Sierpień 23, 2019, 07:52:31 pm

Autor Wątek: Don't call again  (Przeczytany 2978 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

bulielmo

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 182
    • Zobacz profil
Don't call again
« dnia: Sierpień 08, 2006, 10:10:13 am »

Czy wojownika z DCA mozna atakowac?? Jeśli można i jest on wojownikiem bractwa to czy walcząc może rzucać sztuke??
Zapisane
Papierowa peleryna w rolce = Pancerz Legendarnego Zabójcy :-)

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5438
    • Zobacz profil
Don't call again
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 08, 2006, 10:23:09 am »

Tak - takiego wojownika mozna atakować i może on normalnie posługiwać się sztuką w każdym momencie. Nie może on po prostu wykonywac akcji (nie może on dostawać sprzętu i kart wymagających akcji, ani robić niczego co pochłania akcje), ale jest nadal w grze i ma na nią wpływ - zwiększa cechy innych/daje zdolności itd...
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

bulielmo

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 182
    • Zobacz profil
Don't call again
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 08, 2006, 10:31:58 am »

Czyli w takich przypadkach za działania traktuje się te czynnosci które wymagają poświęcenia akcji?? Czyli wojownik z DCA który jest w szwadronie nie może przejść na placówkę i jeśli przeciwnik gra Plemiennymi to jest zastopowany , tak?
Zapisane
Papierowa peleryna w rolce = Pancerz Legendarnego Zabójcy :-)

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5438
    • Zobacz profil
Don't call again
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 08, 2006, 10:36:16 am »

Tak - wszystko co dotyczy wojownika i wymaga akcji nie jest legalne - karty specjalne zagrywane kosztem akcji, ukrywanie, przenoszenie, dawanie ekwipunku itp.
W tym momencie człowiek z DCA jest zastopowany w szwadronie i gracza atakować nie można :)
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Lapson

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 470
    • Zobacz profil
Odp: Don't call again
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 09, 2008, 10:09:41 am »

Czyli ma się rozumieć że jeśli nie może wykonywać akcji to rozumie się to dosłownie. Nie akcji w sensie działań? W sumie to chyba całkiem logiczne bo na zaginionym jest wyraźnie napisane jak wygląda sytuacja więc i ty mogli napisać jeżeli by chcieli:) Pisze bo kilka razy miałem problemy z ta kartą i chce to wyjaśnić na 100%.
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5438
    • Zobacz profil
Odp: Don't call again
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 09, 2008, 07:32:39 pm »

Nie można wykonać żadnej akcji, która w jakimś stopniu dotyczy tego wojonwnika - nie można mu dać ekwipunku, nie można mu dać daru, nie można rzucić czaru sztuki, który wymaga akcji itp. Może to zrobić przeciwnik - np dodać Niewinną sztuczkę, a przynajmniej tak uważam, bo w żaden sposób nie jestem sobie w stanie wyobrazić aby przeciwnik mógl wykonać akcje nie swoim wojownikiem - chyba, że za pomocą np Potężnego wpływu. Ale w takim wypadku czar nie zadziała.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

wybraniec22

  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 371
  • Znawca Sztuk - Zabijania
    • Status GG
    • Zobacz profil
Odp: Don't call again
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 26, 2011, 08:08:53 pm »

Czy dont clla można ściągnąć mając żądz krwi czy też chodziło bardziej o inicjatywę?
Zapisane

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: Don't call again
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 26, 2011, 08:57:22 pm »

Można.
Zapisane

Nekro

  • phpBB Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2068
  • Coś W Dowolnej?
    • Zobacz profil
Odp: Don't call again
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 12, 2011, 10:04:22 am »

Dziwna sprawa ale zdaje się że można ściągnąć dont call-a ostatecznym natarciem bo daje on attack action. Co wy na to?
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5438
    • Zobacz profil
Odp: Don't call again
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 12, 2011, 10:39:24 am »

Chyba nie. Ostateczne to akcja ataku wykonywana wojownikiem, a nie akcja ataku dla garcza, który decyduje, że np ściąga dont call.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2762
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Don't call again
« Odpowiedź #10 dnia: Listopad 13, 2011, 04:56:13 pm »

Żądza Krwi też daje akcję ataku któremuś z wojowników - tyle, że jest "przyczepiona" do tury. Czy rozróżnienie "akcji ataku dla gracza" od "akcji ataku dla wojownika" ma sens? Chyba nie - jeśli GA byłoby jedynym takim przypadkiem to trochę naciągane by było.
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5438
    • Zobacz profil
Odp: Don't call again
« Odpowiedź #11 dnia: Listopad 13, 2011, 05:14:55 pm »

Na to nie zwróciłem uwagi w sumie - nie pamiętam jak żądza jest zapisana. Ale z GA jest dodatkowy problem - jak tego użyć? Trzeba to rzucić powiedzmy przed 3 akcjami w turze? czyli rzucam i pierwsza akcja na Dont call pochodzi z GA, a potem 3 standardowe? Tylko wtedy chyba nie można wykonać już innych akcji poza akcjami ataku więc dwie standardowe się tracą. A nei móżna na pewno podczas wykonywania 4 akcji na dont call rzucić GA po 3 akcjach z tury i dodać jedną z karty :) Bo 4 akcje trzeba wykorzystać w jednym momencie :)
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.