Lipiec 18, 2019, 07:37:48 pm

Autor Wątek: AMULET YOMURY  (Przeczytany 1993 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

nman

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 59
    • Zobacz profil
AMULET YOMURY
« dnia: Sierpień 01, 2006, 06:04:09 pm »

W erracie jest zdanie:
Ten wojownik może korzystać z Mocy Ki jak zawsze (chyba, że jego przeciwnik posiada Amulet).

Te zdanie nie ma żadnego znaczenia. Tak jakby napisac na wojowniku:
Ten wojownik może atakować jak zawsze (chyba, że nie może atakować).

Więc albo należałoby usunąc wogóle to zdanie albo AMULET YOMURY daje możliwość używania mocy Ki nawet tym którzy jej normalnie używać nie mogą.

Jaki jest tekst w ver angielskiej ?
« Ostatnia zmiana: Luty 05, 2009, 01:40:17 pm wysłana przez Nekro »
Zapisane
asady są dla ludzi, nie ludzie dla zasad.

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5428
    • Zobacz profil
AMULET YOMURY - errata Apocalypse
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 01, 2006, 06:55:24 pm »

Amulet nie daje możliwości korzystania z mocy Ki :/ Mogę oni korzystać z mocy Ki tylko jeżeli wcześniej mieli taką możliwośc - czyli jak zawsze :)
Jeżeli ktoś nie może z nich korzystać to i z amuletem nie może, a jak ktoś może to amulet w niczym nie przeszkadza.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

bogus

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 107
    • Zobacz profil
AMULET YOMURY - errata Apocalypse
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 01, 2006, 07:01:22 pm »

hmm to po co jest amulet  ?
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5428
    • Zobacz profil
AMULET YOMURY - errata Apocalypse
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 01, 2006, 07:04:40 pm »

Żeby być odporny na moce Ki przeciwnika ;)
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
AMULET YOMURY - errata Apocalypse
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 01, 2006, 08:00:44 pm »

Chodzi o to, że gdy Toshiro wyposażony w moce Ki atakuje Shinobiego wyposażonego w Amulet Yomury, to Toshiro nie może używać mocy Ki, ale Shinobi może używać swoich mocy Ki. (Nie może jeśli Toshiro też ma Amulet). Jasne? :D
Zapisane