Sierpień 23, 2019, 08:25:34 pm

Autor Wątek: Dowód odwagi  (Przeczytany 2731 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5438
    • Zobacz profil
Dowód odwagi
« dnia: Sierpień 07, 2006, 09:32:18 pm »

Temat tylko po to aby zwrócić uwagę graczy na jedną rzecz, często przy misji wymienionej w tytule pomijaną.
Zaraz po tym jak zlecimy tą misję, musimy wskazać kogo wybieramy za jej cel i tylko za tą postać możemy zdobyć nagrodę. Jeżeli przeciwnik nie ma żadnych wojowników to misji zlecić nie możemy - zupełnie tak samo jak przy Zabójstwie.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Izzi

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 155
    • Zobacz profil
Dowód odwagi
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 08, 2006, 12:01:04 am »

Jak dalo sie Dowod Odwagi komus, wyznaczylo wrogiego wjownika, to czy jak ten wojownik spadnie (np. niemile dzialanie Fali prawosci) to czy spada tez misja, cz tez moze jakims pokretnym sposobem mozna wyznaczyc inny cel :d ??
Zapisane
Sic vis pacem, para bellum

koszal

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 237
    • Zobacz profil
Dowód odwagi
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 08, 2006, 08:00:52 am »

???  :shock: Skąd to ??? Ta misja ma dotyczyć konkretnego wojownika?
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5438
    • Zobacz profil
Dowód odwagi
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 08, 2006, 10:26:03 am »

Tak jak na zabójstwie napisali, że musisz wybrać cel tak samo napisali to na Dowodzie odwagi, tylko, że w wersji polskiej jest to mniej wyraźe, aczkolwiek widoczne :)
W wersji angielskiej pisze:
ASSIGN TO ANY WARRIOR. Choose a warrior with a V of at least twice this
warrior's. This warrior must kill that warrior and survive the combat to
complete the mission and earn points equal to three times the V or the
slain warrior.

Jeżeli dany cel zginie, to można wyznaczyć nowy przy użyciu Przekazania danych. Misja, która jest już niemożliwa do wykonania pozostaje z wojownikiem :)
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

koszal

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 237
    • Zobacz profil
Dowód odwagi
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 10, 2006, 11:34:37 pm »

Chodzi o to "that"? Niby sugeruje, że konkretnego, a jednak przekonany nie jestem, bo gdyby zapisu "that" nie było zdanie mogłoby sugerować, że jak gość rąbnie wojownika i przeżyje walkę to dostanie PZ w ilości trzykrotnej W, wojownika o większej W i zapis byłby chaotyczny. Może zatem to "that" wyjaśnia, że misja zostanie wypełniona kiedy zginie wojownik o wyższej W, a nie kiedy zginie wojownik. Może to przesadna interpretacja, a może przesadna jest ta z konkretnym wojownikiem?
Zapisane

nman

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 59
    • Zobacz profil
Dowód odwagi
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 11, 2006, 12:30:14 am »

Te "that" wskazuje dokładnie, że to musi byc wojownik o W 3x większym, którego wybrał gracz zagrywając tą misje. Żeby ta misja dawała PZ za dowolnego wojownika o 3x większym W to całe zdanie o wybieraniu wojownika byłoby niepotrzebne.

Jak wyznaczony wojownik zostanie odrzucony to misje mozna też wziąśc do ręki przegrupowaniem.
Zapisane
asady są dla ludzi, nie ludzie dla zasad.

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Dowód odwagi
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 11, 2006, 01:20:39 am »

Zapewniam, że angielski tekst mówi o konkretnym wybranym Wojowniku. Zastanawia mnie natomiast co się stanie jak zlecam Dówod Odwagi na Toshiro. Zdejmuję Toshiro innym Wojem bądź Falą. I teraz przeciwnik wystwawia kolejnego klona. Skoro jest Bohaterem to jest też tym samym Wojownikiem?
Zapisane

nman

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 59
    • Zobacz profil
Dowód odwagi
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 11, 2006, 01:24:29 am »

Yep. Wygląda na to, że w tej sytuacji Dowód odwagi będzie nadal działał. Jeszcze lepsza zabawa jest gdy:

Zagrywamy Dowód Odwagi na wojownika o W=4
wybieramy Wyspiarza Crenshawa
spada Wyspiarz Crenshaw
zostaje wystawiony Crenshaw Mortyfikator

Misja też powinna działac bo to ten sam wojownik :D Nawet jeśli jego W jest teraz równe 7 i nie można już go wybrac zagrywając Dowód Odwagi na wojownika o W=4.
Zapisane
asady są dla ludzi, nie ludzie dla zasad.

koszal

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 237
    • Zobacz profil
Dowód odwagi
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 11, 2006, 09:08:19 am »

To nie ten sam wojownik, tylko ten sam bohater, wałek raczej nie przejdzie.
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5438
    • Zobacz profil
Dowód odwagi
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 11, 2006, 09:42:20 am »

Karty nie mają pamięci ;) Jak spadną to wszystko o nich zapoina, chyba, że karta może być zagrana tylko raz. Misja nie działa na bohaterów już do końca gry, a tylko na jednego wybranego i to tylko jeden konkretny jego egzemplarz. Jak ten konkretny bohater spadnie inni mogą spokojnie do gry wchodzić np u innych graczy i nie ma obawy, że ktoś ich tym starym Dowodemzałatwi ;)
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.