Lipiec 19, 2019, 08:05:48 am

Autor Wątek: Telepatia  (Przeczytany 8355 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2762
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Telepatia
« Odpowiedź #30 dnia: Marzec 09, 2012, 06:09:36 pm »

Lekarz nawet jakby mógł rzucić Latanie, to nic to nie da - Latanie nie przerwie walki, bo już wybraliśmy agresora i obrońcę - Telepatią, która pozwala Lekarzowi atakować mimo ograniczenia - więc nie będzie non-combatantem w momencie wybrania na agresora.

Nietoperz - hehe - ciekawa sytuacja - lepiej zrobić z niego obrońcę przeciwko atakowi Błogosławionego - nie będzie erroru ;) A tak - to albo przerwiemy walkę, albo nietoperz zaatakuje, a obrońca nie odda - są inne opcje?

Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

Lechu

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 744
    • Zobacz profil
Odp: Telepatia
« Odpowiedź #31 dnia: Marzec 09, 2012, 06:25:55 pm »

Nietoperz - hehe - ciekawa sytuacja - lepiej zrobić z niego obrońcę przeciwko atakowi Błogosławionego - nie będzie erroru ;) A tak - to albo przerwiemy walkę, albo nietoperz zaatakuje, a obrońca nie odda - są inne opcje?

Nietoperz jest odporny na sztukę. Nie może zostać wybrany ani na obrońcę ani na agresora.
Zapisane

Marqwitch

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1199
  • Pożeracz Dusz(onek)
    • Zobacz profil
Odp: Telepatia
« Odpowiedź #32 dnia: Marzec 09, 2012, 06:51:07 pm »

Lekarz nawet jakby mógł rzucić Latanie, to nic to nie da - Latanie nie przerwie walki, bo już wybraliśmy agresora i obrońcę - Telepatią, która pozwala Lekarzowi atakować mimo ograniczenia - więc nie będzie non-combatantem w momencie wybrania na agresora.
KATEDRA W FUKIDO i LEKARZ już może latać. Faza Przerywania Walki jest po Fazie Wyboru Agresora i Obrońcy... LEKARZ rzuca LATANIE w Fazie Przerywania Walki, i staje się w ten sposób non-combatantem... a non-combatant nie może brać udziału w walce, więc ucieka z walki, przerywając ją.

Nietoperz - hehe - ciekawa sytuacja - lepiej zrobić z niego obrońcę przeciwko atakowi Błogosławionego - nie będzie erroru ;) A tak - to albo przerwiemy walkę, albo nietoperz zaatakuje, a obrońca nie odda - są inne opcje?

Nietoperz jest odporny na sztukę. Nie może zostać wybrany ani na obrońcę ani na agresora.
Kiedy atakuje go DURAND, wtedy nie jest odporny na Sztukę.
Zapisane

Lechu

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 744
    • Zobacz profil
Odp: Telepatia
« Odpowiedź #33 dnia: Marzec 09, 2012, 06:58:58 pm »

Nietoperz - hehe - ciekawa sytuacja - lepiej zrobić z niego obrońcę przeciwko atakowi Błogosławionego - nie będzie erroru ;) A tak - to albo przerwiemy walkę, albo nietoperz zaatakuje, a obrońca nie odda - są inne opcje?

Nietoperz jest odporny na sztukę. Nie może zostać wybrany ani na obrońcę ani na agresora.
Kiedy atakuje go DURAND, wtedy nie jest odporny na Sztukę.

Nadal jest odporny. Kluczowe jest w tym wypadku słówko NEVER na karcie nietoperza.
Zapisane

Marqwitch

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1199
  • Pożeracz Dusz(onek)
    • Zobacz profil
Odp: Telepatia
« Odpowiedź #34 dnia: Marzec 09, 2012, 07:11:12 pm »

Ale czy negowanie odporności przez DURANDA polega na zabieraniu odporności czy na jej ignorowaniu?

Czy według Ciebie ANIHILACJA sprząta NIETOPERZE? Jeśli tak, to czym jej zdolność różni się od zdolności DURANDA?
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5428
    • Zobacz profil
Odp: Telepatia
« Odpowiedź #35 dnia: Marzec 09, 2012, 08:13:01 pm »

Marqwitch - podstawowy bezsens Twoich postów tkwi w Twoich sprzecznych zaznaniach. I to właśnie Ty robisz parodię z DT ustalając sobie zasady ogólne na podstawie zasad szczególnych kart, mimo tego, że te ogólne zasady są jasno sformułowane. Nie możesz sobie wymyślać zasad na podstawie Cienia i sotsować ich na turniejach - chore. Zasada mówi jasno - w gracza można atakować tylko i wyłącznie wtedy kiedy gracz nie ma wojowników, lub wojownicy tego gracza nie mogą brać udziału w walce. I dopiero teraz można się zastanawiać nad noncombatantami, ale to właśnie z tych zasad szczególnych wynika, że wojownicy, którzy nie mogą atakować i być atakowani są równi noncombatantom. Najpierw kłócisz się o jakąś złotą zasadę karcianek, że zasady kart są ważniejsze od zasad gry, a potem nagle na podstawie zasad kart formułujesz zasady gry... Trochę bez sensu, nie?

Cytuj
Even if your warriors are not able to attack your opponent's warriors (due to the attack restrictions listed above), they are still able to participate in combat (they can attack and be attacked in some way).

Może uczesnitczyć w walce = może atakować i/lub być zaatakowany
Nie może uczestniczyć w walce = nie może atakować i być zaatakowany
« Ostatnia zmiana: Marzec 09, 2012, 08:26:56 pm wysłana przez pretorianstalker »
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2762
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Telepatia
« Odpowiedź #36 dnia: Marzec 09, 2012, 11:13:01 pm »

A Lekarz i tak już będzie w walce agresorem - więc w tej walce mógł zaatakować (przez Telepatię), czyli wziąć udział w walce - czyli Lataniem nie przerwie walki - już za późno.
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5428
    • Zobacz profil
Odp: Telepatia
« Odpowiedź #37 dnia: Marzec 10, 2012, 01:37:06 am »

Cytuj
A Lekarz i tak już będzie w walce agresorem - więc w tej walce mógł zaatakować (przez Telepatię), czyli wziąć udział w walce - czyli Lataniem nie przerwie walki - już za późno.

To, że jest agresorem nie znaczy, że zaatakował - jeśli atakujesz wojownikiem i poświęcasz na to akcję ataku, po czym zmienia się agresor to nie znaczy, że akcję ataku wykonuje on - akcja ataku została wykonana przez pierwotnego agresora. Nie możesz zmieniać telepatią np agresora na kolesia z działkiem czy grindera i wykorzystywać ich zdolności tak jakby to oni atakowali.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

necrobutcher

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 728
    • Zobacz profil
Odp: Telepatia
« Odpowiedź #38 dnia: Wrzesień 14, 2013, 09:50:52 am »

Czy używając Telepatii mogę obejść restrykcje wynikające z innych kart np. gracz A ma 0 PA, a ja mam Pałac Stahlera, jest walka zagrywam Telepatie i chcę aby jego wojownik atakował mojego heretyka i co się wtedy stanie:

A. Atak "idzie" normalnie.
B. Atak jest przerywany bo najpierw trzeba zapładzić 10 PA.
Zapisane
Non Serviam !

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5428
    • Zobacz profil
Odp: Telepatia
« Odpowiedź #39 dnia: Wrzesień 14, 2013, 05:15:20 pm »

Powiedziałbym, że atak przejdzie. Z takich ograniczeń, których obejść się nie da telepatią to chyba tylko walka wojownika ze szwadronu/kohorty z wojownikiem na placówce.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Snake PL_issken

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 576
  • Look behind you, a Three-Headed Monkey!
    • Zobacz profil
Odp: Telepatia
« Odpowiedź #40 dnia: Wrzesień 15, 2013, 11:08:44 am »

I atak Lekarzem. Chyba.
Zapisane

niua

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 135
    • Zobacz profil
Odp: Telepatia
« Odpowiedź #41 dnia: Sierpień 03, 2014, 04:17:58 pm »


... jakiś czas temu mieliśmy z kumplem sytuacje w której przy pomocy telepatii zmusiłem jego pomiota ilian do zaatakowania drugiego jego pomiota ilian :)) w wyniku czego oba zginęły :D ciekawa rzecz nastąpiła potem, ponieważ kumpel stwierdził że należą mu się punkty za oba zabite pomioty ? oczywiście mówimy tu o PA ale czy rzeczywiście za oba zdechłe pomioty mu się należały ? trochę dziwna sytuacja jak dla mnie  :o


jak dobrze pamiętam zbuntowałem się wtedy delikatnie i przyznałem mu punkty jedynie za pomiota obrońcę ale dla świętego spokoju pytam  ::)
« Ostatnia zmiana: Sierpień 03, 2014, 04:37:43 pm wysłana przez niua »
Zapisane
... A WTEDY NADEJDĄ WIELKIE GADY I SPUSTOSZĄ ZIEMIĘ OGNIEM I FURIĄ !!!

Nekro

  • phpBB Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2068
  • Coś W Dowolnej?
    • Zobacz profil
Odp: Telepatia
« Odpowiedź #42 dnia: Sierpień 03, 2014, 10:31:37 pm »

Za zabicie swoich wojowników należą się graczowi PA.
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5428
    • Zobacz profil
Odp: Telepatia
« Odpowiedź #43 dnia: Sierpień 04, 2014, 03:08:43 am »

Powiedziałbym, że za obydwa dostaje, bo jest ich właścicielem i nawet obydwa kontroluje w momencie ich śmierci.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

madrav

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 609
    • Zobacz profil
Odp: Telepatia
« Odpowiedź #44 dnia: Sierpień 04, 2014, 08:16:44 am »

Także jestem zdania, że dostanie PA za obu.

Wystarczy spojrzeć na to tak: jeśli pomioty należałyby do dwóch różnych graczy i oba zginęły w walce, to obaj gracze dostaliby punkty. Tutaj tak samo, punkty powinny zostać przyznane za każdego zabitego wojownika - w tym przypadku będą to PA przyznane jednemu graczowi.
Zapisane
Wyznawca Ilian.
Ci mizernej postury słudzy mają pokręcone, zdeformowane ciała i bezustannie bełkocą.