Maj 21, 2019, 12:28:33 pm

Autor Wątek: Placówka a pojazdy  (Przeczytany 4269 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Nicodemus

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 597
    • Status GG
    • Zobacz profil
    • http://www.doomtrooper.pl
Placówka a pojazdy
« dnia: Maj 14, 2006, 01:50:08 am »

Wiec wiadomo wszystkim ze poswiecajac jedna akcje mozna wejsc czy wyjsc wojownikiem z pojazdy (ale nadal on ma go w posiadaniu) Jednak co sie dzieje kiedy wojownik wysiadl z pojazdu, a do gry wchodzi wojownik z placowki. Zastanawiam sie czy wojownik ktory wysiadl z pojazdu moze wsiasc do pojazdu i nim pojechac na placowke poswiecajac 2 akcje, bo jednak przemieszczenie na placowke musi byc wykonane z pierwszych dostepnych akcji, a druga sprawa to to ze przemieszczanie wojownika na placowke ktory wysiadl z pojazdu jest troche nielogiczne (a co on ma pojazd na baterie zdalnie sterowany ?  :mrgreen: ) Z Jeszcze innej strony dziwna jest sprawa czy gosc moze poczlapac na placowke na piechote - troche bylo by dziwne gdyby zostawil swoj pojazd w szwadronie/kohorcie. Hmm. Co wy na to?
Ps jakie to mysli czlowieka nawiedzaja przed 2 w nocy  :mrgreen:
« Ostatnia zmiana: Maj 31, 2009, 10:50:11 pm wysłana przez Nekro »
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5413
    • Zobacz profil
Odp: Placówka a pojazdy
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 14, 2006, 11:26:34 am »

1.Nie może wsiąść do pojazdu, ale musi za to jako pierwsze dwie akcje przejść na placówkę, gdzie jako 3 akcja może wsiąść do pojazdu. Wojownik poza pojazdem nadal jest wyposażony w pojazd i przeniesienie takiego wojonika zajmuje 2 akcje.

2.Pojazd pozostaje dołączony do wojownika, tylko, że ten  z niego nie korzysta więc pojazd przenosi się razem z wojownikiem.

Dopóki wojownik ma przy sobie pojazd (niezależnie od tego czy siedzi wewnątrz czy nie) musi poświęcać 2 akcje na przejście na placówkę.
« Ostatnia zmiana: Maj 31, 2009, 10:57:14 pm wysłana przez Nekro »
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Marqwitch

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1199
  • Pożeracz Dusz(onek)
    • Zobacz profil
Odp: Placówka a pojazdy
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 19, 2006, 04:49:39 pm »

Intryguje mnie - co dzieje się w momencie, w którym wojownik posiadający Pojazd musi przejść na Placówkę kiedy w grze znajdują się Przerażające Znaki w ilości 2? Czy gracz będzie mógł wykonywać jedną pozostałą mu akcję?
« Ostatnia zmiana: Maj 31, 2009, 10:57:48 pm wysłana przez Nekro »
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5413
    • Zobacz profil
Odp: Placówka a pojazdy
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 19, 2006, 04:56:18 pm »

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa.... Czemu miałby tracić akcję? Pisałem już o tym chyba 2 lub 3 razy na tym forum!! Za jakie grzechy miałby tracić? Jeżeli czegoś zrobić nie może to nie robi i tyle. Jak ktoś zmusi gracza aby ten w następnej turze zaatakował jakiś cel, a ten nie ma w nastepnej turze już wojownika w grze, to czy traci wszystkie akcje z nastenj tury?? :)
Nie - czemu? A czemu miałby tracić? Jak czegoś nie ma w zasadach to nie wymyślajmy na siłę.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.