gdzieś na East McCraig. Te głąby z Capitolu nigdy się nie nauczą").

PS. Pomiot jest bohaterem bo był na tyle złośliwy, że pozabijał wszystkie inne pomioty tuż po narodzeniu.

Whisky "Old Tom De Moore"
Specjal I
daj w dowolnej chwili swojemu ŻZ Imperialu.
za akcję może sobie golnąć (raz na turę). Do początku twej następnej tury Ma WW i P zwiększone o +2 oraz pierwszy atak w walce.
Sean Gallagher oraz Edward S. Murdoch mają na tyle mocne łby, że mogą walić do dwóch razy na turę (kumulując mod.). Ponadto, dla nich mod. to +3, a nie +2.
Timothy MacGuire jest suchym alkoholikiem, więc nie może czerpać korzyści z tej karty.
Pułkownik Maxwell jest zaś praktykującym alkoholikiem, więc lepiej mu tego nie dawać.

Bambuko
Specjal O
Zagraj w dowolnej chwili. Po użyciu usuń tę kartę z gry.
Niech inny gracz (wybrany przez ciebie) wypowie na głos dowolną liczbę.
Jeśli natychmiast po tym powiesz liczbę większą niż jego, wygrywasz grę.
Jak masz mniej punktów Z to dostajesz brakującą ilość +1.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 07, 2018, 12:23:33 am wysłana przez Kapitan Shinobi »
Zapisane
Niedobrze, kiedy z jednej rzeczy powstają dwie.
Nie trzeba szukać niczego poza drogą samuraja.
Ona jest jedna i zawsze taka sama.
Jeśli człowiek to pojmie, pozna wszystkie inne drogi...
I będzie coraz lepiej rozumieć tę, która jest jego własną.