Październik 19, 2019, 07:10:14 pm

Autor Wątek: Snajper Piechoty  (Przeczytany 7666 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

valpurgius

  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
    • http://www.grotacienia.prv.pl
Snajper Piechoty
« dnia: Sierpień 05, 2006, 04:31:17 am »

Witam posiadam pytanko (a w sumie kilka)

Otóż kiedy gram tymi panami to czy podczas ataku przeciwnika (mowa tu tylko o ataku w jakiegokolwiek woja capitolu), sniper ostrzeliwuje wroga. I teraz mam dylemat:
- czy sniper moze korzystac ze strefy walki? - w sumie jest moja faza obrony...
- czy sniper uzywajac dzialka automatycznego myśliwy może wystrzelić dwa razy?
- czy sniper moze w tym momencie korzystać z triangulatorów? - w sumie atakuje...
I teraz pytanie główne, czy w tym przypadku sniper uważany jest za atakującego i broniącego się jednocześnie? - mowa tu kiedy sam staje się celem ataku.

Pytania może błahe, ale te wszystkie zasady są tak luźno opisane, że sam się już gubię.
« Ostatnia zmiana: Luty 05, 2009, 03:04:57 pm wysłana przez Nekro »
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5450
    • Zobacz profil
Snajperzy Piechoty
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 05, 2006, 10:17:15 am »

Dobrze, że zapytałeś, bo jak się okazuje zapomniałem zrobić erratę do Snajpera Piechoty.
1.Jeżeli Snajper korzysta ze swojej zdolności i atakuje innego wojownika, to staje się agresorem. Rozpatrujemy wtedy tą walkę (w której Snajper jest agersorem) zanim powrócimy do walki pierwotnej. Jeżeli przeciwnik nie został zabity przez Snajpera, może zaatakować wcześniejszego obrońcę.
2.Snajper nie może zaatakować dwukrotnie przy pomocy działka automatycznego, jeżeli korzysta z ataku, jaki otrzymuje dzięki swojej zdolności. Aby zaatakować dwukrotnie, musi poświęcić akcję ataku, jego atak wynikający ze zdolności, natomiast, nie wymaga takiej akcji.
Oczywiście Snajper może zaatakować dwukrotnie jak każdy inny wojowik, przy pomocy Działka, wtedy kiedy gracz atakuje nim poświęcając akcję ataku.
3.Jeżeli tylko jest Agresorem to moze wykorzystać modyfikatory/bonusy z Triangulatorów. Agresorem może stać się w standardowej walce - kiedy gracz zaatakuje nim poświęcając akcję ataku, oraz wykorzystując swoją zdolność podczas ataku innego gracza.
4.I tu właśnie zapomniałem dodać erratę - Snajper może zaatakować każdego wojownika, który atakuje dowolnego INNEGO wojownika Capitolu w grze. Nie może sam siebie bronić podczas walki, przy pomocy swojego ataku wynikającego ze zdolności.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Snajperzy Piechoty
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 05, 2006, 12:32:40 pm »

Natomiast kilku Snajperów może się bronić nawzajem.

Zastanawia mnie czy Snajper może "ostrzelać" atakującego Wojownika Bractwa, nie będąc wyposażonym w Pancerz Leg. Zabójcy itp.
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5450
    • Zobacz profil
Snajperzy Piechoty
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 05, 2006, 06:20:31 pm »

Obowiązują normalne ograniczenia. Jak ktoś zaatakuje Wyspiarza Huntera, to Snajperzy spoza placówki też nie pomogą.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

koszal

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 237
    • Zobacz profil
Snajperzy Piechoty
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 05, 2006, 10:15:51 pm »

Nurtującą mnie rzeczą jest, czy faktycznie wojownik ostrzelany przez snajpera powinien oddawać mu, czy też nie. Chodzi o to, czy faktycznie atak snajpera jest uważany za normalną walkę (...początkowa walka odbywa się, jeśli agresor przeżyje atak snajpera....).
« Ostatnia zmiana: Maj 08, 2009, 12:10:37 pm wysłana przez Nekro »
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5450
    • Zobacz profil
Snajperzy Piechoty
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 05, 2006, 10:21:39 pm »

Tak - Snajper atakuje normalnie, a przeciwnk oddaje. Golgotha ukazała się już po Mortificatorze, a w tym mieliśmy kartę Holy Protector - podobna do działania Snajpera, tylko, że wyraźnie zaznaczono, że podczas walki poprzedzającej pierwotną walkę, obrońca nie oddaje.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Snajperzy Piechoty
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 05, 2006, 10:30:15 pm »

:shock: Ja zawsze myślałem, że nie oddaje. W sumie jak teraz czytam Snajpera to nie wiem czemu tak myślałem. Ach, te przyzwyczajenia... W takiej sytuacji to Snajper jest o wiele słabszy niż myślałem :?
Zapisane

valpurgius

  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
    • http://www.grotacienia.prv.pl
Snajperzy Piechoty
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 06, 2006, 02:50:56 pm »

hmmmm,  moim zdaniem wynika tu sprzeczność, poniewaz w moim mniemaniu agresorem moze byc tylko wtedy, kiedy jest moja akcja ataku, a tak podczas akcji ataku PRZECIWNIKA jest nadal w ekipie broniacych się, byc moze się jednak mylę...
Pozostaje jeszcze kwestia tego, czy sniper ostrzeliwujac agresora chcacego zaatakowac innego wojownika moze skorzystac z modyfikatorow strefy walki np. wlk. rdzawej pustyni, poniewaz jest to akcja ataku przeciwnika, wiec tym samym Ja jako gracz jestem broniacym sie (poczas trwania tej akcji) , wiec jak to wyglada w tej sytuacji? Czy Sniper jest i agresorem i broniacym sie jednoczesnie?
Zapisane

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Snajperzy Piechoty
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 06, 2006, 04:00:06 pm »

Nie ma "Graczy" atakujących ani broniących (no chyba, że bierzemy cios na klatę). Wojownicy są Agresorami bądź Obrońcami (To czyja jest tura ma niewielkie znaczenie). W tym przypadku przed atakiem Wojownika przeciwnika, Twój Snajper wykonuje Atak (czyli jest Agresorem) na Agresora pierwotnej walki (ten staje się podczas ataku Snajpera Obrońcą). Snajper nie może w tej sytuacji skorzystać ze Strefy Walki.
Zapisane

koszal

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 237
    • Zobacz profil
Snajperzy Piechoty
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 07, 2006, 11:37:44 am »

Dokładnie Diabler. Dodałbym, że podobnie w wypadku wielu kart sztuki nie ma znaczenia, kto akcję na atak poświęcił, gdyż można nimi (czarami) zmienić obrońcę na innego w grze, to wojownicy są agresorami/ obrońcami.
Zapisane

Nekro

  • phpBB Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2068
  • Coś W Dowolnej?
    • Zobacz profil
Snajperzy Piechoty
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 14, 2006, 10:43:31 am »

A co będzie gdy taki snajper ostrzeliwuje woja który pierwszy atakuje np. toshiro  :?: Czy toshiro atakuje go wtedy pierwszy czy jednak snajper strzela w niego pierwszy  :?: I rozumiem iż wtej walce snajper normalnie dostawał by bonus od broni która powoduje automatuczne zabicie czy tez nie  :?:
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5450
    • Zobacz profil
Snajperzy Piechoty
« Odpowiedź #11 dnia: Wrzesień 14, 2006, 11:49:34 am »

Walka ze snajperem przebiega na normalnych zasadach - jest to po prostu atak przerywający inną walkę (może ją przerwać na dobre, lub tylko opóźnić).
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Lechu

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 744
    • Zobacz profil
Odp: Snajperzy Piechoty
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 22, 2009, 05:35:59 pm »

Obowiązują normalne ograniczenia. Jak ktoś zaatakuje Wyspiarza Huntera, to Snajperzy spoza placówki też nie pomogą.

czemu obowiązują ograniczenia przynależnośći? wydaje mi się, że snajper może strzelić do morta na tej samej zasadzie co mitch może oddać mortowi w zwykłej walce, gdy ten go zaatakuje.
Zapisane

Lapson

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 470
    • Zobacz profil
Odp: Snajper Piechoty
« Odpowiedź #13 dnia: Luty 22, 2009, 08:36:40 pm »

Niestety nie... Snajper nie strzela jako jego mistyczna umiejętnośc lecz normalnie atakuje a skoro nie może atakowac wojownika bractwa to już jego problem :P. Tym bardziej jak snajper jest poza placówką.
Zapisane

Lechu

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 744
    • Zobacz profil
Odp: Snajper Piechoty
« Odpowiedź #14 dnia: Luty 23, 2009, 07:18:38 pm »

ktos mi moze przytoczyc oficjalna zasade odnosnie mortow? bo na moim limitowanym crenshaw'ie jest napisane, ze moze atakowac any warrior in play (nie ma dodtanego niczego o przynaleznosci) - zapis analogiczny do tego ze snajpera. co do placowki sprawa jest oczywista bo do walki miedzy wojownikiem z poza placowki i takim z placowki dojsc po prostu nie moze.
Zapisane